Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz to juz bym sie zastanowił czy jeszcze zamawiac G05. To juz 7 lat po debiucie. W przyszłym roku nowy model. Moze ze stocku żeby miec od razu ale gdy przyjdzie czekac pół roku na dostawe...

Opublikowano

Po obejrzeniu nowej X3 dopiero zacząłem rozważać X5 i miałem ten sam dylemat, czy nie lepiej już poczekać na nowe X5. 
Zdecydowałem się na obecny model z dwóch powodów, uniknięcie chorób wieku dziecięcego (ale z G20 było ok) oraz nie chce ryzykować, że nowe X5 pójdzie droga X3 (cięcia kosztów na materiałach i ograniczone możliwości doposażenia/personalizacji). 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Ja bym sie obawial czy x5m lub odpowidnik obecnego m60i bedzie w wersji czysto spalinowej (nie hybrydowej). Patrzac po serii 5 mialbym watpliwosci. Plus kwestia wykonczenia ala x3, ze pojda w jakies obicia materialowe deski i obleśne plaściory i beda wmawiac ze to luksusowe eko. Ale pewnie bedzie jak zawsze, czyli czlowiek bedzie na poczatku narzekac, potem sie przyzwyczai i bedzie łakomie patrzył na nowe x5

Edytowane przez Marchall
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To prawda, że oczekiwanie na nowy model jest teraz obarczone obawa o silniki i inne wymienione watpliwosci jednak do tej pory nowy model zawsze był sporym skokiem naprzod. Sam czekałem na nowy model X5 gdy wchodziła do gry obecna generacja i z perspektywy czasu gdybym kupił F15 2018r. zamiast G05 to byłbym mocno rozczarowany. Mozliwe, że z obena generacja bedzie tak samo. Jak nastepca bedzie nieakceptowalny to pozostaje za rok przeszukac oferte stockowa schodzacego modelu z bonusem w postaci rabatu na poziomie 30%.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Marchall napisał(a):

Ale pewnie bedzie jak zawsze, czyli czlowiek bedzie na poczatku narzekac, potem sie przyzwyczai i bedzie łakomie patrzył na nowe x5

Prawda jest taka, że uczestniczy tego forum, facebooka , świadomi użytkownicy danego modelu stanowią jakiś promil kupujacych - nie sądzę abyśmy przekraczali 5-10 % reszta to ludzie, którzy kupują bo tak.. bo chcą mieć znaczek, bo chcą mieć wodotryski. 

Mercedes pokazał jak można dymać klinetów - oferuje auta WRC (warcy rycy trzescy) ale swieca sie jak wóz cygański czy jak auta z pod wiejskiej remizy i automatycznie lecą ludzie jak muchy to gówna.  

Nowe X3 - dla nas jest tandetnie wykonane, deska luxy to siatka wprost z modeli mini (które kosztują od 120 tys czy nawet mniej) , ale ważne że się świeci, że są wodotryski i wio.. sprzedaż idzie w góre. 

Nowa 5 - wszędzie na forach można przeczytać.. że brak komfortów, laminowanych szyb , wykonanie plastikowe etc a efekt jest taki nowa seria 5 jest na 3 miejscu najchętniej sprzedawanych modeli BMW .( 1 miejsce BMW 3, 2 miejsce X5 , 3 miejsce owa 5) 

Nowa x5 będzie jednym wielkim pokazem gadżetów, festiwalu świecidełek, nowinek , bajerów i aby cena nie była kosmiczna pójdą w romans z plastikiem i gorszym wykończeniem .. a i tak się sprzeda. 

My nie jestesmy targetem ,  target to pokolenia zaczynając od roczników  +/- 1995 mające kiesiel zamiast mózgu ale mają kasę od rodziców, od krypto i bóg wie skąd, rzadko kiedy z ciężkiej pracy  .. 🙂

Edytowane przez Big_daddy
  • Lubię to 2
Opublikowano

Może się okazać że chińczyki będą bardziej luksusowe - jak patrzę na ich nowości to takie nowe X3 to brzydal.
No ale wiadomo, że nie tylko wygląd się liczy.

  • Lubię to 3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Marchall napisał(a):

Ja bym sie obawial czy x5m lub odpowidnik obecnego m60i bedzie w wersji czysto spalinowej (nie hybrydowej). Patrzac po serii 5 mialbym watpliwosci. Plus kwestia wykonczenia ala x3, ze pojda w jakies obicia materialowe deski i obleśne plaściory i beda wmawiac ze to luksusowe eko. Ale pewnie bedzie jak zawsze, czyli czlowiek bedzie na poczatku narzekac, potem sie przyzwyczai i bedzie łakomie patrzył na nowe x5

W Europie następcy M60i i X5M mają być hybrydami z baterią. M60i z trzylitrową 6-cylindrówką - czyli takie mocniejsze 50e, a prawdziwa eMka z V8 (zapewne z napędem odziedziczonym po M5 i XM). Tyle przynajmniej wyczytałem z różnych wątków na Bimmerpost

Importer na Stany (BMW NA) wymusił na BMW, żeby u nich w M60i dalej było V8

Edytowane przez maciek_w

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 godzin temu, JarekR napisał(a):

Dokładnie o to mi chodzi. Nie jest oczywiście w żaden sposób poniszczony, ale jak dla mnie nie wygląda już świeżo. Mimo naprawdę niskiego przebiegu. Taki permanentny brudasek bez regularnego czyszczenia odpowiednimi środkami.

