Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Obecnie jeżdzę G20 330i i potrzebuję zmienić samochód na trochę większy (z tyłu oraz bagażnik), wyższy i ogólnie wygodniejszy.
Jednocześnie, nie chcę aby nowy samochód był wolniejszy (to że będzie sie gorzej prowadzić to naturalna konsekwencja i akceptuję ją).
Normalne użycie samochodu to dojazdy do pracy (25 km w obie strony z czego połowa to ekspresówka), 1-2 trasy w roku do 2000 km w jedną strone oraz weekendowe wyjazdy z rowerami. Rodzina 2 + małe 1. Dzisiaj na G20 muszę montować trumnę na dach, a i haka też mi brakuje.

Do dnia premiery X3 G45 byłem praktycznie nastawiony na jej zakup z silnikiem B58, bo to jest teoretycznie to czego potrzebuję.
Zaraz po premierze zwątpiłem, a po zobaczeniu jej na żywo zacząłem szukać czegoś innego.
Totalnie rozczarowało mnie wykończenie wnętrza. Oglądałem GLC i było dosyć w porządku, ale po jeździe próbnej stwierdziłem z żoną, że jednak to nie to. X1 jest za małe i to mimo wszystko krok w tył, więc zacząłem rozważać zakup X5.

Silnik to pierwsza myśl była 40i, ale jedyny dostępny do jazdy próbnej był 50e i gdyby nie ograniczenie pojemności bagażnika, to byłby mocnym faworytem do mojego profilu jazdy. Fakt, że planuje kupić samochód na 7-10 lat utwierdza mnie w przekonaniu, aby pozostać przy benzynie.  Do diesla nie jestem przekonany z uwagi na częste krótkie dystanse oraz niepewność "ekologiczna" po 2030. Wyprostujcie moje myślenie, jeśli uważanie inaczej!

Głównie zależy mi na komforcie, ciszy w trasie, dobrych osiągów (włączanie się do ruchu, wyprzedzanie, ogólna elstyczność) oraz pakowności. Wyposażone pode mnie X5 jest droższe o około 20% w stosunku do odklikanej X3.

Kolor - Manhattan, nie widziałem go na żywo w słońcu, jedynie w garażu. Nie chcę żadnych szarości ani czarnego. Idealnie byłaby jakaś zieleń z individuala, ale cena zaporowa.
Sensafin wydaje mi się dobrym wyborem, biorąc pod uwagę małe dziecko oraz ograniczony czas na regularną pielegnację.
Wybrałem matowe drewno, ale rozważam też karbon, choć bardziej uważam, że bardziej pasuje do M60i wzwyż.
Obowiązkowo wszystkie dostępne opcje dotyczące asystenów, mam dzisiaj w G20 wszystkie dostępne wtedy opcje i lubię je oraz korzystam.
Tylna oś skręna obowiązkowa dla mnie, bo mam dosyć ciasny zjazd do garażu oraz bardzo podobało mi się to rozwiązanie w GLC.
Dachu panoramicznego nie zaznaczyłem, ponieważ obawiam się jego szczelności. 
Zastanawiam się jeszcze nad podufitką z alkantary, ale nie wiem czy warta jest dopłaty.

Tutaj jest moja pełna konfiguracja - co o niej myślicie?

 

Opublikowano

Potwierdzam, ze nowe x3 w srodku to jakas porazka. To wykoczenie z materialu jak w jakims nissanie z lat 90, a wszystko pod przykryciem eko. Az sie boje nastepnej x5 w srodku. Z zewn linia stylistyczna x3 mi sie podoba.

Opublikowano

Mysle ze znasz swoj budzet i potrzeby lepiej niz my. 
ja osobiscie uwazam ze sztuczna skora w aucie za 500 tys to porazka.

alcantara kompletnie zmienia odbiór auta i imho warto. 
ja mam u siebie pakiet travel i to wymusilo dach szklany, ale o szczelnosc bym sie nie bal. Od tego jest gwarancja

Opublikowano
4 godziny temu, Katelo napisał(a):

Hej,

Obecnie jeżdzę G20 330i i potrzebuję zmienić samochód na trochę większy (z tyłu oraz bagażnik), wyższy i ogólnie wygodniejszy.
Jednocześnie, nie chcę aby nowy samochód był wolniejszy (to że będzie sie gorzej prowadzić to naturalna konsekwencja i akceptuję ją).
Normalne użycie samochodu to dojazdy do pracy (25 km w obie strony z czego połowa to ekspresówka), 1-2 trasy w roku do 2000 km w jedną strone oraz weekendowe wyjazdy z rowerami. Rodzina 2 + małe 1. Dzisiaj na G20 muszę montować trumnę na dach, a i haka też mi brakuje.

