Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już niektórzy z Was użytkują swoje auta,  z kolei inni muszą czekać na swoje egzemplarze jeszcze kilka miesięcy (np. ja) Jetem ciekaw jakie są Wasze wrażenia i uwagi po jeździe dłuższej niż testowa u dealera.

Np. ja jeździłem dieslem, który nie miał aktywnego tempomatu. Czy ktoś z Was już go przetestował ? A jak trzymanie pasa ruchu ? Wariuje od linii do linii czy trzyma się środka ?  Dajcie proszę znać co Was denerwuje a co mile zaskoczyło. Z góry dzięki 

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, Johny_666 napisał(a):

Już niektórzy z Was użytkują swoje auta,  z kolei inni muszą czekać na swoje egzemplarze jeszcze kilka miesięcy (np. ja) Jetem ciekaw jakie są Wasze wrażenia i uwagi po jeździe dłuższej niż testowa u dealera.

Np. ja jeździłem dieslem, który nie miał aktywnego tempomatu. Czy ktoś z Was już go przetestował ? A jak trzymanie pasa ruchu ? Wariuje od linii do linii czy trzyma się środka ?  Dajcie proszę znać co Was denerwuje a co mile zaskoczyło. Z góry dzięki 

podpisuję się pod pytaniem, też jestem ciekaw

Opublikowano

Może nie X3 ale na przykładzie mojego X2 z października br. mogę powiedzieć, że aktywny tempomat świetnie działa, jest intuicyjny, trzyma pasa idealnie pośrodku, jeżeli ktoś jeździ dużo po eskach i autostradach to jak najbardziej polecam.

Opublikowano

Odebrana. Na drzwiach nie ma piano juz.  Jakosciowo wnetrze jest calkiem ok. Moze to sila sugestii ale jest imho lepiej niz w aucie pokazowym co widzialem pare miesiecy temu

Opublikowano
50 minut temu, ryb55 napisał(a):

Piano jest na przednich drzwiach tylko w m50

Nie wiedzialem. Odebrana na zimowkach juz. Letni komplet taki sam. Jasne wnetrze wyglada fajnie. Teraz folie i powloka

spacer.png

  • Lubię to 1
Opublikowano

Wynik raczej do oprawienia w ramkę, ale da się jakby ktoś chciał- wersja silnikowa M50.

Trasa Krynica Zdrój-Kraków, jazda płynna w trybie Efficiency na drodze krajowej- prędkości 70-90km/h, plus autostrada 105 km/h.

Przy 140 na tempomacie spalanie w okolicy 8.7l/100km

IMG_9435.jpeg

  • Lubię to 2
Opublikowano
22 godziny temu, powiew napisał(a):

Jeśli to prawda to jest ekonomiczny.

W g01 lci tez mozna zejsc w okolice 6 w tych warunkach wiec wynik jak najbardziej wiarygodny. 

Opublikowano

Witam, jestem tutaj nowa, również wcześniej nie posiadałam BMW. Zamówiłam X3 w wersji Base ze względu na zawieszenie sportowe, ale nie daję mi to spokoju i rozważam dodanie M sport (dopłata i tak niewielka). Czy faktycznie to zawieszenie jest takie sztywne? Ma to być samochód rodzinny do miasta i na dluzsze trasy. Przesiadam się z Tiguana. Z góry dzięki za podzielenie się opinią!

Opublikowano

Mam pytanie. Testował ktoś z Was osobiście, wersję M50? Powiem szczerze że strasznie mnie ona korci. Cenowo przy dobrym rabacie spokojnie idzie zejść poniżej 400tys i to za wersję wyposażoną naprawdę konkretnie. I z tego co czytałem na zagranicznych forach, to ten silnik, jak na to co potrafi, jest dość oszczędny. Boję się tylko tego, czy będzie dawało się tym jeździć na co dzień bo to jest jeszcze bardziej narowiste od M40i G01. Ale z drugiej strony jak oglądam jakieś prezentacje to aż się człowiek uśmiecha jak widzi jak to jeździ. A jeżeli faktycznie jest tak jak piszą i przy takiej normalnej, codziennej jeździe, bez wciskania pedału w podłogę ale też bez jakiejś takiej dziadkowej jazdy, da się zejść poniżej 10l, to zakup diesla trochę mija się z celem. Nie mogę nigdzie w salonie uchodzić tej wersji żeby się nią przejechać. Mają 20i, mają 20d a M50 albo nie mają wcale albo jest u klienta. 