Mając porównanie (miałem również jasne tapicerki), te ciemniejsze starzeją się znacznie lepiej.

Ja Ci dam "brudaska", tyyy...!! 🤣😂

Jakbyś popatrzył na te fotele z bliska i porównał z nowymi (np. tapicerka na mojej tylnej kanapie, która całe życie przykryta była tym ochraniaczem pod fotelik), to nie byłoby między nimi większej różnicy. Zdjęcia słabe i tyle. Kupujący moje auto bardzo nie chciał jasnej skóry. W ogóle chciał czarny lakier z czarnym grillem i czarnym środkiem. Ja mu mówię: ekstra, to zapraszam obejrzeć moje - złoty lakier (donnington gray), srebrny grill i skóra ecru. Było trochę zabawnej rozmowy, po czym uprzejmy bardzo Pan spotkał się ze mną, obejrzał auto i jak zobaczył tapicerkę, nie miał pytań. Kupił ode mnie auto natychmiast

  • Lubię to 1
  • Haha 1

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
2 godziny temu, maciek_w napisał(a):

Ja Ci dam "brudaska", tyyy...!! 🤣😂

Jakbyś popatrzył na te fotele z bliska i porównał z nowymi (np. tapicerka na mojej tylnej kanapie, która całe życie przykryta była tym ochraniaczem pod fotelik), to nie byłoby między nimi większej różnicy. Zdjęcia słabe i tyle. Kupujący moje auto bardzo nie chciał jasnej skóry. W ogóle chciał czarny lakier z czarnym grillem i czarnym środkiem. Ja mu mówię: ekstra, to zapraszam obejrzeć moje - złoty lakier (donnington gray), srebrny grill i skóra ecru. Było trochę zabawnej rozmowy, po czym uprzejmy bardzo Pan spotkał się ze mną, obejrzał auto i jak zobaczył tapicerkę, nie miał pytań. Kupił ode mnie auto natychmiast

Donnington super, rewelacyjny lakier. Najlepszy obok Berniny w G11. Tylko bardziej widziałbym do niego kontrastowo Mokkę + full Shadow. Samo auto, jak jestem anty-sedan, zachwyca mnie od zawsze.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Michael1916 napisał(a):

Teraz to juz bym sie zastanowił czy jeszcze zamawiac G05. To juz 7 lat po debiucie. W przyszłym roku nowy model. Moze ze stocku żeby miec od razu ale gdy przyjdzie czekac pół roku na dostawe...

Osobiście w ostatnich latach wolę każdą starą generację od nowej. G31 sto razy lepsze od G61, G11 bez porównania do tragicznego G70, G45 lubię i jeździ się nim świetnie, ale wizualnie i obsługowo G01 dalej górą. Nowa trójka to będzie stylistycznie rzyg totalny. Obecna imho 10/10.

Czy G65 będzie dobrze wyglądało? Na pewno nie z przodu. Czy będzie diesel 350 KM? W G70 i G60 go nie ma, więc totalna porażka z mocą poniżej 300 KM w takiej budzie. Dla mnie raczej nie ma na co czekać.

Edytowane przez JarekR
  • Lubię to 4
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No zobaczymy. Mercedes ma diesla 367KM to BMW gorsze byc nie moze. Mysle nawet, ze moze dojada znowu do 400KM z tymi dieslami. Pozostało mi jeszcze troche wiary w tą markę. Gorzej jesli chodzi o wnetrze i jego obsługe. Nic chyba juz nie przywroci fizycznych przyciskow i to mnie martwi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
22 godziny temu, Michael1916 napisał(a):

No zobaczymy. Mercedes ma diesla 367KM to BMW gorsze byc nie moze. Mysle nawet, ze moze dojada znowu do 400KM z tymi dieslami. Pozostało mi jeszcze troche wiary w tą markę. Gorzej jesli chodzi o wnetrze i jego obsługe. Nic chyba juz nie przywroci fizycznych przyciskow i to mnie martwi.

Pierwszy wpis w wątku na Bimmerpost o nadchodzącej trójce mówi coś tajemniczo, co może sugerować, że BMW nabiera wątpliwości wobec diesli (link: “Fate of diesels is currently unknown”)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.