Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, QWERtyy napisał(a):

Detailer przyciemni szyby za mniej niż połowę tej kwoty z konfiguratora.

Jak zwykle jakość i bezproblempwość. Twój wybór.

Opublikowano
16 godzin temu, Markok napisał(a):

@macste Matrixy masz w byle tańszych VAGach, więc BMW wypada na tym polu bardzo blado, szczególnie że są w Audi już przeszło dekadę.
                    Żartujesz że grzeje Ci przy przyciskach, mi wcale i lepiej ich okolic nie dotykać bo walą ziąbem z rana. Seria 7 i problemy produkcyjne z 2020 roku?.. Wolne żarty.

Matrixy są od lat. Miałem okazję korzystać. Kwestia to w jakim aucie i jaka generacja. Jakość bardzo różna...

Nie żartuję, kierownica w okolicach 3:15 ciepła.

Opublikowano

Ciekawa konfiguracja,ale wybrałbym mimo wszystko adaptacyjne ledy. To przy późniejszej odsprzedaży zwraca uwagę. 
 

Tak samo zastanowiłbym się nad adaptacyjnym zawieszeniem bo jeśli nie planujesz większego koła to standardowy zawias jest naprawdę ok tym bardziej w LCI2 coś poprawiono i nie jest tak sztywno jak wcześniej. 
 

Poświęciłbym również pakiet innowacji na rzecz innych gadżetów. Szkoda,że popakietowali te opcje bo teraz żeby mieć czarny grill to trzeba brać cały pakiet sportowy za 7700 więc trochę słabo bo jednak kamerę 360 wykorzystasz a z kolorowej nitki na pasach nic nie ma. 
 

Hak,webasto…. To rzadko się używa,ale jak już to komfort niesamowity i się docenia,że rowerki jest gdzie zapakować czy nie trzeba auta skrobać. 
 

Pobawiłem się tym konfiguratorem pierwszy raz od dłuższego czasu i nadrobili trochę. 30d nie jest już niewiele tańsze niż m40d a i pamiętam przy pierwszych podchodach do g20 to cena za topowe 340 nie przekraczała 290 a dzisiaj… nieźle. 
 

 

Opublikowano

Grill z montażem zrobi za 1k w ASO jak się umówi ze sprzedawcą. A może jak pomęczy sprzedawcę to tylko 700-800 za gril zapłaci i zamontują za darmo. Jak się robi ostrożną finansowo konfigurację to te 7700k za mpro to jedna z najbardziej przepłaconych i niepotrzebnych rzeczy.

Opublikowano

Nie rozumiem tego fetyszu z ciemnymi szybami i grillami... Choć ten ostatni można tanio podmienić jak kogoś zwykły mierzi.

Ogólnie słabo to wygląda jak już przyciemniane szyby w kombiaku zrobili standardem....

Z wyposażenia, które warto mieć:

- webasto
- grzana kiera
- hak
- adaptacyjny zawias
- adaptacyjne ledy
-szyberdach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Webasto i grzana kierownica -> rozumiem i pochwalam, ale jakby zimy były tęgie (->Szwecja) lub ktoś trzymał auto na zewnątrz.

Szyberdach -> źródło przyszłych kłopotów, wystarczy poczytać na naszych forach (to skrzypi, to cieknie, to sprzyja nagrzewaniu)

Adaptacyjne ledy -> fajnie, gdy się dużo jeździ w nocy (szkoda, że to nie matrycowe, tak bym brał w ciemno)

 

  • Lubię to 1

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
25 minut temu, andystrus napisał(a):

Pakiet m pro to też ciemne wnętrza lamp co robi mega różnice

Na minus 😆

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, andystrus napisał(a):

Pakiet m pro to też ciemne wnętrza lamp co robi mega różnice. 

Problem tego pakietu to cena ponad siedmiu koła za czarny grill, pasy m, przyciemniane klosze lamp oraz czerwone zaciski. W sumie to jedyna, rzecz jaka jest nie dodania tanim kosztem to pasy, ale czy warto brać dla tego pakiet, wątpię. Detailerzy odradzają przyciemnienia lamp, bo podobno bardzo cierpi na tym ilość światła wychodząca z lampy, na pewno to przyciemnianie fabryczne trochę taki efekt daje. Z fizyki im ciemniej tym więcej światła jest pochłanianych = mniej wydostaje się na zewnątrz klosza = słabiej oświetla. Więc według potrzeb. 

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Problem tego pakietu to cena ponad siedmiu koła za czarny grill, pasy m, przyciemniane klosze lamp oraz czerwone zaciski.