Do dnia premiery X3 G45 byłem praktycznie nastawiony na jej zakup z silnikiem B58, bo to jest teoretycznie to czego potrzebuję.
Zaraz po premierze zwątpiłem, a po zobaczeniu jej na żywo zacząłem szukać czegoś innego.
Totalnie rozczarowało mnie wykończenie wnętrza. Oglądałem GLC i było dosyć w porządku, ale po jeździe próbnej stwierdziłem z żoną, że jednak to nie to. X1 jest za małe i to mimo wszystko krok w tył, więc zacząłem rozważać zakup X5.

Silnik to pierwsza myśl była 40i, ale jedyny dostępny do jazdy próbnej był 50e i gdyby nie ograniczenie pojemności bagażnika, to byłby mocnym faworytem do mojego profilu jazdy. Fakt, że planuje kupić samochód na 7-10 lat utwierdza mnie w przekonaniu, aby pozostać przy benzynie.  Do diesla nie jestem przekonany z uwagi na częste krótkie dystanse oraz niepewność "ekologiczna" po 2030. Wyprostujcie moje myślenie, jeśli uważanie inaczej!

Głównie zależy mi na komforcie, ciszy w trasie, dobrych osiągów (włączanie się do ruchu, wyprzedzanie, ogólna elstyczność) oraz pakowności. Wyposażone pode mnie X5 jest droższe o około 20% w stosunku do odklikanej X3.

Kolor - Manhattan, nie widziałem go na żywo w słońcu, jedynie w garażu. Nie chcę żadnych szarości ani czarnego. Idealnie byłaby jakaś zieleń z individuala, ale cena zaporowa.
Sensafin wydaje mi się dobrym wyborem, biorąc pod uwagę małe dziecko oraz ograniczony czas na regularną pielegnację.
Wybrałem matowe drewno, ale rozważam też karbon, choć bardziej uważam, że bardziej pasuje do M60i wzwyż.
Obowiązkowo wszystkie dostępne opcje dotyczące asystenów, mam dzisiaj w G20 wszystkie dostępne wtedy opcje i lubię je oraz korzystam.
Tylna oś skręna obowiązkowa dla mnie, bo mam dosyć ciasny zjazd do garażu oraz bardzo podobało mi się to rozwiązanie w GLC.
Dachu panoramicznego nie zaznaczyłem, ponieważ obawiam się jego szczelności. 
Zastanawiam się jeszcze nad podufitką z alkantary, ale nie wiem czy warta jest dopłaty.

Tutaj jest moja pełna konfiguracja - co o niej myślicie?

 

Mam Manhattan i Sensafin Silverstone, bywam w Lublinie. Kiedy zamawiasz? Mogę udostępnić do pomacania 🙂 Ten kolor jest świetny, a w słońcu dostaje mega brązowej głębi.

Kolor/eko skora - miałem takie same rozważania. Naturalna skóra jest fajna, ale denerwuje mnie jej faktura w dłuższej perspektywie czasu + Sensafin, mimo, że biały, to łatwo utrzymać w czystości.

Skręta oś - tak

Drewno/karbon - uważam podobnie, ale widziałem sporo x5 z karbonowymi listwami i ludzie mówią, że wygląda super, wiec to kwestia indywidualna

Panorama - również zrezygnowałem ze względu na zbyt dużą ilość postów o przeciekaniu

Alcantara - żałuję, że nie wziąłem. Podobnie zdanie jak @IronSzn

Silnik - chyba wiesz czego potrzebujesz, tu też kwestia indywidualnych potrzeb. Natomiast jeśli chcesz poczytać o silnikach, to jest ogromny wątek w tym dziale 😉

Specyfikacja - za bardzo nie ma się do czego przyczepić. Jedynie zastanowiłbym się czy wentylacja jest potrzebna. Uważam, że BMW ma jedną z najgorszych wentylacji jeśli chodzi o segment premium. No i felgi - stary wzór.. ale tu zaś do indywidualnej decyzji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik: 40i

Alcantara: tak

Skrętna oś: 100%!

