Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim,

mam pytanie co sądzicie o tym aucie? Jestem zainteresowany zakupem.

Link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-5-e39-530i-m-pakiet-lpg-CID5-ID13mzZ2.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=7

Numer VIN: WBADS61020GV42315

To co sam już wyłapałem to:
- rocznik w ogłoszeniu to 2003, z VINu wychodzi 2001
- ma przedliftowe lampy zamiast poliftowych
- wpisane kabriolet zamiast kombi ( 😉 )

Może ktoś był je oglądać i może coś powiedzieć więcej?

Z góry dzięki.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Lampy są poliftowe. Natomiast nie są one z tego auta bo mają pomarańczowe kierunki a z vin wychodzą białe:

Cytat

0785
White direction indicator lights

 

Opublikowano
14 minut temu, Randall napisał(a):

Lampy są poliftowe. Natomiast nie są one z tego auta bo mają pomarańczowe kierunki a z vin wychodzą białe:

 

Przepraszam i dzięki za info, myślałem, że różnica między przedliftem a poliftem to właśnie te pomarańcze w kierunkach 😉 Ale tak, też rozkodowałem ten VIN i tam właśnie wyszło, że powinny być białe.

A jak z resztą auta jeśli chodzi o Twoją ocenę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

progi do wymiany - standard w e39, ciekawe jak reszta podłogi
lewa lampa paruje - do kontroli nadkola lub lampa - wszystko ori pakietowe osiąga chore pieniądze - pewnie dlatego pomarańczowe kierunki z przodu
Tył siedzi niżej niż przód - poduszki mogą już być bardzo stare - chińskie zamienniki nie są drogie i w miarę działają - lub poduszki wózka - droga impreza

klapa wydaje się zdrowa co plus w tym aucie, do tego mpakiet co też na spory plus
e39 jako auto na co dzień to nie najlepszy pomysł - raczej jako hobby a nie dupowóz - chyba, że nie będą Ci przeszkadzały drobne usterki

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, nomad66 napisał(a):

progi do wymiany - standard w e39, ciekawe jak reszta podłogi
lewa lampa paruje - do kontroli nadkola lub lampa - wszystko ori pakietowe osiąga chore pieniądze - pewnie dlatego pomarańczowe kierunki z przodu
Tył siedzi niżej niż przód - poduszki mogą już być bardzo stare - chińskie zamienniki nie są drogie i w miarę działają - lub poduszki wózka - droga impreza

klapa wydaje się zdrowa co plus w tym aucie, do tego mpakiet co też na spory plus
e39 jako auto na co dzień to nie najlepszy pomysł - raczej jako hobby a nie dupowóz - chyba, że nie będą Ci przeszkadzały drobne usterki

Ogromne dzięki za odpowiedź! 😀👍

Po rozmowie ze sprzedawcą - jeśli chodzi o progi to coś tam już było robione w Niemczech, ale masakry ponoć nie ma. Rdza pojawia się na nadkolach, na przykład na przednim lewym jakiś bąbel, w tylnych nadkolach od środka, ale nie stanowi to jakiegoś wielkiego problemu. Tyle na razie wiem.

Co do lamp, napisałeś "lub lampa - wszystko ori pakietowe osiąga chore pieniądze" - mam rozumieć, że są też jakieś M-pakietowe lampy z którymi ktoś miał problem i mógł z tego powodu je zamienić na te? Tak jak napisałem wyżej, do tej pory rozróżniałem po prostu pomarańczowe albo białe kierunki 😉 Ogólnie jeśli o mnie chodzi to mnie ten M-pakiet ani ziębi, ani grzeje - wygląda ładnie, ale bardziej mnie interesuje, żeby auto było sprawne mechanicznie auta no i przyznaję, że  jakoś tak wnętrza mi się bardziej podobają z drewnianymi dekorami 😉 

Jeśli chodzi o nivo to pytałem bo akurat interesuje mnie posiadanie tego rozwiązania w aucie i żeby działało, bo będą mi się zdarzały trasy w więcej osób i z załadunkiem pod korek. Podobno wszystko jest sprawne, poduszki są Continental w bardzo stanie, był jakiś mały problem z wężykiem co zostało rozwiązane. Co do poduszek wózka to z tego co widzę na szybko komplet to 650zł + robocizna. Raz na parę ładnych lat coś takiego zrobić jakoś mnie nie przeraża, gorzej jakby miało się psuć co miesiąc czy coś... 😉 

Dostałem więcej fotek klapy i jest tam rdza ale wygląda to znośnie. Wiem, że to newralgiczna sprawa w tych autach. Tutaj jest już na pewno o wiele lepiej niż w jednej E39 którą już miałem okazję oglądać pod Warszawą. Tam rdzy było tyle, że sprzedawca bał się już otwierać szybę albo klapę bo przy zamknięciu by się pewnie rozsypała.

A co do tego ostatniego, to... no to ma być, żeby sprawiało radochę, będzie na daily do roboty i do poruszania się po mieście, czasami żeby przewieźć coś większego no i pojechać w długą trasę. Naczytałem się już wszystkiego - jedni mówią, że E39 to najlepszy model i jest nie do zdarcia, widzę te auta ciągle na ulicach i że tak powiem "w rotacji" ( 😉 ) a inni mówią właśnie coś o hobby... wszystko zależy jakie to są drobne usterki i czy nie unieruchomią auta 😉 

Podrzucam fotki ze środka i tylnej klapy które dostałem.