Ja powiem tak - wszystkie te rzeczy poddostawca BMW dostarcza firmie W TEJ SAMEJ CENIE badz moze o 10% drozej.

Czy klosze sa ciemne czy jasne, czy grill ciemny czy jasny, czy zaciski srebrne czy czerwone - to sa jakies mikro procenty w roznicy w cenie w hurcie.

A pozniej ktos doplaca za to 7k PLN 🙃

To tak jakbys po prostu doplacal 7k PLN do ceny identycznego samochodu.

Edytowane przez adamjttk

.

Opublikowano
4 godziny temu, GDX4 napisał(a):

Nie rozumiem tego fetyszu z ciemnymi szybami i grillami... Choć ten ostatni można tanio podmienić jak kogoś zwykły mierzi.

Ogólnie słabo to wygląda jak już przyciemniane szyby w kombiaku zrobili standardem....

Z wyposażenia, które warto mieć:

- webasto
- grzana kiera
- hak
- adaptacyjny zawias
- adaptacyjne ledy
-szyberdach

Po co szyberdach? Żeby woda się lała do kabiny prędzej czy później? Żeby go smarować co 2 tygodnie bo skrzeczy gorzej niż moja baba? Jak nasmarijesz to i tak pyka czasami na nierównościach. Ja kupiłem samochód już skonfigurowany i nigdy więcej szyber dachu 

  • Lubię to 3
Opublikowano
8 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

Problem tego pakietu to cena ponad siedmiu koła za czarny grill, pasy m, przyciemniane klosze lamp oraz czerwone zaciski. W sumie to jedyna, rzecz jaka jest nie dodania tanim kosztem to pasy, ale czy warto brać dla tego pakiet, wątpię. Detailerzy odradzają przyciemnienia lamp, bo podobno bardzo cierpi na tym ilość światła wychodząca z lampy, na pewno to przyciemnianie fabryczne trochę taki efekt daje. Z fizyki im ciemniej tym więcej światła jest pochłanianych = mniej wydostaje się na zewnątrz klosza = słabiej oświetla. Więc według potrzeb. 

Dlatego fabrycznie klosze lamp nie są przyciemniane jedynie te plastikowe elementy wokół. Ale cena zgadzam się przesadzona natomiast jak się postawi obok siebie taki z pakietem m pro i bez to dwa różne auta.

Opublikowano

Niedawno sam stałem przed wyborem w konfiguracji czy brać pakiet m pro czy jednak z niego zrezygnować. Doszedłem do wniosku, że jest to rzecz mocno indywidualna. 
Osobiście zależało mi aby całe auto było w dechromingu, końcówki rur srebrne oraz klosze - przeszkadzały mi mocno. Doszedłem do wniosku, że jak odbiorę auto to sam wymienię końcówki rur na czarne, grill , a z kloszami srebrnymi będę musiał się pogodzić. Później zastanowiłem się czy jest sens odbierać nowe auto i zamiast cieszyć się nim to już z tyłu głowy mieć w jaki sposób to wymienić i gdzie.. Dodatkowym argumentem były hamulce.  Zasięgnąłem języka odnośnie standardowych hamulcy u użytkowników i jednak każdy polecił by dobrać hamulce akcesoryjne większe. Kosztują one 3200 zł (niebieskie) więc sumując wszystkie koszty wymian i dobrania hamulcy wyszłaby podobna cena a będę miał już wszystko „gotowe” i dodatkowo większe hamulce (czerwone są największe) - warto tu nadmienić jakie auto - ja 330i ale w 40i niebieskie są w podstawie to już inna kwestia.

 

Reasumujac - bez pakietu m pro da się jak najbardziej żyć, bo są to tylko wizualne „bajery”(nie licząc hamulcu np w 30i) , ale pytanie czy chcesz je mieć czy nie?  Jeśli nie to nie ma problemu.. grill dealar wymieni za 1200 zł (od razu odbierzesz autko z czarnym grillem) lotkę możesz zrobić w jakimś studio z robocizną około 600 zł bo się orientowałem, hamulce możesz dobrać niebieskie 3200 zł i wychodzi 5 k, końcówki rur zrobisz do 1000 zł. I masz 6 k , 1700 zł w kieszeni, ale godzisz się że masz pasy bez przeszyć M i reflektory z elementami srebrnego, ale osobiście wybrałem ten pakiet ale była to decyzja najmniej priorytetowa. 
 

