Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam na samochód ok 50000 nie wiem jaki mam kupić. W roku robię ok 50000km co polecacie. Chce diesla żeby dużo nie palił a miał dobre osiągi i był wygodny. :roll:
Opublikowano

byl juz chyba taki temat (chyba nawet identyczny), tak na szybko ci powiem zanim sie zaczna liczne "argumenty", ze jesli do podanych wyzej wymagan chcesz miec radosc z jazdy bierz BMW :D Audi zle nie jest, osiagi nie sa tragiczne... ale naped na przod i V6 (ponoc dosc awaryjne) to jednak nie jest to czego by sie chcial do pelni szczescia...

 

p.s jesli uzytkownik pelikan wyjedzie z haslem "diesle na pole", to nie zwracaj na niego uwagi...

http://img119.imageshack.us/img119/5599/e125ty.jpg

"Człowiek więc najpierw czekał na Chrystusa, a jak już się doczekał, to wsiadł do samochodu. I stał się wolny."

Opublikowano
audi 2.5tdi motor kiszka lepszy jest 1.9tdi ..530d wiele lepsza pod kazdym wzgledem..

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano
7ka ma rację 2.5 tdi jest zdecydowanie mniej udane od 1,9tdi, ale wiele zależy od tego co kto lubi. Miałem 1,9 tdi, ale w A4. Po chipowaniu miała 425 Nm. Do dziś jestem pod wrażeniem tego motoru. Jeśli preferujesz dziką siłę i szorstkie maniery to najlepszy wybór. A4 jest przednio napędowe, a motor ma niedźwiedzią siłę kto nim nie jeździł nie zdaje sobie sprawy, że w tym aucie z tuningowanym za jedyne 2 tys nie można zmierzyć przyspieszenia do setki. Każda próba daje inny wynik bo jeśli nawet uda się w miarę sprawnie ruszyć to koła buksują na suchym asfalcie nie tylko na jedynce, ale na dwójce, a bywa, że i na trójce. Tak naprawdę o wyniku decyduje przyczepność nawierzchni. Jest wyraźnie lepszy od mojego E39 V8 niesamowite. Przecież to tylko 1,9. Przy nim 2,5 tdi to szybka i elegancka, ale spokojna zabawka dla emerytów w dodatku awaryjna, a 530d? Dobry motor ale bliżej mu do 2,5 tdi niż do 1,9 tdi
Opublikowano

tez kiedys sie zastanawialem. Przejedz sie jednym i drugim to zobaczysz odrazu roznice. Jesli chodzi o sam silnik to 3,0d jest w technologii common rail, a audi ma zwyklego glosnego klekota. Jesli chodzi o osiagi, audi jest bez szans. Malo tego ostatnio lapalem sie z Mercedesem E320CDI 205KM, 2003r.(kola 16'') moją 530d, 185KM (na 18''kach). Łeb w łeb. Beemka dla mnie pod kazdym wzgledem jest lepsza. W Audi atutem moze byc quattro, bo to jest naprawde fajna sprawa, ale chyba na tym sie koncza zalety audi. Chyba ze byc mial 130tys zlotych, wtedy Audi A6 3.0TDI jest wypas auto.

 

A spalanie takie:

trasa 6-8L/100km

miasto 11-13L/100m

u mnie srednio 9,2L/100km

moja predkosc max 240km/h

od 0-100km/h 8.0s (jak w katalogu).

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Opublikowano

Optycznie i Audi i BMW mnie się podoba.

Jeżeli trafisz A6 4X4 z poprawionym silnikiem 2,5 TDI i zaczipujesz do 180 KM to będziesz miał większą przyjemność z jazdy niż w BMW.

Koszty eksploatacji są porównywalne (BMW trochę tańsze).

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

jaki są koszty eksploatacji 530d jak jest z serwisami i spalaniem

zapewniam Cię, że koszty eksploatacji A6 sa wyzsze do BMW 5.

Oba wozy maja ładną linie nadwozia, ergonomiczne i wygodne wnetrze, obszerne bagazniki i sa niemal tak samo ekonomiczne.

Audi ma wogóle wiele zalet przy tylko jednej, ale za to powaznej wadzie, przedni napęd :mad2:

A więc wybieraj co chcesz..

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano

Witam!

Kuzyn ma a4 2,5 tdi i jak dla mnie żadna rewelacja.Koszty utrzymania są duże sama wymiana rozrządu to ponad 1000 zł ,że nie wspomnę o wielowachaczowym zawieszeniu które na naszych kiepski drogach szybko się zużywa!.Ale jak zawsze wybór należy do Ciebie!

Opublikowano
Witam!

