Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem w lato BMW e90 318i n46, mam problem związany z odpaleniem samochodu a mianowicie na zimnym silniku (nie zawsze) głównie jak postoi 2-3dni samochód ma problem z odpaleniem, 20min trzeba postarać się żeby go uruchomić jak już się go uruchomi to samochód nie pracuje na wszystkich cylindrach. Samochod wtedy trzeba potrzymać na lekkim gazie z 2min żeby nie zgasł, gdy już się odczeka samochód mozna zgasic, przy drugim odpaleniu samochód działa jakby nie było żadnego problemu. Myślałem że pompa paliwa uszkodzona  jest to ja wymieniłem lecz to nie pomogło. 2 miesiące temu wymieniałem ValvetronicIMG_5728.thumb.jpeg.8a11d7974c32584e161b1570334497de.jpeg

kody błędu 

Ktoś może miał podobny problem?

Edytowane przez hypno2221
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiesz co, nikt tutaj nie zna numerów blędów na pamięć ani nie będzie za ciebie szukał tego w necie. Jak chcesz żeby Ci ktoś pomogł to jako minimum znajdź w internecie co znaczą te blędy, przetłumacz na polski i zamieść tutaj.

Opublikowano

Przecież napisałem w skrócie XD Ale okej proszę rozwinięcie 

1. 29CC – Multiple Cylinder Misfire
 • Wykryto wypadanie zapłonów na wielu cylindrach. Może być spowodowane problemami z układem paliwowym, zapłonowym lub niewłaściwą mieszanką paliwowo-powietrzną.
 2. 29D0 – Cylinder 4 Misfire
 • Wypadanie zapłonów w czwartym cylindrze. Przyczyna może być podobna jak przy kodzie 29CC.
 3. 29CE – Cylinder 2 Misfire
 • Wypadanie zapłonów w drugim cylindrze.
 4. 2CA2 – Lambda Sensor 2, Heating
 • Problem z grzałką sondy lambda za katalizatorem. Może wskazywać na uszkodzoną sondę lambda lub jej obwód grzałki.
 5. 2CA3 – Lambda Sensor 2, Signal
 • Nieprawidłowy sygnał z drugiej sondy lambda. Może być wynikiem problemów z mieszanką paliwowo-powietrzną lub samej sondy.
 6. 2A63 – Valvetronic Adjustment Range
 • Problem z systemem Valvetronic (regulacji zaworów). Możliwe przyczyny: uszkodzony silniczek Valvetronic, czujnik położenia, lub problem mechaniczny.
 7. 29CF – Cylinder 3 Misfire
 • Wypadanie zapłonów w trzecim cylindrze.
 8. 2CF8 – Throttle Valve Adaptation
 • Problem z adaptacją przepustnicy. Może wymagać resetu adaptacji lub diagnozy silnika krokowego przepustnicy.
 9. 2CF9 – Throttle Valve, Potentiometer 1
 • Uszkodzenie potencjometru (czujnika położenia) w przepustnicy.
 10. 2CFA – Throttle Valve, Potentiometer 2
 • Uszkodzenie drugiego potencjometru przepustnicy.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.