Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, locomotiv12 napisał(a):

Wprawdzie nie mam X3 tylko X1 (U11) ale interfejs jest bardzo podobny

1. u mnie nie można ustawić skrótu obiegu powietrza na pasku więc chętnie dowiedziałbym się jak to robisz

2. Na komendy głosowe "Zamknij obieg powietrza" reaguje pretensjonalnym głosem "słucham?"

3. Ja też muszę przestawiać ręcznie na obieg zamknięty bo "automat" nie działa lub robi to z dużym opóźnieniem

Ad.1 skróty są dostępne po ściągnięciu (swipe) ekranu w dol. Żeby dodać coś, trzeba przycisk konkretnej funkcji (w tym przypadku np. Obieg zamknięty) przytrzymać > dodaj do skrótów > i dodać do wolnego pola skrótów.

ad.2 nie pamiętam co trzeba powiedzieć, chyba “aktywuj obieg zamknięty”, “aktywuj obieg automatyczny”. Popróbuj, ale na pewno działa.

Opublikowano

No to teraz czeka Cię test cierpliwości. Docieranie... Ile tego? 1000, 2000 km? Trudno się powstrzymać przed sprawdzeniem, czy było warto czekać na furmankę z prawilnym piecem 😁

Opublikowano

W porównaniu do G01 to bardzo podobny samochód, wygodny, cichy, dobrze się prowadzi, różnice widać przy wyprzedzaniu 😎

Zrobię pewnie z 2000km i pojadę zmienić olej, mam nadzieję że również opony - ale już teraz widać, że jest to cholernie szybki samochód.

Na plus: iconic sound wcale nie brzmi tak sztucznie jak się spodziewałem (ale i tak wyłączyłem), nowe menu wbrew temu co mówią "jutuberzy" jest bardziej czytelne niż stare (mam idrive 6 w G01), nie ma miliona podmenu tylko wszystko na wierzchu, spalanie to jakiś śmiech (zdjęcie poniżej) no  dźwięk - kiedy trzeba to słychać, kiedy nie trzeba jest cisza. Kolejny raz też usłyszałem w salonie, że jest to topowa wersja i nie będzie X3M, co w sumie też jakimś plusem jest, szczególnie przy utracie wartości.

Na minus: zdecydowanie gorsze ambient light - w środku jest zwyczajnie ciemno, jest kilka kolorów ale nie ma bursztynu jak w każdym bmw do teraz, w normalnym trybie pokazuje wskaźnik mocy zamiast obrotomierza (albo nie umiem ustawić), jest wnęka na koło zapasowe, ale nie można go zamówić (więc pewnie dokupię osobno)

 

Opublikowano
16 minut temu, LeśnyDziad napisał(a):

W porównaniu do G01 to bardzo podobny samochód, wygodny, cichy, dobrze się prowadzi, różnice widać przy wyprzedzaniu 😎

Zrobię pewnie z 2000km i pojadę zmienić olej, mam nadzieję że również opony - ale już teraz widać, że jest to cholernie szybki samochód.

Na plus: iconic sound wcale nie brzmi tak sztucznie jak się spodziewałem (ale i tak wyłączyłem), nowe menu wbrew temu co mówią "jutuberzy" jest bardziej czytelne niż stare (mam idrive 6 w G01), nie ma miliona podmenu tylko wszystko na wierzchu, spalanie to jakiś śmiech (zdjęcie poniżej) no  dźwięk - kiedy trzeba to słychać, kiedy nie trzeba jest cisza. Kolejny raz też usłyszałem w salonie, że jest to topowa wersja i nie będzie X3M, co w sumie też jakimś plusem jest, szczególnie przy utracie wartości.