Kuzyn ma a4 2,5 tdi i jak dla mnie żadna rewelacja.Koszty utrzymania są duże sama wymiana rozrządu to ponad 1000 zł ...

 

nie wiem jak w 530d ale w 525tds wymiana rozrzadu >= 2000zl

zh
Opublikowano
Witam!

Kuzyn ma a4 2,5 tdi i jak dla mnie żadna rewelacja.Koszty utrzymania są duże sama wymiana rozrządu to ponad 1000 zł ...

 

nie wiem jak w 530d ale w 525tds wymiana rozrzadu >= 2000zl

Witam!

Kolego jeszcze nie słyszałem żeby ktoś wymieniał łąńcuch rozrządu w e39.W audi masz pasek i nestety musisz okresowo go wymienic!

Opublikowano

Kolego jeszcze nie słyszałem żeby ktoś wymieniał łąńcuch rozrządu w e39.W audi masz pasek i nestety musisz okresowo go wymienic!

 

malo slyszales ;-)

zh
Opublikowano

Pasek wymieniasz co 100tys, łańcuch co 500.000? Ja mam obecnie na budziku 235tys i nic nie wskazuje żeby była taka potrzeba :mrgreen:

 

Chipować a6 2,5tdi na 180??-->chyba mija się z celem...Po chipie 3.0 184psy może iść na 220 :wink:

Wybór jest wiadomy :mrgreen:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano
mam na samochód ok 50000 nie wiem jaki mam kupić. W roku robię ok 50000km co polecacie. Chce diesla żeby dużo nie palił a miał dobre osiągi i był wygodny. :roll:

 

na forum bmw pytasz co bedzie lepsze??

proste ze bmw :twisted: :P :P :P

Opublikowano
audi 2.5tdi motor kiszka

 

Totalna bzdura - moj brat wlasnie sprzedal 2.5 tdi audi z przebiegiem 410 tys km i auto chodzilo jak zegarek - nie wiem czy 3.0 d w e39 tyle wytrzyma ale i tak kupilbym beemke :P

Opublikowano

Kolego jeszcze nie słyszałem żeby ktoś wymieniał łąńcuch rozrządu w e39.W audi masz pasek i nestety musisz okresowo go wymienic!

 

malo slyszales ;-)

Może i mało ,ale zanim wymienisz łańcuch w bmw w audi wymienisz pasek 10 razy .No chyba ,że się zerwie to juz pech. :lol:

Opublikowano

Jak 1,5 roku temu kupowaliśmy ojcu fure to szukaliśmy 530D(bo dla mnie to jest mistrz silnik),ale w polsce kupić masakra.W końcu pojechał do belgi i kupił bo nie było nic innego 320 D touring i jest bardzo zadowolony. Spalanie małe a moc jest,tyle ze jest box na 150.

 

Ja jak zaczołem sie rozglądać za autem w kwietniu to chciałem A4 2.5TDi V6 A6 też mnie interesowało tyle że C5 droższe lub 525 TDs.Problemem była gotówka miałem na to 28-29 tyś.Po obejrzeniu kilku A4 i 2 e39 i wysłuchaniu opinia mechaników i użykowników całkowicie odradzili mi V6 w Audi,jest nieporozumnienie,bynajmniej te 1 silniki 150 bardzo awaryjne i paliwo też lubia strasznie.A zawieszenia historia.BMW 5 też TDs'a odradzali i zawieszenie w e39 też wielowachaczowe i mojemu koledze narobiło problemów.

Ale usłyszałem wiele pozytywnych opini o starszych Audi C4,zawieszenie bezproblemowe,a silnik 2,5TDi 5-cylindrowy uważanyza bardzo twardy i dobry. Zresztą do tej pory montują go w transporterach.

 

Po 2 miesiącach poszukiwań kupiłem A6 C4 Avant quattro z silnikiem AEL.Kosztowała mnie 27tyś ale dzieki temu kupiłem auto ze wszystkim w bardzo dobrym stanie.Pełna opcja dla tego modelu.I żadnych problemów jak dotychczas. Napęd quattro coś pięknego.

 

I tak na przyszłość widze sie w 530D.Ten silnik mi sie tak podoba.

 

Ale quattro to jest bajka...

http://img201.imageshack.us/img201/7449/naforaudrp5.jpghttp://img9.imageshack.us/img9/8370/nafor.jpg


Audi A6 C4 2.5TDi Quattro Avant (było)

BMW 330 d (jest)

BMW X3 (jest)

Opublikowano
Mój kolega ma bmw E-39 530d z 2000r i auto sprawuje sie wysmienicie,uwazam ze jest to jeden z lepszych silnków w E-39.W audi z tego co słyszałem zawieszenie jest drogie.Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.