Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień Dobry 

Panowie proszę o pomoc, mój problem jest następujący:

Posiadam BME E39 touring M57D30 automat.

Podczas gwałtownego dodania gazu samochód gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Podczas jazdy z komputerem na kolanach, w momencie gaśnięcia impa nie pokazuje żadnych błędów.

Kiedy stopniowo naciskam na pedał gazu wszystko jest ok, natomiast przy próbie gwałtownego nacisku na pedał samochód gaśnie (obroty sięgają poziomu 3400 obr/min).

Na postoju ten problem nie występuje.

Ciśnienie wstępne wynosi 3,6 bara.

Ciśnienie na listwie podczas postoju wynosi 286 bar.

Ciśnienie na listwie pod obciążeniem wynosi około 1200-1300 bar.

Zostało wymienione:

-6 nowych wtrysków 

-pompa w baku

-zawór regulacji ciśnienia (znajduje się na pompie CR)

-czujnik ciśnienia paliwa (na listwie wtryskowej)

-filtr paliwa

Proszę o pomoc, nie mam już pomysłów co może być nie tak/ 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
53 minuty temu, Lukaszquaq napisał(a):

Ciśnienie wstępne wynosi 3,6 bara.

Jeśli na postoju to trochę mało. Takie ciśnienie pod pełnym obciążeniem będzie prawidłowe, na postoju bliżej 4 bar.

54 minuty temu, Lukaszquaq napisał(a):

Ciśnienie na listwie podczas postoju wynosi 286 bar

Mało. Powinno być 340-350 bar. 

Podejrzewam, że gaśnie, bo brakuje mu paliwa przy pełnym bucie. Wymieniłeś dużo części, które niekoniecznie były wadliwe... 

Opublikowano
9 minut temu, Fuser napisał(a):

Jeśli na postoju to trochę mało. Takie ciśnienie pod pełnym obciążeniem będzie prawidłowe, na postoju bliżej 4 bar.

Mało. Powinno być 340-350 bar. 

Podejrzewam, że gaśnie, bo brakuje mu paliwa przy pełnym bucie. Wymieniłeś dużo części, które niekoniecznie były wadliwe... 

Co twoim zdaniem powinienem zrobić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdzić ciśnienie wstępne na postoju i pod obciążeniem (2 lub 3 bieg, 1500 obr i wtedy pedał w podłogę do 4k obr), szczególnie wtedy co się dzieje z nim gdy silnik gaśnie. Możesz nagrać ekran na zakładce Analog1 to potem przenalizujesz, bo tam jeszcze jest akurat ciśnienie CR.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.