Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
22 minuty temu, Kingu napisał(a):

Dokładnie tak jest: wyjeżdżając z jakichś miejsc gdzie słabo widać na boki można sobie pomóc przednią kamerą bo jest szerokokątna i dobrze pokazuje obie strony przed autem.

i obraca się w kierunku w którym skręcasz kierownicę, przednia i tylna

Opublikowano
W dniu 22.01.2025 o 01:12, nadel napisał(a):

i obraca się w kierunku w którym skręcasz kierownicę, przednia i tylna

Kamera, czy linie wyznaczające kierunek w którym będzie jechał samochód?

Opublikowano
57 minut temu, MMiko napisał(a):

Kamera, czy linie wyznaczające kierunek w którym będzie jechał samochód?

Kamera się obraca. 

Opublikowano
W dniu 25.01.2025 o 12:05, lukasz822 napisał(a):

Kamera się obraca. 

No to nieźle się zapowiada 😁 Nie zwróciłem na to uwagi oglądając samochód 

Opublikowano
W dniu 25.01.2025 o 12:05, lukasz822 napisał(a):

Kamera się obraca. 

na pewno obraca? Wydaje mi się, że kamery są sferyczne i zwyczajnie na ekranie widać tylko wycinek obrazu. Przy skręcaniu kołami widzisz inny wycinek obrazu.

Opublikowano
W dniu 26.01.2025 o 20:35, buster12 napisał(a):

na pewno obraca? Wydaje mi się, że kamery są sferyczne i zwyczajnie na ekranie widać tylko wycinek obrazu. Przy skręcaniu kołami widzisz inny wycinek obrazu.

też tak myślę, nie sądzę żeby cokolwiek było tam ruchome.

Opublikowano
W dniu 15.01.2025 o 10:54, Katelo napisał(a):

Z tego co czytalem w Internecie dostaniesz juz rok modelowy 2026 (produkcja od kwietnia), ciekawe jakie beda zmiany...

 

Odkopuję -

Zmiany w roku modelowym:

- adaptive matrix LED jako standardowe wyposażenie

- wersja M60i w standardzie dostaje pakiet M Pro + nagłośnienie HK + przyciemniane szyby tylne

i to by było na tyle jeśli chodzi o X5.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

HK było już wcześniej w standardzie w M60i

za szyby i pakiet m pro dopłacałem rok temu

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Teraz, maciek_w napisał(a):

HK było już wcześniej w standardzie w M60i

za szyby i pakiet m pro dopłacałem rok temu

Przepisałem z oficjalnej globalnej notki prasowej BMW, także pewnie chodzi o jakieś rynki, gdzie było inaczej.

Opublikowano

Jest jeszcze kilka zmian w samym cenniku, m.in ceny bazowe idą w górę.

Poza tym, tak jak pisałem wcześniej - G05 jest modelem schodzącym, więc BMW stara się wyprzedać cały stock włącznie z podzespołami, zamiast dokładać nowe opcje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No teraz to naprawde koncowka produkcji. Samochody z roku 2025-2026 straca na wartosci bardzo wyraznie jak wyjdzie nowy model. Żeby to zrekompensowac potrzebny jest moim zdaniem rabat z co najmniej 2 z przodu. Jak zamawiałem G05 jeszcze w 2018r to proponowano mi stockowe F15 z rabatami 30-35%.

Opublikowano

To mnie pocieszyliście. Zastanawiam się, czy nie zrezygnować i nie poczekać na nowy model. Ale jak on znowu będzie wyglądał? Jak tak jak nowe X3, to zmiana na minus. Na pewno zmienią klamki zewnętrzne, ale to raczej szczegół.

Druga kwestia, to już kupiłem koła zimowe 😄 Szkoda by było stracić argument, by nie zaksięgować takiego kosztu 😉

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak nie lubie kupowac schodzacych z rynku modeli tak prawda jest, ze nie wiadomo czego oczekiwac po nastepcy. Tym razem to moze nie byc lepszy samochod. Trudna decyzja.