Zawieszenie: bierz M Adaptive Pro; nie będziesz żałował 

Panorama: nie

Kolor: Manhattan jest nietuzinkowy

Sensafin: nie; dopłać do merino

Listwy ozdobne: drewno będzie dobrym wyborem

Fotele: komforty lub M Adaptive (u siebie mam te drugie i w kółko powtarzam, że to najlepszy fotel, jaki BMW robi)

Systemy asystujące Professional: 100% tak (tempomat adaptacyjny…)

 

Będzie Pan zadowolony 🙂 

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

A dla mnie sky  longe to must have 🙂 całkiem zmienia auto  w środku  szczegolnie w nocy 😍bez tego nuda jak cholera.  Auto ma już kilka lat i nigdy nie było problemu ze  szczelnością! 

  • Lubię to 1
Opublikowano

U mnie zwykły szklany dach ale też żadnych problemów, choć mówią że przez to jest trochę głośniej w środku i to chyba fakt.

Koniecznie weź podwójne szyby, no i adaptacyjny tempomat to must have. Po przygodach na podziemnych parkingach to teraz brałbym również skrętną tylną oś.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Do zastanowienia - "funkcja masażu foteli" w komfortach w niewielkim stopniu spłyca głębokość siedziska. Sprawdzałem to dwa razy przed zakupem swojego auta i celowo pominąłem tą opcje. Bez tego wyczuwalnie głębiej się siedzi. Wg mnie szkoda kasy na cały "pakiet Exclusive"

  • Lubię to 2
Opublikowano

Dzięki wszystkim za liczne porady!

Odnośnie Merino vs Sensafin, ogólnie wolałbym Merino, ale po pomacaniu jednego i drugiego oraz świadomości ograniczonego czasu na pielęgnację (kilka lat temu nawet nie spojrzałbym na ekoskórę), doszedłem do wniosku, że priorytetem jest trwałość oraz łatwość czyszczenia/utrzymania. A obecna generacja ekoskóry w BMW naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła pod względem jakości, miękkości oraz w dotyku.

Alcantara na podsufitce, dokładnie tak myślałem, jak piszecie i skłaniam się do dokliknięcia tej opcji. Szczególnie, że nie chcę panoramy.

Panorama sama w sobie, nie jest to must have i żeby miała sens to musiałaby iść w parze ze sky lounge. Też widziałem opinie, że traci się trochę komfortu akustycznego. W długich trasach kazdy dodatkowy szum jest męczący. Teraz z trumną na dachu to można oszaleć.
To co z pakietu travel będzie mi brakowało to elektryczna roleta. Szkoda, że nie można jej dobrać oddzielnie...

@buster12 planuję przyjechać na święta/sylwestra do Lublina. Chętnie chciałbym zobaczyć Twoją konfigurację! Będę się odzywał na PW bliżej świąt!
Planowałem zamówić jeszcze w tym roku, ale nie zanosi się, aby cennik miał się zmienić, więc chyba się jeszcze wstrzymam z zamówieniem. Może uda mi się jeszcze przejechać 40i.

Listwy nie wiem, pewnie podejmę w ostatniej chwili decyzję, ale bardziej skłaniam się ku drewnu.

Temat odnośnie silnika czytałem, po odfiltrowaniu skrajnych opinii utwierdzam się, że 40i dla moich potrzeb jest optymalnym rozwiązaniem.

