Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, pytanie do Was, czy ktoś kiedyś rozwiązał problem błędów 4A74 i 4A79?

Miałem uszkodzony moduł świec żarowych, kupiłem Beru GSE105 (12 21 7 798 000 - BMW 12 21 8 591 723 - BMW), podmieniłem i w/w błędy wyszły.

Nie wiem, czy to wadliwy nowy sterownik, czy coś z kablami. Przed wymianą biło błędami 49FF i 494A. 

Co więcej, wyjęty sterownik polutowałem i wsadziłem na test. Również bije tymi samymi błędami 4A71 4A79.

Podpowie ktoś gdzie szukać?

 

Opublikowano

Odpowiem sam sobie i zostawię dla potomnych: urwany fioletowo biały kabel magistrali komunikacyjnej we wtyczce 12pinowej do sterownika grzania świec. Najlepiej po zdjęciu rury od przepustnicy zdjąć pokrywę wtyczki - trzeba ścisnąć i wysunąć, odsłoni to wejścia przewodów do wtyczki - 99% zobaczycie urwany przewód. Dzwonienie wiązki jest karkołomne, bo trzeba demontować część podszybia. Wyjęcie wiązki do lutowania również nie jest za dobre bo trzeba demontować dodatkowo wiązkę silnika. Warto odkręcić i odsunąć zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.