Opublikowano
3 godziny temu, Michael1916 napisał(a):

Samochody z roku 2025-2026 straca na wartosci bardzo wyraznie jak wyjdzie nowy model.

I tak i nie. Dla gadzieciarzy nowa seria moze byc swietna, ale dla lubiacych mocne diesle i benzyny bez dodatku elektryfikacj g05 moze okazac sie najlepszym wyborem. 

zobacz jak poprzednia 7 trzyma cene ;]

 

  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moze tym razem bedzie inaczej. Roznica technologiczna miedzy F15 i G05 byla bardzo duża i to tylko na + dla nowego modelu. Tym razem mamy do czynienia z jednej strony z oszczednosciami ( materiały w nowej serii 5) jak i ekologia i tabletozą.

  • Lubię to 1
  • Moderatorzy
Opublikowano
5 godzin temu, Michael1916 napisał(a):

No teraz to naprawde koncowka produkcji. Samochody z roku 2025-2026 straca na wartosci bardzo wyraznie jak wyjdzie nowy model. Żeby to zrekompensowac potrzebny jest moim zdaniem rabat z co najmniej 2 z przodu. Jak zamawiałem G05 jeszcze w 2018r to proponowano mi stockowe F15 z rabatami 30-35%.

No nie wiem, czy stracą tak bardzo na wartości .

Teraz nie ma progresu technologicznego. Są wszystkie ci sami asystenci jazdy, Android auto, Ledy adaptacyjne. Kolejna generacja nic nie wnosi. Dopiero jak będą auto wyższej generacji jazdy autonomicznej będzie istotna zmiana.

Na stockowe G31 540i w 2023r dawali mi max 25%. 

Teraz na nowe G60 do konfiguracji dają 18-20%

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 godzin temu, MMiko napisał(a):

To mnie pocieszyliście. Zastanawiam się, czy nie zrezygnować i nie poczekać na nowy model. Ale jak on znowu będzie wyglądał? Jak tak jak nowe X3, to zmiana na minus. Na pewno zmienią klamki zewnętrzne, ale to raczej szczegół.

Druga kwestia, to już kupiłem koła zimowe 😄 Szkoda by było stracić argument, by nie zaksięgować takiego kosztu 😉

Będzie wyglądać jak nadchodząca 3 oraz ix3. Obecna x3, 5, x1 i chyba coś jeszcze, to modele z obecnie najnowsza stylistyka BMW. iX3 wprowadzi kolejny, nowszy język wizualny, włączenie ze zmianami w interfejsie.

 

3 godziny temu, Michael1916 napisał(a):

Moze tym razem bedzie inaczej. Roznica technologiczna miedzy F15 i G05 byla bardzo duża i to tylko na + dla nowego modelu. Tym razem mamy do czynienia z jednej strony z oszczednosciami ( materiały w nowej serii 5) jak i ekologia i tabletozą.

bmw pisze, że x5 to będzie LUKSUS. Tylko co to dla nich oznacza.. bo w x3 obszycie deski LUXURY to plastikowa siatka z recyklingu 🥲

 

2 godziny temu, Rufio napisał(a):

No nie wiem, czy stracą tak bardzo na wartości .

Teraz nie ma progresu technologicznego. Są wszystkie ci sami asystenci jazdy, Android auto, Ledy adaptacyjne. Kolejna generacja nic nie wnosi. Dopiero jak będą auto wyższej generacji jazdy autonomicznej będzie istotna zmiana.

Na stockowe G31 540i w 2023r dawali mi max 25%. 

Teraz na nowe G60 do konfiguracji dają 18-20%

Schodzące x3 można było wyrwać z maksymalnym rabatem około 15%. Zgaduję, że mogło to wynikać z faktu, iż nowy model wydał się kontrowersyjny z wyglądu jak i z wykończenia. Ludzie rzucili się na ostatnie LCI, żeby dostać jeszcze “normalnie wyglądające x3, zamiast tego potworka” i dealerzy nie musieli robić tak dużych przecen.

jesli nowa x5 okaże się fajna i przypadnie ludziom do gustu (tak jak g05 jako następca f15), to wtedy poziom rabatowania moze będzie wyższy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.