Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Orientuje się ktoś jaki oring powinien być zamontowany w korku spustu oleju w skrzynce i dyferencjale? W serwisie sprzedają cały korek z uszczelką - sama nie jest dostępna. Bez sensu kupować cały korek, gdy można wymienić samą uszczelkę wartą kilka złotych.

 

pzdr M.

Opublikowano

A te 30zł za korek to naprawde taki majątek? Uszczelka jest wklejona w korek. Nie wymienisz jej bezinwazyjnie. 

Nie dziaduj i kup nowe korki. 

Opublikowano

Łącznie to będą 4 korki, dwa w dyfrze i dwa w skrzynce rozdzielacza. dziadowaniem to byłoby robić na starych uszczelkach i nie przejmowanie się niczym. Ostatecznie tak zrobię jeśli nie ma innego wyjścia.

Opublikowano

No tak, 4 korki to masz 120zł. Biorąc pod uwagę, że w dyfrze olej wymienia się raz na 150-200kkm, a w xdrive raz na 50-60kkm to czy to na prawdę tak duży wydatek? Bez przesady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.