Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z turbo. A mianowicie przy normalnej jeździe nie zauważyłem bo nawet nie wyrzuca błedu. Ale jak już pocisnełem z dużą prędkością to nie pompuje mi duża turbina. Wygląda że całą robotę robi mała. Zauważyłem to jak wyrzuciło mi błąd: zbyt duże ciśnienie na sprężarce niskiego. A w bimmertool ciągle widzę procentowe użycie sprężarki niskiego ciśnienia na poziomie 90% a wysokiego na poziomie 0%. I teraz pytanie, bo twin turbo ma aż 4 elektrozawory do podciśnień (gruszek) albo i 5 nawet. Czy ktoś posiada jakis opis jaki zawór jest do klapy przełączającej ? jakiś schemat, cokolwiek. Wiem gdzie są wszystkie elektrozawory i wężyki. Ale który za co odpowiada to już nie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

podłącz istę, może pokaże inne błędy
 

u mnie był problem z ładowaniem jak spadło cięgno od klapek. Auto miało max 120km i 300Nm - dramat. Wymiana na nowy rozwiązała problem
 

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano (edytowane)

 Klapka która  odpowiada  za    przełączanie  mala > duża   silnik B47

 Przetwornik  nr, 1

Gruszka  nr ,11

20241222_192358.jpg

20241222_192325.jpg

Edytowane przez aramiel123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.