Wentylacja, masaż... Wentylację miałem okazję sprawdzić i przyznaję, że nie jest ona rewelacyjna. Na najwyższej mocy jest po prostu OK. W połączeniu z sensafin wolałbym ją mimo wszystko mieć. Czytałem dużo o różnicy w komforcie, co prawda nie miałem możliwości usiąść w "podstawowych" komfortach, ale nie wydaje mi się, że różnica jest aż tak duża jak opisywana w Internecie. Mam wrażenie, że to może być marginalna róznica. Masaż dobrałem w ostatniej chwili, porównując co odklikałem a co jest w pakietach (chcę mieć deskę obszytą skórą oraz szklane elementy, a nerka jest niestety wymuszpona przez M Pro) i masaż w pakiecie oraz po rabatach wychodzi atrakcyjnie. Myślę, że może być wartością dodaną w wielogodzinnej drodze. Tym bardziej, że jest raczej z tych delikatniejszych. W XC60 kolegi mi nie odpowiada. Jest zbyt agresywany. W GLC był mniej więcej po środku tych dwóch. 
Moim zdaniem, już sama wentylacja wymusza inne wypełnienie siedziska a dodanie masażu wiele nie zmienia.

Felgi podobają mi się, w dodatku dla 21" zbytniego wyboru nie ma 😄 22" mimo pneumatyki może być za twardo, a zależy mi na komforcie. 

Pneumatyka - to była pierwsza odklikana opcja. W regionie którym mieszkam jest bardzo dużo progów zwalniających oraz drogi nie są idealnie równe. W mojej 330i z M pakietowym zawieszeniem jest to męczące na codzień. Tak samo sporo jeżdżę ekspresówkami/autostradami i bardzo spodobała mi się pneumatyka w X5. Co ciekawe, w GLC charakterystyka mi nie odpowiadała. Zbyt pontonowato, a po przełączeniu w sport jedyna różnica to było czuć dziury. Możliwość obniżania zawieszenia przy załadunku i wsiadaniu to dla mnie ogromny plus. M Adaptive Pro jest fantastyczne na papierze, ale nie będę w stanie tego wykorzystać, zdecydowanie bardziej będę zadowolony z pneumatyki.

Fotele M idą w parze tylko z czarną skórą. Wszystkie samochody miałem do tej pory ciemne i czas na zmianę 🙂 Gdyby nie to, to rozważyłbym je, jeśli nie są takie same jak w X5 M, bo tam były dla mnie w udach lekko za ciasne (190cm/100kg).

Systemy asystujące to jak pisałem, biorę wszystko, bo lubię i korzystam. Szczególnie podoba mi się zdalne parkowanie i wyjazd z ciasnego miejsca. Raz już do mojej trójki musiałem wsiadać od strony pasażera, jak ktoś mnie zastawił...

 

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Katelo napisał(a):

Felgi podobają mi się, w dodatku dla 21" zbytniego wyboru nie ma 😄 22" mimo pneumatyki może być za twardo, a zależy mi na komforcie. 

R21 chyba beda runflaty, a r22 nie. Sam mam r22 na lato nie rf, a na zime r20 RF… roznicy nie czuje.

 

sumarycznie dojedziesz do tego samego  wniosku co ja z 40d, albo grubo albo wcale i tak odklikalem wszysto w konfigu 🙈.

 

Przedluz gwarancje na 3 lata, bo na 4 i 5 sie nie oplaca. A co ma wyjsc to i tak wyjdzie 😉
pakiety serwisowe sie nie oplaca, bo jak dobrze zagadasz i dostaniesz odpowiednie rabaty to pakiet serwisowy sumarycznie wyjdzue drozej 🙂

Edytowane przez Big_daddy
Opublikowano

Samochodu nie będę zamawiał w Polsce, a najprawdopodobniej w Niemczech, więc tam jest 3 lata w standardzie. 
Myślę właśnie nad przedłużeniem do 5 lat (tak jak mam w G20, ale to było wtedy około 1000 euro), ale cena jest wygórowana, tym bardziej, ze to nie jest model problematyczny. Jedynie co może wyjść po 3 latach to VTG. 
Pakiet serwisowy raczej będzie mi się opłacać, bo nie zawsze udaje mi się serwis zrobić w Polsce. W najgorszym wypadku wyjdę na zero. 

Opublikowano
Godzinę temu, Big_daddy napisał(a):

R21 chyba beda runflaty, a r22 nie. Sam mam r22 na lato nie rf, a na zime r20 RF… roznicy nie czuje. 

Mam 22 bez RF na lato, oraz 21 rf na zimę. Do tego pneumatyka. Zdecydowanie zima bardziej komfortowa.

