Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć , pacjent bmw e90 320i 150km 2005r. .Mam problem z nietypowym stukiem w prawym przodzie. Stuka na wzdłużnych nierównościach i to nie wszystkich , na dziurach i policjantach nic . Byłem na dwóch stacjach diagnostycznych , 3 mechaników w tym jeden niby spec od bmw i każdy cos innego twierdził - niby nie ma do czego się przyczepić zawieszenie jest dobre ale można wymienić to i siamto .. Także nie było nic znalezionego konkretnego . Wymieniłem do tej pory : Amortyzatory przód , tył (monroe) z łożyskiem odbojami itp . , łączniki(lemforder) i gumy stabilizatora przód tył , tuleja wahacza przód (lemforder ) . Regeneracja maglownicy bo miała luz . Zmieniłem jeszcze amortyzatory przód na inna firmę bo gdzies wyczytałem , że monroe czasem lubią stukać . Więc wymieniłem sprężyny przód i amortyzatory na sachs. Po tej wymianie jakby stukanie znikło . Spokój miałem na chwilę , zrobiłem z 20-30km i przy niedużym skręcie w lewo coś jakby stuknęło/przeskoczylo i znowu zaczęło pukać podobnie jak wcześniej . Jeszcze przy wymianie amorów i sprężyn mechanik mówił że próbował dokrecać wózek/sanki przód . Poduszki silnika niby ok , sworznie niby ok . Trochę mam dość wymieniania rzeczy nowych na nowe , może ma ktoś pomysł co to mogłoby być ?

Opublikowano

Mnie kiedyś stukał nowy łącznik lemfordera… 

Zobacz jeszce czy nie wali to co idzie od przekładni do kabiny ten sworzeń z krzyżakiem.

Opublikowano

nie napisałem , ale wymieniłem dwa razy łacznik stabilizatora na jednym zrobilem z 2 tyś km takze to nie to ..  krzyżak by było słychać po prawej stronie przy kole ? 

Opublikowano

W volvo zony silnik słyszę jakby był w prawym przednim kole więc różnie to bywa 😉

Patrzyłeś czy rozpórka dobrze przykręcona, śruby McPhersonów, śruba amora? 

Maglownice zregenerowali z nową listwą zębatą?

Opublikowano

Kawał, do sprawdzenia krzyżaki na kolumnie kierowniczej i sama przekładnia, końcówki drążka reakcyjnego, końcówki kierownicze, zawieszenie amortyzatorów, łożyska kolumn macphersona. 

Końcówki drążka reakcyjnego zweryfikujesz tylko przez intensywne kołysanie autem w poprzek (z prawej/lewej do lewej/prawej). Na szarpakach SKP ich nie zdiagnozujesz.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.