Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na 2 turbinach w f10 było n47d20D czy inaczej nazywane n47s1. B47 biturbo było dopiero w g30 i miało 231 koni, potem od chyba 2018 czy 2019 roku wszystkie b47 już były biturbo

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No co wy Panowie, F15/F20/f30 na bi to b47, 218.

Opublikowano (edytowane)

co nie zmienia faktu że nie dość że będzie drogo to znajdź kogoś godnego polecenia kto się podejmi zadania wszyscy unikają tego jak ognia (taki jeden celebryta/mechanik z Podlasia ostatnio remontował dla siebie taką jednostkę i nagle zaraz po remoncie sprzedał orzypadek?)... wał, panewki, blok (osiowanie) głowica... rozrząd, pompa oleju... i kilka różnych (drogich) duperelek po drodze takich jak turbo kolektor dolotowy czy pokrywa zaworów... obawiam sie że 50 zbraknie 

Edytowane przez Jack-Strong
Jack_Strong-
Opublikowano

moim zdaniem jak się okaże ze blok wymaga osiowania to nie ma sensu wtedy remontować... bo klasyfikację panewek tą odczytana z bloku można wtedy sobie w buty wsadzić... a jak po osiowaniu odbierzesz odpowienie panewki? tak jak Podlaski luz założył... z zamiennika ze ciśnienia oleju po remoncie nie miał na jałowych katalogowego.

Jack_Strong-
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
18 godzin temu, kkx5 napisał(a):

B47 na dwoch to 218. 

Nie.

B47 na dwóch to np. 231 ale tylko do lipca 2019 roku.

Od lipca 2019 roku B47 jest zawsze na dwóch i ma 122 (316d)/150/190 km

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 godzin temu, davidpl napisał(a):

Na 2 turbinach w f10 było n47d20D czy inaczej nazywane n47s1. B47 biturbo było dopiero w g30 i miało 231 koni, potem od chyba 2018 czy 2019 roku wszystkie b47 już były biturbo

Dokładnie tak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, nie mieszajcie serii F z seria G w temacie o serii F bo wychodza pozniej takie kwiaty i cos probujecie udowodnic. 

Opublikowano
5 godzin temu, kkx5 napisał(a):

Panowie, nie mieszajcie serii F z seria G w temacie o serii F bo wychodza pozniej takie kwiaty i cos probujecie udowodnic. 

Niech Pan nie miesza f10/11 z f30 f20 czy f15 w temacie o serii 5 😛

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czytaj uwaznie kto wstawil zdanie o b47 na dwoch z serii G to zrozumiesz do czego sie odnosze. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 19.11.2024 o 18:56, aramiel123 napisał(a):

Ciekawe jakie masz cisnienie  oleju  

Fajnie  jakbyś  dał  radę   zrobić pomiar  bardzo mnie ciekawi ile tego cisnienia zostało  u ciebie.

Jałowe obroty silnik rozgrzany 1bar ciśnienia oleju 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 20.11.2024 o 13:50, kkx5 napisał(a):

B47 na dwoch to 218. 

No ale to Ty napisałeś, a to nie prawda w F10.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 20.11.2024 o 11:30, luk_byd napisał(a):

B47 jest dużo więcej uszkodzonych (tych na dwóch turbospręzarkach 150/190) niż N47.

 

To ty napisales a to nie prawda w f10... 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, kkx5 napisał(a):

To ty napisales a to nie prawda w f10... 

Tak bo w F10 nie było biturbo B47 w ogole.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiec po co wstawiales ten post o 150/190 na biturbo w dziale f10 jak tego nigdy nie bylo. Od tego sie zaczely szczekawki innych. 

Opublikowano
4 godziny temu, luk_byd napisał(a):

Tak bo w F10 nie było biturbo B47 w ogole.

 

3 godziny temu, kkx5 napisał(a):

Wiec po co wstawiales ten post o 150/190 na biturbo w dziale f10 jak tego nigdy nie bylo. Od tego sie zaczely szczekawki innych. 

Panowie czy jesteście przekonani iż to o co się spieracie jest ważne tym temacie? 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego wszystkie zacząłem się zastanawiać jakby wyglądał swap takiego n57 na dobre stare żeliwne M57.

W ogóle rabialne, opłacalne? Widziałem, że do off-road robią M57 ZF HP8 itp w terenówkach, ciekawe czy by się zgrywało w BMW i ile trzeba by namodzić 😄

 

Opublikowano

osobiście jak bym miał w swap się pchać to bym poszedł w B58 ale to już wyższa szkoła jazdy... w dodatku całkowicie nieopłacalna!

Jack_Strong-
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M57 jest dobre? Pod jakim wzgledem? Jak slysze o pomyslach wstawiania starego trupa m57 w f10 to oczy otwieram. 

  • Lubię to 2
Opublikowano
19 godzin temu, Użytkownik525xd napisał(a):

No to po temacie. O 40% za mało 

No gdzieś tam wyczytałem że 1.3bara minimum powinno być na jałowych więc 30% mu brakuje.

Opublikowano (edytowane)

  Kolega z forum  w N57 miał 0.6 bar cisnienia   oleju na postoju  przy 90 parę "C    ,ale  brak opilkow  w filtrze  zmienił  kółeczko na pompie   z m57 zeby podbić cisnienie  i  jak narazie  jezdzi ,  cisnienie ma  już 1 bar   ponad 

Daro28    nie ma co panikować narazie , jak silnik nie stuka  to  wymien olej  na 5w40   + nowy filtr  i  (jeździć  obserwować) po 1kk   zobacz do filtra oleju czy dalej  zbierają się opiłki   , jak będą    termin do mechanika    albo   olix

Edytowane przez aramiel123
Opublikowano

No z tym obserwowaniem to już bym raczej nie trzymał w nadzieji bo ten silnik musi jak najszybciej wylądować na stole. Każde odpalenie to deszcz meteorytów.

Opublikowano
W dniu 14.12.2024 o 18:15, Użytkownik525xd napisał(a):

No z tym obserwowaniem to już bym raczej nie trzymał w nadzieji bo ten silnik musi jak najszybciej wylądować na stole. Każde odpalenie to deszcz meteorytów.

Póki co zmieniłem filtr i zrobiłem jakieś 2tys km. Przed nowym rokiem zajrzę do filtra jak to wygląda. Jak ma się zatrzeć to i tak będzie remont lub wymiana silnika i tak.. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.