 Jeśli chłodzi o przyciemnione szyby - na początku dogadałem się że zrobią to oni w salonie folia za 1200 zł (zdejmują całe szyby więc fajnie), ale musisz sobie odpowiedzieć na pytanie na ile chcesz mieć auto? Folia rysuje się, jest mniej odporna na uszkodzenia mechaniczne. Szyby dymione za 2300 zł są dużo bardziej odporne na to (niestety nie mają aż takiego przyciemnienia jak folia), ale ogromnym plusem piecowych szyb jest to, że w nocy widzisz dużo więcej patrząc przez nie od środka - folia czarna jest czarna z zewnątrz i wewnątrz, piecowe szyby tylko z zewnątrz - a to ogromny plus np. Podczas cofania jeśli patrzysz w lusterko tylnie lub się obracasz 🙂

 

pakiet comfort? Najbardziej z tego podoba mi się bagażnik elektryczny ale to też pytanie, czy w sedanie jest aż tak potrzebny? Touring to inna kwestia. Ładowarka indukcyjna - totalne dno. Komfortowy dostęp fajna rzecz, ale mówią że łatwiej ukraść auto. Pakiet ambitne fajna rzecz, ale czy aż tak potrzebna ? Kwestia mocno indywidualna. 

Na pewno pakiet repair bym dorzucił na 3/4 lata!!!!! Adaptacyjne ledy - must have i fajnie jakby jakiś kolor wleciał z palety - ale kwestia gustu. 
Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, Ali6 napisał(a):

Niedawno sam stałem przed wyborem w konfiguracji czy brać pakiet m pro czy jednak z niego zrezygnować. Doszedłem do wniosku, że jest to rzecz mocno indywidualna. 
Osobiście zależało mi aby całe auto było w dechromingu, końcówki rur srebrne oraz klosze - przeszkadzały mi mocno. Doszedłem do wniosku, że jak odbiorę auto to sam wymienię końcówki rur na czarne, grill , a z kloszami srebrnymi będę musiał się pogodzić. Później zastanowiłem się czy jest sens odbierać nowe auto i zamiast cieszyć się nim to już z tyłu głowy mieć w jaki sposób to wymienić i gdzie.. Dodatkowym argumentem były hamulce.  Zasięgnąłem języka odnośnie standardowych hamulcy u użytkowników i jednak każdy polecił by dobrać hamulce akcesoryjne większe. Kosztują one 3200 zł (niebieskie) więc sumując wszystkie koszty wymian i dobrania hamulcy wyszłaby podobna cena a będę miał już wszystko „gotowe” i dodatkowo większe hamulce (czerwone są największe) - warto tu nadmienić jakie auto - ja 330i ale w 40i niebieskie są w podstawie to już inna kwestia.

 

Reasumujac - bez pakietu m pro da się jak najbardziej żyć, bo są to tylko wizualne „bajery”(nie licząc hamulcu np w 30i) , ale pytanie czy chcesz je mieć czy nie?  Jeśli nie to nie ma problemu.. grill dealar wymieni za 1200 zł (od razu odbierzesz autko z czarnym grillem) lotkę możesz zrobić w jakimś studio z robocizną około 600 zł bo się orientowałem, hamulce możesz dobrać niebieskie 3200 zł i wychodzi 5 k, końcówki rur zrobisz do 1000 zł. I masz 6 k , 1700 zł w kieszeni, ale godzisz się że masz pasy bez przeszyć M i reflektory z elementami srebrnego, ale osobiście wybrałem ten pakiet ale była to decyzja najmniej priorytetowa. 
 

 Jeśli chłodzi o przyciemnione szyby - na początku dogadałem się że zrobią to oni w salonie folia za 1200 zł (zdejmują całe szyby więc fajnie), ale musisz sobie odpowiedzieć na pytanie na ile chcesz mieć auto? Folia rysuje się, jest mniej odporna na uszkodzenia mechaniczne. Szyby dymione za 2300 zł są dużo bardziej odporne na to (niestety nie mają aż takiego przyciemnienia jak folia), ale ogromnym plusem piecowych szyb jest to, że w nocy widzisz dużo więcej patrząc przez nie od środka - folia czarna jest czarna z zewnątrz i wewnątrz, piecowe szyby tylko z zewnątrz - a to ogromny plus np. Podczas cofania jeśli patrzysz w lusterko tylnie lub się obracasz 🙂

 

pakiet comfort? Najbardziej z tego podoba mi się bagażnik elektryczny ale to też pytanie, czy w sedanie jest aż tak potrzebny? Touring to inna kwestia. Ładowarka indukcyjna - totalne dno. Komfortowy dostęp fajna rzecz, ale mówią że łatwiej ukraść auto. Pakiet ambitne fajna rzecz, ale czy aż tak potrzebna ? Kwestia mocno indywidualna. 