Opublikowano

Jeździłem na 21" RF i komfort był taki jaki oczekuję.
W G20 letnie 19" bez RF są dużo bardziej komfortowe niż zimowe 18" RF.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 godzin temu, filipo12 napisał(a):

Do zastanowienia - "funkcja masażu foteli" w komfortach w niewielkim stopniu spłyca głębokość siedziska. Sprawdzałem to dwa razy przed zakupem swojego auta i celowo pominąłem tą opcje. Bez tego wyczuwalnie głębiej się siedzi. Wg mnie szkoda kasy na cały "pakiet Exclusive"

W pełni potwierdzam. W eMkowych fotelach u siebie też nie mam masażu. Świadomie rezygnowałem - właśnie dlatego, że w moim odczuciu wygodniej siedzi się w fotelach bez masażu (więcej “gąbki”)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, buster12 napisał(a):

Mam 22 bez RF na lato, oraz 21 rf na zimę. Do tego pneumatyka. Zdecydowanie zima bardziej komfortowa.

A ciekawe… mam taki sam zestaw i przy zawieszeniu M adaptive Pro moim zdaniem komfort jest identyczny 

Co więcej, dla mnie w trasie MAdaptive Pro jest za miękkie w ustawieniu komfortowym i przełączam na sport… W ogóle uważam, że to M Adaptive jest mega komfortowe - na poziomie pneumatyki w siódemce, z której przecież przesiadłem się bezpośrednio do X5

Zupełnie nie bałbym się tego zawieszenia. Za to pneumatyka jest dla mnie nieakceptowalne miękka i bujająca (przód-tył i na boki)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Big_daddy napisał(a):

R21 chyba beda runflaty, a r22 nie. Sam mam r22 na lato nie rf, a na zime r20 RF… roznicy nie czuje.

 

sumarycznie dojedziesz do tego samego  wniosku co ja z 40d, albo grubo albo wcale i tak odklikalem wszysto w konfigu 🙈.

 

Przedluz gwarancje na 3 lata, bo na 4 i 5 sie nie oplaca. A co ma wyjsc to i tak wyjdzie 😉
pakiety serwisowe sie nie oplaca, bo jak dobrze zagadasz i dostaniesz odpowiednie rabaty to pakiet serwisowy sumarycznie wyjdzue drozej 🙂

Nie wiem, u mnie w pre lci wyszlo najwiecej usterek w 4tym roku. 
Generalnie ze swojego doswiadczenia uwazam ze to model awaryjny, ale tak mi sie dobrze prowadzi ze lci tez wlasnie zamawiam  (60i). Przez 3,5 roku wymieniono/naprawiono: wymiana 2 laserow, skrzynia szarpala w 4tym roku cos powymieniali (na razie jest ok), uszczelka w oknoe dachowym 2x, wymiana 2 lusterek (nie skladaly sie za kazdym razem), skrzypiaca kolumna kierownicy (wymiana), zepsuty silownik w podlodze badaznika, poszly zawiasy w schowku pasazera, system zglupial w drodze z alp i wysylal komunikaty ze mam 300km i potem auto sie zatrzyma i jeszcze jakies pierdoly o ktorych nie pamietam. Zona sie ze mnie smieje ze auto znowu w aso. Mam nadzieje ze lci bedzie mniej awaryjnym egzemplarzem, bo mam slabosc do x5

Edytowane przez Marchall
Opublikowano
Godzinę temu, buster12 napisał(a):

Mam 22 bez RF na lato, oraz 21 rf na zimę. Do tego pneumatyka. Zdecydowanie zima bardziej komfortowa.

mam identyczną konfigurację i dokładnie odwrotne odczucia 😉 

btw również przesiadłem się z G20 (320i zrobione na 330i) i wybrałem 40i i jestem super zadowolony zarówno z osiągów jak i samego komfortu jazdy!

Opublikowano

Jak wiecej poklikasz to wiecej temexow do usterek. Ja z doswiadczenia z pre lci i usterkowosci modelu, jak zamawialem lci to… poklikalem wszystko (oprocz karbonowych lusterek i webasto, chociaz z webasto sie jeszcze zastanawiam czy nie domowic) 😄

Co do foteli m to oprocz czarnego jest jeszcze tartufo. Ja kliknalem komforty bo mnie te boki siedziska uwierały w jezdzie testowej i podobalo mi sie full obszycie white/grey, ktore nie jest dostepne w m fotelach

Opublikowano
Godzinę temu, kamsoner napisał(a):

mam identyczną konfigurację i dokładnie odwrotne odczucia 😉 

btw również przesiadłem się z G20 (320i zrobione na 330i) i wybrałem 40i i jestem super zadowolony zarówno z osiągów jak i samego komfortu jazdy!