Opublikowano
Godzinę temu, Alex77 napisał(a):

Witam, jestem tutaj nowa, również wcześniej nie posiadałam BMW. Zamówiłam X3 w wersji Base ze względu na zawieszenie sportowe, ale nie daję mi to spokoju i rozważam dodanie M sport (dopłata i tak niewielka). Czy faktycznie to zawieszenie jest takie sztywne? Ma to być samochód rodzinny do miasta i na dluzsze trasy. Przesiadam się z Tiguana. Z góry dzięki za podzielenie się opinią!

Można wziąć "M-pakiet" ale bez zawieszenia sportowego (przynajmniej tak pokazuje konfigurator), można też wziąć adaptacyjne, ale sportowe M na kolach 19' (czyli standard w M-sport) dalej będzie wygodnym samochodem. Wybór zwykłej wersji oznacza rezygnację z fajnej kierownicy i czarnej podsufitki - a to dużo daje w codziennym użytkowaniu.

16 minut temu, dizel1982 napisał(a):

Mam pytanie. Testował ktoś z Was osobiście, wersję M50? Powiem szczerze że strasznie mnie ona korci. Cenowo przy dobrym rabacie spokojnie idzie zejść poniżej 400tys i to za wersję wyposażoną naprawdę konkretnie. I z tego co czytałem na zagranicznych forach, to ten silnik, jak na to co potrafi, jest dość oszczędny. Boję się tylko tego, czy będzie dawało się tym jeździć na co dzień bo to jest jeszcze bardziej narowiste od M40i G01. Ale z drugiej strony jak oglądam jakieś prezentacje to aż się człowiek uśmiecha jak widzi jak to jeździ. A jeżeli faktycznie jest tak jak piszą i przy takiej normalnej, codziennej jeździe, bez wciskania pedału w podłogę ale też bez jakiejś takiej dziadkowej jazdy, da się zejść poniżej 10l, to zakup diesla trochę mija się z celem. Nie mogę nigdzie w salonie uchodzić tej wersji żeby się nią przejechać. Mają 20i, mają 20d a M50 albo nie mają wcale albo jest u klienta. 

Aby przekroczyć 400tys to trzeba zamówić chyba wszystko z konfiguratora i do tego nie poprosić o rabat - M50 już w standardzie jest bardzo bogato wyposażona. Po doposażeniu (pełny pakiet asystentów, hak, pakiety innowacji i premium, kolor, zawieszenie itd) z rabatem wyszła poniżej 360tys. W obecnych czasach chyba ciężko o samochód, w którym dostaniesz tyle za takie pieniądze. Do niedawna faktycznie nie było M50 do jazd, teraz (po premierze) powinny być, a jeśli Twój dealer nie ma akurat na stanie to zawsze możesz iść do konkurencji, oczywiście uprzednio rezerwując termin.

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Alex77 napisał(a):

Witam, jestem tutaj nowa, również wcześniej nie posiadałam BMW. Zamówiłam X3 w wersji Base ze względu na zawieszenie sportowe, ale nie daję mi to spokoju i rozważam dodanie M sport (dopłata i tak niewielka). Czy faktycznie to zawieszenie jest takie sztywne? Ma to być samochód rodzinny do miasta i na dluzsze trasy. Przesiadam się z Tiguana. Z góry dzięki za podzielenie się opinią!