Na minus: zdecydowanie gorsze ambient light - w środku jest zwyczajnie ciemno, jest kilka kolorów ale nie ma bursztynu jak w każdym bmw do teraz, w normalnym trybie pokazuje wskaźnik mocy zamiast obrotomierza (albo nie umiem ustawić), jest wnęka na koło zapasowe, ale nie można go zamówić (więc pewnie dokupię osobno)

 

Pisałem w innym wątku - Idrive da się naprawdę sensownie poustawiać pod siebie i brak fizycznych przycisków przestaje być problemem.

Zegary powinieneś móc ustawić z prawego kontrolera kierownicy.

No i nie ma zdjęcia.

Opublikowano
1 godzinę temu, buster12 napisał(a):

Pisałem w innym wątku - Idrive da się naprawdę sensownie poustawiać pod siebie i brak fizycznych przycisków przestaje być problemem.

Zegary powinieneś móc ustawić z prawego kontrolera kierownicy.

No i nie ma zdjęcia.

Faktycznie jakoś nie brakuje przycisków, szczególnie że wreszcie działa obsługa głosowa i takie rzeczy jak temp czy ogrzewanie foteli robi się bez dotykania czegokolwiek.

Zegary - mało się pobawiłem bo póki co przejechałem 180km i nie skupiałem się na tym, ale w zwykłym trybie są 3 motywy zegarów, w żadnym nie widziałem obrotomierza, dopiero w trybie sport się pojawił - ale chyba muszę się jeszcze pobawić. Wydaje mi się też że nie zapamiętuje koloru podświetlenia ambient - po ponownym wejściu do auta wracało do pierwotnego koloru 

Zdjęcie spalania - faktycznie nie dodałem:

 

spln.jpg

Opublikowano (edytowane)

Nie dość, że asystent głosowy działa sprawnie (tylko trzeba wiedzieć jakie komendy rozumie), to jeszcze możesz sobie poustawiać reguły grzania automatycznego. Tutaj działa to inaczej niż w g01, gdzie ustawiało się punkt temp. poniżej którego załączała się funkcja grzania foteli/kierownicy. Teraz jest nieco bardziej skomplikowanie, ale da się to zrozumieć. W grupie g05 jest wątek o tym, gdzie sam rozwiązywałem zagadkę tej funkcji. No i polecam poustawiać sobie skróty rozwijane po przesunięciu palcem od górnej krawędzi. Tam jest sporo miejsca na szybkie ustawienia.

W zegarach masz 3, jeden taki prosty z przekąszonym prędkościomierzem po lewej, drugi ze strzałkami po lewej i prawej stronie, ale takie które są bardziej rozsunięte - to te pokazują MOC, oraz trzecie, gdzie strzałki są zestawione bliżej siebie, i wtedy masz RPM po prawej.

Ambienty przypisują się do profilu BMWid.

Edytowane przez buster12
Opublikowano
10 godzin temu, buster12 napisał(a):

Nie dość, że asystent głosowy działa sprawnie (tylko trzeba wiedzieć jakie komendy rozumie), to jeszcze możesz sobie poustawiać reguły grzania automatycznego. Tutaj działa to inaczej niż w g01, gdzie ustawiało się punkt temp. poniżej którego załączała się funkcja grzania foteli/kierownicy. Teraz jest nieco bardziej skomplikowanie, ale da się to zrozumieć. W grupie g05 jest wątek o tym, gdzie sam rozwiązywałem zagadkę tej funkcji. No i polecam poustawiać sobie skróty rozwijane po przesunięciu palcem od górnej krawędzi. Tam jest sporo miejsca na szybkie ustawienia.
 

Hej @buster12 mógłbyś podlinkować ten wątek ?  Próbowałem tam poszukać ale nie znalazłem 😉

Opublikowano
13 godzin temu, LeśnyDziad napisał(a):

nowe menu wbrew temu co mówią "jutuberzy" jest bardziej czytelne niż stare (mam idrive 6 w G01), nie ma miliona podmenu tylko wszystko na wierzchu, spalanie to jakiś śmiech (zdjęcie poniżej) no  dźwięk - kiedy trzeba to słychać, kiedy nie trzeba jest cisza. Kolejny raz też usłyszałem w salonie, że jest to topowa wersja i nie będzie X3M, co w sumie też jakimś plusem jest, szczególnie przy utracie wartości.