Nie wiem co wam powiedzieć. Moim zdaniem na progach zwalniających i miejskich dziurach mniej wali po d. 🤷‍♂️

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może to kwestia priorytetu wybierania zawieszenia. Dla mnie ważne było zachowanie w trasie, stabilność przy wyższych prędkościach, brak bujania w zakrętach. Mniej ważne zachowanie na progach lub nierównościach… w mieście jeżdżę powoli, dziury/ studzienki omijam, przed progami prawie staję, etc

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
20 minut temu, maciek_w napisał(a):

 [...] przed progami prawie staję [...]

I właśnie dlatego chcę pneumatykę 🙂  Mam już dość zwalniania do zera aby je przejechać, a mam ich w okolicy naprawdę dużo. Drugi argument za to możliwość obniżenia do załadunku, wyjścia oraz na autostradzie.
Liczę się z przechyłami nadwozia i dobrze by było je ograniczyć, ale przy takim dużym nadwoziu nie oczekuję, że będzie jeździć jak moja G20 po zakrętach.

 

1 godzinę temu, Marchall napisał(a):

Nie wiem, u mnie w pre lci wyszlo najwiecej usterek w 4tym roku. 

W sumie w trójce to najwięcej rzeczy miałem w 3 roku i jedną w 4, ale wszystko to były drobne rzeczy (w tym jak u Ciebie lusterka). Mimo wszystko OK, jak na samochód z początku produkcji i nie LCI. Planuję dobrać 4-ty rok, bo 5-ty wychodzi nieproporcjonalnie drogo.

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Katelo napisał(a):

W sumie w trójce to najwięcej rzeczy miałem w 3 roku i jedną w 4, ale wszystko to były drobne rzeczy (w tym jak u Ciebie lusterka). Mimo wszystko OK, jak na samochód z początku produkcji i nie LCI. Planuję dobrać 4-ty rok, bo 5-ty wychodzi nieproporcjonalnie drogo.

Ja w firmie mam pre LCJ 45e i po 2 latach zero awarii, drugie moje lci 40d..tylko dach szklany skrzypial…zrobionymi temat zamkniety

 

bdw jaki koszt jest w DE 4 letniej i 5 letniej ? W polsce uwazam ze cena 14 tys i 27 tys odpowiednio to lekkie przegiecie…🤭

Edytowane przez Big_daddy
Opublikowano (edytowane)

Felgi - zgadzam sie ze na 22 moze byc juz zbyt twardo mimo pneumatyki, i ze 21 pasuje najlepiej, ale wez pod uwage, ze przez polityke BMW 20/21 jest RF, a 22 nie. Nie zdziwilbym sie gdyby komfort na 21 RF = 22 bez RF. Lub nawet 20 RF = 22 bez RF.

Edytowane przez Semtex93
Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, Big_daddy napisał(a):

bdw jaki koszt jest w DE 4 letniej i 5 letniej ? W polsce uwazam ze cena 14 tys i 27 tys odpowiednio to lekkie przegiecie…🤭

Jeszcze nie dostałem konkretnej wyceny, a w niemieckim konfiguratorze nie ma tego do kliknięcia...
Ale bazując na doświadczeniu z G20, spodziewam się bardzo zbliżonej ceny netto.

 

5 minut temu, Semtex93 napisał(a):

Felgi - zgadzam sie ze na 22 moze byc juz zbyt twardo mimo pneumatyki, i ze 21 pasuje najlepiej, ale wez pod uwage, ze przez polityke BMW 20/21 jest RF, a 22 nie. Nie zdziwilbym sie gdyby komfort na 21 RF = 22 bez RF. Lub nawet 20 RF = 22 bez RF.

Chcę się jeszcze przejechać 40i i dobrze by było aby na 22", ale zimą może być z tym problem...

Edytowane przez Katelo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.