Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Jeśli nieodpowiedni lub trywialny temat to przepraszam.

Mam mały mętlik w głowie - nowa G60 z salonu z 4 letnią gwarancją za 320 tys zł po dużym rabacie czy używana 5 G30 LCI 530d jeszcze na 15 miesięcznej gwarancji BMW bezwypadkowa z przebiegiem 40 tys km za 230 tys zł? Podobne wyposażenie, może ciut lepsze w starszej G30. Co sądzicie, co wg Was się lepiej opłaca i sprawdzi na kilka lat jazdy?

Opublikowano
7 minut temu, zalezi napisał(a):

Hej. Jeśli nieodpowiedni lub trywialny temat to przepraszam.

Mam mały mętlik w głowie - nowa G60 z salonu z 4 letnią gwarancją za 320 tys zł po dużym rabacie czy używana 5 G30 LCI 530d jeszcze na 15 miesięcznej gwarancji BMW bezwypadkowa z przebiegiem 40 tys km za 230 tys zł? Podobne wyposażenie, może ciut lepsze w starszej G30. Co sądzicie, co wg Was się lepiej opłaca i sprawdzi na kilka lat jazdy?

w grudniu 2021 kupiłem G30 przed lift - auto 3 letnie, 46 tys. przebiegu. Nawet nie pytaj co w tym aucie się zepsuło przez 100 tys. km, bo łatwiej byłoby mi powiedzieć, co się nie zepsuło 🙂

Dla mnie wybór byłby oczywisty - G60 z 5-letnią gwarancją. Z drugiej strony mówimy o różnicy 100 tys. złotych - to bardzo dużo pieniędzy.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Wolalbym nawet golasa g60 520d z duzym rabatem wyrwiesz za okolo 250tys. Za kilka lat to nadal bedzie swiezo wygladajace auto. Do tego zawsze to nowe. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
8 minut temu, J.D. napisał(a):

w grudniu 2021 kupiłem G30 przed lift - auto 3 letnie, 46 tys. przebiegu. Nawet nie pytaj co w tym aucie się zepsuło przez 100 tys. km, bo łatwiej byłoby mi powiedzieć, co się nie zepsuło 🙂

Dla mnie wybór byłby oczywisty - G60 z 5-letnią gwarancją. Z drugiej strony mówimy o różnicy 100 tys. złotych - to bardzo dużo pieniędzy.

 

No właśnie, też się tego obawiam. Gwarancji zostało dokładnie 13 miesięcy, a inna, druga sztuka G30 LCI 530d za 210 tyz zł ma już przebiegu 57 tys i olej zmieniany tylko jak system wzywał przy przeglądach…

Nie chciałbym miny, a jak piszesz - można się czasami mocno zdziwić kosztami, szczególnie w 3-4 letnim dieslu z 3.0 🙂

Opublikowano
6 minut temu, kubul napisał(a):

Wolalbym nawet golasa g60 520d z duzym rabatem wyrwiesz za okolo 250tys. Za kilka lat to nadal bedzie swiezo wygladajace auto. Do tego zawsze to nowe. 

Coś w tym jest. Nowa buda, jednak jednak z czasem bardziej będzie pożądana i ten fakt nowego auta jest nie do podrobienia. Zakup w leasingu jak coś obu opcji 🙂

Opublikowano

Ja na przyklad w 2021r kupilem 530xi z 2017r jako uzywane z 2 letnia gwarancja z przebiegiem 100tys. Obecnie mam 160tys nalatane i odpukać nie dzialo się nic takiego.

Jedynie na gwarancji poszla pompa wody, tzn ubywalo plynu chlodniczego i stwierdzono nieszczelnosc pompy wody. Wymienili, przeszlo. Poza aso i poza gwarancja nie bylyby to jakies ogromne koszta. Takze ja na awaryjnosc nie narzekam. Teraz stalem przed wyborem kupna uzywanej m850i lub m550i lub nawet m5 i nowej g60 540d. Budzet mialem do 400tys wiec moglem w sumie wybierac. Wybralem g60. Jezdzilem pare dni testową i bylem milo zaskoczony. Na minus wykonanie wnetrza wzgledem g30. Ale niestety takie mamy czasy. 

  • Lubię to 1
  • Moderatorzy
Opublikowano
1 godzinę temu, zalezi napisał(a):

 

Mam mały mętlik w głowie - nowa G60 z salonu z 4 letnią gwarancją za 320 tys zł po dużym rabacie czy używana 5 G30 LCI 530d jeszcze na 15 miesięcznej gwarancji BMW bezwypadkowa z przebiegiem 40 tys km za 230 tys zł? 

Jaki silnik w G60?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.