 

 

ja po zastanowieniu musze przyznac ze ani razu nie zamykałem kartek wentylacyjnych w moim G01, z tych fizycznych przycisków uzywam tylko pokretła Idrive i grzania fotela (ale tez włacza mi się poniżej 4 st C na zewnątrz)
jak ustawiłem 19 st C i auto klime to tak jezdze 3 lata 😉

tak więc raczej nie bede za tym tesknił jesli obsługa głosowa bedzie działać lepiej

Opublikowano
12 godzin temu, buster12 napisał(a):


W zegarach masz 3, jeden taki prosty z przekąszonym prędkościomierzem po lewej, drugi ze strzałkami po lewej i prawej stronie, ale takie które są bardziej rozsunięte - to te pokazują MOC, oraz trzecie, gdzie strzałki są zestawione bliżej siebie, i wtedy masz RPM po prawej.

Faktycznie masz rację, tylko trzeba chwilę zaczekać bo po przełączeniu widoku przez chwilę jest jeszcze moc, która zmienia się w obroty po kilku sekundach. Szkoda, że w tym widoku rozsuniętym nie można tego zmienić, bo jakoś bardziej mi się podoba.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, buster12 napisał(a):

Mniej więcej z tego miejsca:

 

@buster12haha, dzięki poczytałem ...nieźle... Jak to mówią normalne auta już były 😉 W wątku tym niektórzy przywoływali Skodę, Volkswagena jako przykłady dobrze działającego sterowania.. Jest w tym sporo racji. Nie wiem jak jest teraz w nowych Kodiaqach czy Tiguanach. W tych z lat 2015-2018 ogrzewanie działało mega prosto. Po prostu dawałeś na AUTO 19st i auto trzymało 19 st bez względu na to czy za oknem jest zima czy lato. Podobnie z grzeniem kierownicy i foteli - 3 stopniowe, niezależne ustawianie i po kłopocie (z kolei lusterka grzały wraz z tylnią szybą) Chyba teraz tablety nam narzucają tak skomplikowane sterowanie, o którym piszesz a tamtym wątku...

Edytowane przez Johny_666
Opublikowano
2 godziny temu, LeśnyDziad napisał(a):

Faktycznie masz rację, tylko trzeba chwilę zaczekać bo po przełączeniu widoku przez chwilę jest jeszcze moc, która zmienia się w obroty po kilku sekundach. Szkoda, że w tym widoku rozsuniętym nie można tego zmienić, bo jakoś bardziej mi się podoba.

Jakbym miał wybrać jeden, to też ten szerszy - zwłaszcza jak po środku masz nawigację lub rozszerzona rzeczywistość.

 

Godzinę temu, Johny_666 napisał(a):

@buster12haha, dzięki poczytałem ...nieźle... Jak to mówią normalne auta już były 😉 W wątku tym niektórzy przywoływali Skodę, Volkswagena jako przykłady dobrze działającego sterowania.. Jest w tym sporo racji. Nie wiem jak jest teraz w nowych Kodiaqach czy Tiguanach. W tych z lat 2015-2018 ogrzewanie działało mega prosto. Po prostu dawałeś na AUTO 19st i auto trzymało 19 st bez względu na to czy za oknem jest zima czy lato. Podobnie z grzeniem kierownicy i foteli - 3 stopniowe, niezależne ustawianie i po kłopocie (z kolei lusterka grzały wraz z tylnią szybą) Chyba teraz tablety nam narzucają tak skomplikowane sterowanie, o którym piszesz a tamtym wątku...

grzanie statyczne też działa, ale automat skomplikowali. Fakt, zagadka grzania lusterek dalej nierozwiązana 🙈

Opublikowano

Spryskiwacz działa jakoś inaczej - nie spryskuje szyby tylko jakby same pióra wycieraczek i tylko w dolnym położeniu.

