Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Pacjent - BMW E92 N52 2006. Przebieg 330k km. 

Dosyć niedawno go kupiłem, słychać było cykanie silnika, więc pod uwagę od razu wziąłem popychacze zaworowe (no i jak popychacze to przydałoby się od razu uszczelniacze zrobić).

Dodatkowo trochę kopcił na biało, natomiast sprzedający mówił o braku katalizatorów, przez co taki dym jest. (na tym etapie korki były suche, nic nie było widać).

300km po zakupie dolałem trochę płynu chłodniczego, bo się kontrolka zaświeciła. Zrobiłem kolejne 500km i znowu się zaświeciła - odkręciłem korek i robi się coś jak na zdjęciu (budyń), tak więc zaczynam powoli przygotowywać portfel. Natomiast poza tym kopceniem i lekkim budyniem pod korkiem jako tako objawów nie ma innych. 

Uwzględniając minimum, czyli zrobienie uszczelki pod głowicą, popychaczy i uszczelniaczy jaki to jest orientacyjny koszt z częściami oraz czy prócz tego warto coś jeszcze zrobić, jak już silnik będzie otwierany?

IMG_5114.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.