Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie,czy warto zrobić chip tuning w 320d 136 km.automat,koszt ok.2000zł.podniesienie mocy i momentu o 15-20 %,czy nie wpłynie to ujemnie na żywotność silnika i układu napędowego mam tutaj na myśli automatyczną skrzynię biegów,z góry dzięki za odpowiedż POZDRAWIAM Daniel.
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeśli tuning będzie robiła profesjonalna firma, to nie powinno się nic stać ani silnikowi ani skrzyni. Najważniejsze by robiłą to profesjonalna firma, lepiej zapłacić więcej ale mieć spokój i pewność. (choć tego nigdy nie będziesz miał na 100 %) :)

Niech moc (BMW) będzie z Wami :)


Szymon

Opublikowano
Dzięki za odpowiedż ten chip tuning proponuje firma GODULA MOTORSPORT z Krakowa,więc chyba profesjonaliści.
Opublikowano
przy takim wzroście mocy i momentu nie zauważysz ujemnego wpływu tuningu na silnik i skrzynię. przy wyższych wartościach, zacząłbyś zagłębiać się w grubsze modyfikacje.

18.11.2006

Forza evil!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Godule jak i V-tech bym sobie odpuścił za to w Krakowie mogę polecić firmę TTC na Ciepłowniczej jak i Mastersa/Diagtronik - ostatni tunerzy cenią się wysoko bo na jakieś 3 koła ale TTC jest OK a robi to dobrze - zastanawiam się również na tym w mojej BMW / tiptronik / bo brak mi tego wirusa , miałeg go w A4 i między serią a wirusem była przepaść jeżeli chodzi o osiągi :mrgreen: jest zasada , że wszystko do negocjacji , jest nas więcej = jest teniej
Opublikowano
To zależy , jak chipowałem A4 1.8T / moje poprzednie auto / to byłem u tunerów 4 godziny ale umawiałem sie na konkretny dzień i godzinę , oni wgrywają program pod konkretny silnik a nie tak że mają gotowca więc musi być wszystko OK , przy okazji sprawdzają też auto przed wirusem kilka razy na hamowni , u mnie w Audi musieli przeczyścić przepływkę bo przy wysokich obrotach coś na wykresie przerywało a czego bym nawet nie odczół w trasie przy okazji ale wynik jaki miałem po chipie w realu mile mnie zaskoczył zwłaszcza przyśpieszenie , w silniku 1.8L Turbo z serii 150KM oraz 210Nm wycisnęli 186KM + 276Nm więc to już było coś bo dawało mi start 0-100 w około 7s , dlatego mi teraz brakuje moda w BMW
Opublikowano
jedno dobrze zrobiłęm ,że schipowałem Audi zaraz po kupnie auta - dłużej się nim cieszyłem do sprzedaży a w BMW zwlekam już pół roku Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze pewnie 75 % procent uzytkownikow diesli zainteresowanych chipowaniem, nie zajrzy na fachowe forum, by zasiegnac opinii. Niewiedza, nieswiadomosc. W koncu chip to chip. Zwieksza moc. Prawda? Trudno sie dziwic "zielonemu" kierowcy, ze daje sie nabierac na takie cos. Podejmuje decyzje w dobrej wierze, a zostaje po prostu oszukany. Choc poniekad, klienci takich firm, sami ponosza znaczna odpowiedzialnosc. Zasada ograniczonego zaufania i referencje? . Gdyby tylko wszyscy wiedzieli, ze nie zawsze CHIPTUNING = chiptuning.
Opublikowano
Godule jak i V-tech bym sobie odpuścił za to w Krakowie mogę polecić firmę TTC na Ciepłowniczej jak i Mastersa/Diagtronik - ostatni tunerzy cenią się wysoko bo na jakieś 3 koła ale TTC jest OK a robi to dobrze

 

Cena wywoławcza 1500zł a nie 3koła :mrgreen: we wszystkich 3 firmach :D

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano

A może od 1500 np. za pudełko ?? bo w TTC można się zmieścić w 1800zł brutto ale np VTG ??

PARAMETRY SERYJNE:

 

Moc (KM): 150 / 4000

Moment (Nm): 330 / 2000

 

 

PARAMETRY PO MODYFIKACJI:

 

Moc (KM): 180

Moment (Nm): 390 / 2000

 

 

METODA MODYFIKACJI:

 

Chiptuning VTG

Cena: 2 000 PLN NETTO

 

lub

 

Moduł VTG:

Cena: 2 400 PLN NETTO

 

to na przykładzie mojego auta ale wiadomo że wszystko do negocjacji :mrgreen:

ale można i tak http://www.allegro.pl/item143463585_chiptuning_bmw_diesel_td_tds.html

a potem się czyta opinie że chpi niszczy silniki :D

Opublikowano

mike68 jak byłam swego czasu przy zmianie softu do passata w diagtroniku, koszt to był chyba 1,5 netto

 

A wszelkie pudełka stanowczo odradzam.