Na pewno pakiet repair bym dorzucił na 3/4 lata!!!!! Adaptacyjne ledy - must have i fajnie jakby jakiś kolor wleciał z palety - ale kwestia gustu. 
Pozdrawiam 

Tylko dla wersji dwulitrowych to też wychodzi inaczej. Jednak jak w 7k masz lepsze hamulce + pasy + grill + shadowline to wychodzi to jeszcze w miarę spoko. W 340i hamulce sportowe, ale niebieskie są w standardzie, grill czarny można sobie dobrać poza pakietem za 0zł. W tej wersji co ja mam cena za ten pakiet jest trochę niższa, ale 5200zł - rabat kosztuje tak naprawdę przemalowany na czerwono identyczny zaciski, przeszycie pasów nićmi m oraz przyciemnione reflektory, które nie według każdego wyglądają lepiej. W Porsche mnie by to nie zdziwiło, tam pierdółki lubią kosztować swoje, ale przy trójce jest to gruba przesada bo za tą kwotkę możesz mieć np. szyby akustyczne + światła adaptacyjne lub dodatkowe 700zł rozszerzasz gwarancje do 4 lat. W dwulitrówce gdzie hamulce musisz kupić oddzielnie, oraz shadowilna się nie da dobrać za 0zł tylko w pakiecie ma to sens, ale i tak cena nie jest niska za takie dodatki stylistyczne.

Warto jeszcze dodać kwestię, że biorąc szyby w konfiguratorze masz rabat od tego, takie pojedyncze opcje lepiej do klikać wcześniej  bo różnica w cenie nie jest warta użerania się później z dokładaniem tego. 

Pakiet comfort w trouringu nawet nie zawiera elektrycznej klapy bo ona jest bez niego w standardzie

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano
Godzinę temu, GrzegorzKo napisał(a):

Tylko dla wersji dwulitrowych to też wychodzi inaczej. Jednak jak w 7k masz lepsze hamulce + pasy + grill + shadowline to wychodzi to jeszcze w miarę spoko. W 340i hamulce sportowe, ale niebieskie są w standardzie, grill czarny można sobie dobrać poza pakietem za 0zł. W tej wersji co ja mam cena za ten pakiet jest trochę niższa, ale 5200zł - rabat kosztuje tak naprawdę przemalowany na czerwono identyczny zaciski, przeszycie pasów nićmi m oraz przyciemnione reflektory, które nie według każdego wyglądają lepiej. W Porsche mnie by to nie zdziwiło, tam pierdółki lubią kosztować swoje, ale przy trójce jest to gruba przesada bo za tą kwotkę możesz mieć np. szyby akustyczne + światła adaptacyjne lub dodatkowe 700zł rozszerzasz gwarancje do 4 lat. W dwulitrówce gdzie hamulce musisz kupić oddzielnie, oraz shadowilna się nie da dobrać za 0zł tylko w pakiecie ma to sens, ale i tak cena nie jest niska za takie dodatki stylistyczne.

Warto jeszcze dodać kwestię, że biorąc szyby w konfiguratorze masz rabat od tego, takie pojedyncze opcje lepiej do klikać wcześniej  bo różnica w cenie nie jest warta użerania się później z dokładaniem tego. 

Pakiet comfort w trouringu nawet nie zawiera elektrycznej klapy bo ona jest bez niego w standardzie

Zgodzę się z Tobą w 100 %

Opublikowano
W dniu 17.12.2024 o 00:14, zornold napisał(a):

Po co szyberdach? Żeby woda się lała do kabiny prędzej czy później? Żeby go smarować co 2 tygodnie bo skrzeczy gorzej niż moja baba? Jak nasmarijesz to i tak pyka czasami na nierównościach. Ja kupiłem samochód już skonfigurowany i nigdy więcej szyber dachu 

A dla mnie to must have. Jaśniej w środku, fajne przewietrzanie, można otworzyć i mieć namiastkę kabrio....
Ja bardzo lubię. Szkoda że nowe 5 ma stały szklany dach - lipa. Nie do zaakceptowania. Dla mnie.

Ja nawet nie biorę pod uwagę auta bez dziury w dachu... A ktoś inny może mieć inaczej.... Taka różnorodność.

W dniu 16.12.2024 o 20:19, wodzik2 napisał(a):

Webasto i grzana kierownica -> rozumiem i pochwalam, ale jakby zimy były tęgie (->Szwecja) lub ktoś trzymał auto na zewnątrz.

 

Nie muszę być tęgich zim. Bardzo dobry komfort już jest przy tych 5st C. Wsiadasz do ciepłego auta, gdzie zmarznie od wilgotnego powietrza palce można położyć na ciepłej kierze.... I to po to jest. A im zimniej tym lepiej...

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.