Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam świeci mi się błąd 258400 czujnik temperatury spalin przed katalizatorem: sygnał za wysoki.

Pojawia się tylko gdy jade wiecej jak 160 km/h i auto momentalnie traci połowę swej mocy.. zgasze silnik, odpalam i wszystko jest dobrze do momentu przekorecznia tej prędkości. Auto ma moc i nie świecą się żadne błędy oprócz tego gdy nie przekorcze tej prędkości.  Po usunięciu błędu nie wraca chyba, że znów mina ta magiczna prędkość. 

Drugi temat ciągle wypalanie sie dpf, gdy zakończyć cały proces wypalania sadzy po przejechaniu 20 km system pokazuje, że już ma 70% sadzy i trzeba wypalać ponownie. Także maks 50 km zrobie lub mniej i znow chce wypalać dpf. Dpf generalnie jest po wypraniu,  czujnik ciśnienia spalin zostal wymieniony na oryginał jak i czujnik temperatury. Kolektora ssący został wyczyszczony. Generalnie przy prędkości 160 dpf pokazuje temperatury powyżej 700 stopni i wtedy pojawia się błąd 258400 . Przy niższych prędkość temp jest ok i jest pasywne wypalanie. 

Prosze o podpowiedź co jeszcze można zrobić by pozbyc się bledu 258400 i ciągłego wypalania sie dpf

Opublikowano

Mapa oryginał,  dziś błąd czujnika temperatury się nie pojawił, a sadza dalej lubi szybko gromadzić się. Turbo i przewody suche są. 

Nie mam pewności jakie wartości są prawidłowe dla wtryskiwaczy, niżej dodaje zdjęcia.

Screenshot_20241123_230922_bimmer-tool.jpg

Screenshot_20241123_230816_bimmer-tool.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.