Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Damian3 napisał(a):

Nie no Kraków to drugi koniec Polski 😉 Mieszkam w Trójmieście.

Myślałem żeby to zainstalować tak by nic za bardzo nie rozbierać. Dlatego muszę obejrzeć dokładnie czy jest taka opcja i jak by to wyglądało. Będę miał kilka wolnych dni to zerknę. Nie chcę rozbierać nowego auta. Kwestia gwarancji i skrzypienia. Na trybie parkingowym już mi za bardzo nie zależny. Zamontuję kamerę tam gdzie auto zwykle parkuje 😉

Gość, widziałem robi wygłuszenia więc mam nadzieje, że nie będzie skrzypieć  😄 No tak zrozumiałe jak jesteś z Trójmiasta. 

 

Napisałem też do innych ASO, są jakieś sensowne odpowiedzi: 

80% odpisało - nie montujemy jak to pan ruszysz to na nie będzie gwarancji

10% odpisało - montujemy na Pana odpowiedzialność ceny od 1000-3000 brutto za montaż

10% odpisało w taki sposób: 

1.  Montaż kamerki w ASO to cena 1 800 zł brutto.

Może pan zrobić to na własną rękę zgodnie z punktami technologicznymi tak by nie utracić gwarancji. -> czy ma ktoś pomysł czym są te punkty technologiczne? Napisałem również do tego dealera, z prośbą o rozwinięcie tematu zobaczymy. Może się zaraz ostatecznie rozwiąże. Choć wydaje mi się, że faktycznie bypass by dał radę. 

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia spowodowane montażem kamerki we własnym zakresie. 

2. Jak najbardziej byłaby możliwość zamontowania wspomnianej przez Pana kamery. Montaż wygląda podobnie co w przypadku kamery Car Eye zatem koszt takiej usługi to 1500 zł. Czas potrzebny na montaż to około 3 godziny. Kamerę podłączamy pod instalację pojazdu zatem wymagane są przewody, które umożliwią podpięcie się w tryb parkingowy. Montaż tej kamery nie wpłynie na gwarancję pojazdu.

Mam najtańszą ofertę montażu stosunkowo blisko 1000 brutto przez ASO. Do przemyślenia. 

45 minut temu, jagmar napisał(a):

Trochę wracając do tematu - dołożyłem przednią szybę akustyczną oraz dołożę jeszcze system nagłośnienia H&K. Wiem że opinie są różne na  jego temat ale na pewno zagra lepiej niż podstawa.

Do rozważenia jeszcze ten pakiet innowacji - bo cena duża.

Jak HK ostatecznie zamówiłem jako ostatnia opcja, najdłużej się nad tym zastanawiałem. Oglądałem testy na yt hk z serii 3 został oceniony przez recenzenta na B. Co ciekawe hk z i4 gdzie jest 17 głośników, zamiast 16 jak w 3er został oceniony jako wybitny lepiej niż ocenił Bowersa w X5😗. HiFi gra przyzwoicie duży problem na tylnych siedzeniach bo jest mało głośników, ten system basic polecam omijać to jest badziew. Wklejam jeszcze test z X3 bo z 3er nie widziałem, tam jest test tego hifi chyba jest to samo w 3er. Gośc jest z USA u nich base= nasze hifi

Co do pakietu innowacji. To masz tam systemy asyst co można wykupić poza pakietem, które być może sam chcesz wykupić poza pakietem więc odejmij tą cenę, chyba że nie rozważasz. Płacisz za head up, kamery 360, ulepszoną nawigacje z rozrzoną rzeczywistością. Ja wziąłem wszystkie systemy bo to są dla mnie ważne do jazdy, pokonująć sporo kilometrów. Do M4 coupe, która bym jeździł tylko dla przyjemności bez tras bym tego pakietu chyba nie brał, do daily zdecydowanie. Zależy od potrzeb, cena wysoka, ale np. takie felgi 19 z oponami performance też prawie 10k kosztują, każdy ma inne potrzeby. 

 

 

 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano (edytowane)

Nagłośnienie najlepiej spróbować w salonie powsiadać do różnych wersji, audiofil odróżni każdy szczegół, a głuchy (ja heh) nie usłyszy zbytnio różnicy z przodu, chyba największa jest z tyłu, bo w trójce z podstawą mogłem głośniej słuchać z pasażerami z tyłu, a w siódemce z HK lekko podgłośnię i już są dymy z tyłu.

Edytowane przez Markok
Opublikowano (edytowane)

absolutnie nie zgadzam się z twierdzeniem o adaptacyjnym zawieszeniu - dla mnie na przykład totalnie zbędny gadżet, potrzebny "jak dziura w moście". 

Szyby klejone tak, bo trójka jest średnio wyciszona, adekwatnie do klasy samochodu no i głupio byłoby przy 140 km/h się drzeć podczas rozmowy telefonicznej. 

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
Godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

absolutnie nie zgadzam się z twierdzeniem o adaptacyjnym zawieszeniu - dla mnie na przykład totalnie zbędny gadżet, potrzebny "jak dziura w moście". 

Szyby klejone tak, bo trójka jest średnio wyciszona, adekwatnie do klasy samochodu no i głupio byłoby przy 140 km/h się drzeć podczas rozmowy telefonicznej. 

Jak jezdzisz po super drogach to sie zgodze ze zawieszenie M jest super, ja mieszkajac we Wroclawiu mam juz dosc bycia wytelepanym we wszystkie strony. Jezdzilem 4 kolegi z adaptacyjnym na 18 i komfort dla mnie nie z tej ziemi

Opublikowano

Ja mieszkam we Wrocławiu 😉 

Dla mnie po prostu mpakietowe jest idealnie zestrojone. Ale wydaje mi się, że to jest indywidualna preferencja. Nigdy nie miałem wrażenia, że brakuje mi komfortu, nie odczuwam żadnego telepania. 

Wydaje mi się też, że to zależy od gabarytów kierowcy i wieku. 

Opublikowano
8 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

Ja mieszkam we Wrocławiu 😉 

Dla mnie po prostu mpakietowe jest idealnie zestrojone. Ale wydaje mi się, że to jest indywidualna preferencja. Nigdy nie miałem wrażenia, że brakuje mi komfortu, nie odczuwam żadnego telepania. 

Wydaje mi się też, że to zależy od gabarytów kierowcy i wieku. 

Doceniam genialne zestrojenie m-pakietowego sztywnego zawieszenia. Szczególnie jak ktoś lubi pojeździć na torze to taki sztywny zawias jest czymś obowiązkowym. Jeżeli robisz w miarę krótkie trasy to szywność zawieszenia z reguły generuje przyjemne doznania, ale już na długich dystansach nawet nieznaczne telepanie dla większości kierowców staje się niekomfortowe. 
Pewną analogię widzę w maratonie. Na początku biegu nic nie przeszkadza i jest przyjemnie. Ale na trzydziestym którymś kilometrze biegu przeszkadza Ci nawet ciężar sznurowadła w bucie i to że uderza o but.
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.