1.webp

2.webp

3.webp

4.webp

5.webp

6.webp

7.webp

8.webp

9.webp

10.webp

11.webp

12.webp

13.webp

Edytowane przez npnk
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie ma specjalnych mpakietowych lamp, po prostu powinny być z białym kierunkiem więc inne niż tutaj. Z jakiego powodu ktoś wymienił - w takim aucie już pewnie ciężko będzie do tego dojść. Kolizja albo uszkodzenie/zmatowienie itp. 

Z progami problem jest taki że sama wymiana progów zazwyczaj mija się z celem - jeśli uszkodzone/przegniłe są miejsca pod podnośnik to wymaga to już ogarniętego blacharza i sporo więcej pracy.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ostatni zapis w ASO:  07.03.2019  323696 km tymczasem po czterech latach w Polsce na pierwszym przeglądzie przebieg zmalał do 315 tys. km.

Czyli przebieg faktyczny-nieznany.

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano
5 godzin temu, Kruk napisał(a):

Ostatni zapis w ASO:  07.03.2019  323696 km tymczasem po czterech latach w Polsce na pierwszym przeglądzie przebieg zmalał do 315 tys. km.

Czyli przebieg faktyczny-nieznany.

Dzięki wielkie! Mogę z ciekawości zapytać skąd bierzesz takie informacje?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jest sporo ludzi zajmujących się sprawdzaniem historii aut.

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Kruk napisał(a):

Jest sporo ludzi zajmujących się sprawdzaniem historii aut.

Wiem, że są takie usługi, ale nie spodziewałem się, że ktoś za darmo wrzuci mi takie info. To bardzo miłe, jeszcze raz dzięki 😉 Tylko, że potrzebowałbym do tego jakiegoś kwitu do ewentualnych negocjacji ze sprzedającym, no i przydałoby się mieć coś takiego w przypadku dalszych poszukiwań i innych aut. Czy Ty sam sprawdzasz te historie albo masz do tego dostęp?

Edytowane przez npnk
  • Moderatorzy
Opublikowano

Kwita Ci nie wystawię. Na Allegro możesz kupić historię auta za parę złotych lub podjechać z właścicielem auta do BMW, tam wydrukują za darmo od ręki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.01.2025 o 20:35, npnk napisał(a):

Wiem, że są takie usługi, ale nie spodziewałem się, że ktoś za darmo wrzuci mi takie info. To bardzo miłe, jeszcze raz dzięki 😉 Tylko, że potrzebowałbym do tego jakiegoś kwitu do ewentualnych negocjacji ze sprzedającym, no i przydałoby się mieć coś takiego w przypadku dalszych poszukiwań i innych aut. Czy Ty sam sprawdzasz te historie albo masz do tego dostęp?

 

Pomyśl czy chcesz się bawić w przerdzewiałe kręcone auto. Zapytaj jeszcze ile oleju popija na tysiąc km, może być, że z litra nawet weźmie, jak to M54B30 przy większym przebiegu.

W rudą jakbyś chciał się pobawić to polecisz pewnie drugie tyle ile woła za samochód ( a i tak nie wygrasz, bo za kilka lat i tak pewnie wyjdzie), skręcony silnik (na 90% żrący olej) jesli chciałbyś z tym powalczyć to wymiana pierścieni (conajmniej) kolejne kilka tysi.

Do pełnego (jak w opisie) m-paka to mu felg brakuje - nie wierzę, że na największej biedzie wyjechał z salonu - ale plus jest taki, że opony tanie 😅

No i lampy - zazwyczaj po strzale z przodu się wymienia, a te z tyłu środkowe do polerki konkretnej - to nawet sam zrobisz jako wisienkę na torcie.

Może chociaż mechanicznie porobiony z tego co opisane, ale też ciekawe w jakim stanie zawieszenie. Jak coś postuka to znowu tysiące lecą.

 

Szczerze to hobbystycznie nawet bym nie jechał ogladać - szkoda by mi było czasu i pieniędzy.

Jak szukasz fury do zajechania w kilka lat i cierpienia z jazdy - bo radości raczej nie będzie - to może być. 😅

 

Szczerze, to z e39 to jako użytkowe na codzień to prędzej bym się zaintersował jakimś dizlem w manualu (bo automaty były słabe). A to dlatego, że nawet jak Ci się buda rozsypie, to pancerne żeliwne M57 na off-roada komuś sprzedasz. 😄

Edytowane przez madseason
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, madseason napisał(a):

Szczerze, to z e39 to jako użytkowe na codzień to prędzej bym się zaintersował jakimś dizlem w manualu (bo automaty były słabe). A to dlatego, że nawet jak Ci się buda rozsypie, to pancerne żeliwne M57 na off-roada komuś sprzedasz. 😄

akurat diesle z e39 są mało chodliwe, m54b30 na dzień dzisiejszy to prawie połowa wartości tego e39 :classic_cool:
M54 ma problem z pierścieniami, fakt. Zwykle wymiana odmy potrafi pomóc lub chociaż ograniczyć pobór oleju. Bardziej trzeba w panewki zaglądnąć, bo lubią być nadgryzione przez LL. Nowe panewki to około 100zł, ale roboty więcej.
M57 pali, koszty utrzymania starych egzemplarzy są wysokie (wtryski, turbo, koło pasowe, dwumasa z sprzęgłem i 10k za części nie ma)
 

Z resztą się zgadzam. Kupiłem e39 na pół roku, mam już prawie 2 lata. Fajnie się jeździ, ale to najdroższe auto w utrzymaniu w przeliczeniu na kilometr jakie miałem w życiu..

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.