Opublikowano
i ja też tak myślę to to średnia cena te 1500 bo na stronach to sobie róznie piszą , ja A4 schipowałem za 1250zł a chciał 1500 tyle że nas było dwoje - fakt , pudła to kicha
Opublikowano
a poza tym przedwczoraj sobie leciałem tak 160km/h po trasie A4 i nagle za mną pojawiło się e-46 M3 na krakowskich blachach - ale poszedł jak mu zjechałem :mrgreen: takiemu to jużnic nie potrzeba
Opublikowano
w/g mnie zostaje tylko TTC jeżeli chodzi o Kraków - v-tech wyrobił sobie nienajlepszą opinię o tuningowaniu również wykresów więc z tego co wiem i przez co przechodził mój znajomy bo po v-tech nie było tak jak powinno być , poleciłem mu TTC i jest :cool2: , spotkałem kilka osób co byli właśnie w TTC do poprawek po V-Tech'u
Opublikowano
Robilem modyfikacje w Vtechu i nie mialem żadnych zastrzezen. Oczywiscie kazdy ma swoje doswiadczenia, a ten kto i ch nie ma, bazuje na cudzych. W historii tej firmy jak i kazdej innej mogly pojawic sie fuck'upy ale "błędów nie popelnia tylko ten co nic nie robi". Nie chce oczywiscie wszczynac dygresjii na temat firm w krakowie. Osobiscie uwazam, ze Vtech tez jest ok, chociaz Daniel nie raz pokazal na nockach ze wie co robi i "gdzie konie spią".
Opublikowano
również robiłem Audi u daniela w v-tech :D i było i jest OK ale.... no właśnie , wykres jaki mi dali był zaniżony i tłumaczenie zbyt wysoką temperaturą na zewnątrz mnie nie przekonało , chłodzili IC wodą , to też mnie zdziwiło no i brak klimy na hamowni w Krakowie ??? no, nie - kolega miał problemy w A5 2.5TDi również po chipie u Daniela
Opublikowano

Ja kiedys (bardzo dawno temu) hamowalem woz w ttc i wyszlo o kilkanascie koni wiecej niz seria, a woz byl czysta serią. Kilka dni pozniej robilem hamowanie w Vtechu i wyszlo 1 kon niedoboru i chyba 5Nm mniej niz fabryka. Myślę że obie firmy są godne polecenia.

Wybrałbym tą co za rozsądną cene wiecej zaoferuje.

Opublikowano
czyli V-tech , na to wygląda bo ja ostatnio zapłaciłem tam 1250zł i byłem bardzo zadowolony do sprzedazy auta czyli cały rok - możliwe, że ta zła opinia o V-tech to wymysł konkurencji jaka buszuje również po necie i różnych forach - kolega może był tą czarną owcą lub miał coś nie tak z motorkiem że musiał robić poprawkę - ja się lekko cykam bo przebieg duży a silnik i tak w serii naciągnięty bo z 2litrów 150KM no i ten tiptronik , ale lubię ryzyko i zmiany , tylko nie lubię jak coś w aucie nawala - jak każdy chyba
Opublikowano

Jeśli woz (autora postu) jest na gwarancji mozna zastanowic sie nad ecoboxem Vtechowskim, tymbardziej ze cena 730zl z vat -kusi. Jednak docelowo powinno zrobic sie chipa. ;)

Daniel wyczesal juz kilka ciekawych programow na tds'a. Szczególnie ciekawy jest program do "wielkiego czarnego czołgu kombi" 525tds spotykany na nockach w krakowie. Jest bardzo szybki jak na woz swoich gabarytów i znacznej wagi. Nie wiem czy Cyklon bywa na tym forum, ale jak jest to pewnie sie pochwali.

 

Pozdrawiam

kangur

Opublikowano

Ja ma ten silnik co Ty i robiłem auto u Daniela w TTC ... POLECAM

 

... U niego stroją się profesjonaliści tacy jak STAŃCO ... tunował także jakieś auta dla odbiorców zachodnich ... startują bodaj w DTM ...

 

Ma jedną z najnowocześniejszych hamowni w kraju MAHA ... Ci co się znają na tuningu wiedzą o co biega ...

 

W rozmowie ze mną zdecydowanie negatywnie wyraził się tylko o jednej firmie i był to VTG .... niestety ... :evil:

Takie sobie BMW by TTC Kraków ;-)

http://images21.fotosik.pl/401/c4c86dad2f2897d0.jpg

Opublikowano
no dobrze , podjadę do niego a Ty masz z tiptronikiem ? tak pytam z ciekawości oraz ile cie skasował i na ile podciągnął moc i moment
Opublikowano

W piątek byłem z wizytą u Marka ( Masters Tuning ), decydując się w końcu na program :twisted:

 

Po przejechaniu 600 km powiem krótko....to nie ten sam samochód :D

Trudno dziś oszacować moc, gdyz niestety Marek nie dysponuje hamownią do RWD. Różnica jest jednak powalająca!

Auto ciągnie ostro od samego dołu az do 4000obr ( zadnych lagów ) , przy tym nie kopci a zużycie paliwa na podobnym poziomie co seria.

Myślę, ze udało się uzyskać ok ~190KM i 380Nm, ale to musi potwierdzić pomiar :8)

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
:clap: no seria 150 to myśle, że na 180-190 , w tych widełkach ale nie wiesz jak sprawa wygląda z tiptronikiem ? a może jaka cena była :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.