Przy konfigurowaniu jedno wyklucza drugie. Jeżeli weźmiesz zwykłą wersję +  pakiet M to masz sztywne zawieszenie, jeżeli dodasz do tego "adaptacyjne" to masz ten komfort, o który Ci chodzi. I to Ci radzę.. (jechałem bez adaptacyjnego i jednak lipa na polskich drogach)

Edytowane przez Johny_666
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, dizel1982 napisał(a):

Mam pytanie. Testował ktoś z Was osobiście, wersję M50? Powiem szczerze że strasznie mnie ona korci. Cenowo przy dobrym rabacie spokojnie idzie zejść poniżej 400tys i to za wersję wyposażoną naprawdę konkretnie. I z tego co czytałem na zagranicznych forach, to ten silnik, jak na to co potrafi, jest dość oszczędny. Boję się tylko tego, czy będzie dawało się tym jeździć na co dzień bo to jest jeszcze bardziej narowiste od M40i G01. Ale z drugiej strony jak oglądam jakieś prezentacje to aż się człowiek uśmiecha jak widzi jak to jeździ. A jeżeli faktycznie jest tak jak piszą i przy takiej normalnej, codziennej jeździe, bez wciskania pedału w podłogę ale też bez jakiejś takiej dziadkowej jazdy, da się zejść poniżej 10l, to zakup diesla trochę mija się z celem. Nie mogę nigdzie w salonie uchodzić tej wersji żeby się nią przejechać. Mają 20i, mają 20d a M50 albo nie mają wcale albo jest u klienta. 

dizel1982.. nie bierz tego do siebie personalnie ale takie jest moje zdanie po prostu... kiedyś też tak myślałem jak Ty 😉 Co to ma za znaczenie jeżeli auto pali 2-3 litry w lewo lub w prawo,  jeżeli kosztuje 300 tys wzwyż... Jeżeli kupuję takie auto to po prostu wacha nie jest dla mnie finansową barierą. Albo Cię na takie auto stać albo nie 😉 Mam teraz auto, które pali w mieście 11l , przejechałem nim 150tys w 6 lat (czyli w sumie niewiele) i czy by paliło 8 czy 13l i tak bym je kupił bo je chciałem... jakbym chciał oszczędzać na paliwie to wziąłbym Clio. Podsumowując - jara Cię M50 - bierz!

Edytowane przez Johny_666
Opublikowano
27 minut temu, Johny_666 napisał(a):

Przy konfigurowaniu jedno wyklucza drugie. Jeżeli weźmiesz zwykłą wersję +  pakiet M to masz sztywne zawieszenie, jeżeli dodasz do tego "adaptacyjne" to masz ten komfort, o który Ci chodzi. I to Ci radzę.. (jechałem bez adaptacyjnego i jednak lipa na polskich drogach)

Rozważałam adaptacyjne ale w salonie odradzali i stwierdzili że to bardziej usztywnia sportowe zawieszenie…ale skoro masz przetestowane to może wrócę do tematu jeszcze raz, dzięki! 

Opublikowano
3 minuty temu, Alex77 napisał(a):

Rozważałam adaptacyjne ale w salonie odradzali i stwierdzili że to bardziej usztywnia sportowe zawieszenie…ale skoro masz przetestowane to może wrócę do tematu jeszcze raz, dzięki! 

Haha, w salonie to ja im tłumaczyłem, że piano black w drzwiach to jest tylko w M50.. klient jak się nakręci to wie więcej od sprzedawcy 😉 pzdr!

Opublikowano
21 minut temu, Alex77 napisał(a):

Rozważałam adaptacyjne ale w salonie odradzali i stwierdzili że to bardziej usztywnia sportowe zawieszenie…ale skoro masz przetestowane to może wrócę do tematu jeszcze raz, dzięki! 

Na jeździe próbnej miałem wersję 20 w M-pakiecie i z zawieszeniem adaptacyjnym - jechałem po dość dziurawej drodze i nie czuję żadnej różnicy w komforcie w porównaniu mojej obecnej X3 (którą przyjechałem do salonu - więc wrażenia na świeżo), która jest X-line na standardowym zawieszeniu. Zamówiłem oczywiście adaptacyjne. Sprzedawcy ogólnie mają często braki wiedzy (wspomniany wyżej piano black też wyłapałem sam), ale ten Twój to chyba serio nie przeczytał ulotki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.