Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam auta dla dziewczyny i zaciekawiło mnie ogłoszenie: 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-1-full-opcja-pelen-m-pakiet-lift-ID6GQzgB.html

Wygląda na dość zadbane,  ktoś doinwestował w taki detal jak obszycie kierownicy, fotele nie są podarte (a to częsta wada tego modelu). Żarówki niewypalone chyba nawet wymieniane, lakier i spasowanie na zdjęciach OK. Więc na ogłoszeniu wygląda dobrze i zachęca aby pojechać zobaczyć na żywo. 

Jednak historia serwisowa tego modelu jest dość dziwna. Nietypowe usługi w serwisie, praktycznie brak serwisów olejowych, ostatnie wpisy trochę się nie zgadzają. Prośba o ocenę czy warto zawracać sobie głowę. 

Rozkodowany vin: https://bimmer.work/vin/pfb997d37ddd72dce64e189b59ed2fbc4/options/

kluczyk: https://mega.nz/file/EiN0yBJY#sXwkfIL-2TqPj8nEbrVZDWMBW7uWfzHd86mvJn7b5K8

Opublikowano

Auto się sprzedało, więc ogłoszenie wygasło. Ogólnie wziąłem ten samochód po oględzinach. Auto na żywo wyglądało równie dobrze co na zdjęciach. Spasowanie i blacharka bardzo dobre, światła nawet oryginalne. Środek zadbany. Cena była w porządku jak za stan i wyposażenie. Prowadzenie bardzo dobre. Praca silnika też wydawała mi się ok. Jednak to jest auto 15 letnie więc spodziewam się, że coś trzeba będzie zrobić, ale mam to wliczone w koszty. Baza wydaje się dobra. 

Aktualnie oddałem do serwisu na sprawdzenie i zobaczę, w co trzeba będzie doinwestować mechanicznie. Wydaje mi się, że na wypisie z przeglądu z KUS było napisane, że belka tylna zaczyna rdzewieć. Nie jestem pewien, bo tłumaczyłem to translatorem, sam słabo rozumiem po niemiecku. Ale to chyba znany problem tego modelu. Zerkałem na nią na postoju i są tam niewielkie ogniska rdzy.

Na ciepłym też sprzęgło mi lekko odbijało na samym końcu. Więc też to będzie sprawdzane. Samo sprzęgło chodziło w porządku a dwumasu w ogóle nie było słychać więc to może to tylko hydraulika lub docisk. 

Do auta była książka serwisowa wypełniona ręcznie, gdzie wpisy z pieczątkami zgadzały się z tym co pokazał kluczyk. Były też całe szczęście dodatkowe serwisy olejowe, których nie było w kluczyku. Myślę, że warto było zaryzykować, zobaczymy. Jak nie wyjdą jakieś większe kwiatki u mechanika, to zakup będzie udany. Nie znalazłem tylko informacji o wymianie rozrządu w papierach, więc profilaktycznie będę chciał to zrobić w najbliższych tygodniach. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.