Kolory ambientu - w trybie personal ustawiam jakiś kolor (biały), przerzucam tryb na sport, wracam na personal i znowu jest niebieski. Wczoraj auto zamknięte (chyba kluczykiem), dziś otwarte telefonem - za każdym razem ustawiony kolor biały, a tu znowu niebieski. Co robię źle?

Fotele - po kolejnych 200km stwierdzam, że te w G01 były najlepsze na jakich siedziałem.

Wieczorny szlif 200km trochę po górach (Poprad, Tatrzańska Łomnica, Bukowina itd), ruch średni, raczej spokojnie jechane, kilka wyprzedzań jednak było i takie coś:

spln2.jpg

Opublikowano
3 godziny temu, LeśnyDziad napisał(a):

Kolory ambientu - w trybie personal ustawiam jakiś kolor (biały), przerzucam tryb na sport, wracam na personal i znowu jest niebieski. Wczoraj auto zamknięte (chyba kluczykiem), dziś otwarte telefonem - za każdym razem ustawiony kolor biały, a tu znowu niebieski. Co robię źle?

Wszystko robisz dobrze tylko samochód żyje swoim własnym życiem 🙂

Pojeździsz trochę to się przyzwyczaisz 😉

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, locomotiv12 napisał(a):

Wszystko robisz dobrze tylko samochód żyje swoim własnym życiem 🙂

Pojeździsz trochę to się przyzwyczaisz 😉

No ale chyba nie po to kupujesz samochód za 300+kPLN, żeby żył własnym życiem?

Jak następnym razem zapomni ustawień fotela, połączenia z telefonem albo włączania świateł to też stwierdzisz "przyzwyczaję się", czy może jednak zaczniesz wymagać, żeby poprawnie pamiętał i stosował konfigurację?

Edytowane przez PKort
Opublikowano
15 godzin temu, PKort napisał(a):

No ale chyba nie po to kupujesz samochód za 300+kPLN, żeby żył własnym życiem?

Jak następnym razem zapomni ustawień fotela, połączenia z telefonem albo włączania świateł to też stwierdzisz "przyzwyczaję się", czy może jednak zaczniesz wymagać, żeby poprawnie pamiętał i stosował konfigurację?

Za dużo wymagasz od współczesnych samochodów, nawet jak kosztują 300k+

 

Opublikowano
9 godzin temu, locomotiv12 napisał(a):

Za dużo wymagasz od współczesnych samochodów, nawet jak kosztują 300k+

 

Czyli nie warto kupować współczesnych samochodów, tym bardziej tych kosztujących 300k+.

Opublikowano
2 godziny temu, PKort napisał(a):

Czyli nie warto kupować współczesnych samochodów, tym bardziej tych kosztujących 300k+.

Nikt nie zmusza. Błędy softu beda poprawiane aktualizacjach 

Opublikowano
3 godziny temu, IronSzn napisał(a):

Nikt nie zmusza. Błędy softu beda poprawiane aktualizacjach 

I całe szczęście.

Co do aktualizacji - pożyjemy, zobaczymy. Może załatają stare błędy, ale na ich miejsce pojawią się nowe. Ostatnio tak miałem, że po którejś aktualizacji MyBMW zaczęło świrować i myliło profile pomiędzy samochodami. Jak wsiadałem do jednego, to ładowało mi profil z innego. Jakiś czas później automagicznie wróciło do normy.

A problemy z włączaniem doświetlania zakrętów w G08 nadal się pojawiają: obydwoje z żoną włączamy doświetlanie, ale tylko w moim profilu się zapisało - jak żona wsiada, to zawsze ma doświetlanie wyłączone i musi włączać ręcznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.