Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zauważyłem, że pomimo ustawienia wysokiej temperaturu (około 24 stonni C) oraz na  kratkach dpływu zimnego powietrza ( trzy czerwone kropki) nie mogę nagrzać samochodu a z nawiewów przy lusterkach leci wręcz zimne powietrze. Jaka może być tego przyczyna ? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Ignacy
Opublikowano

Układ chłodzenia nie jest zapowietrzony? 

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem bo nigdy nie było takiej potrzeby. Jakoś mi się udawało bo wiem że układ chłodzenia nie należy do najłatwiejszych do odpowietrzenia.Jak najprościej to zrobić. Dzięki i pozdrawiam.

Edytowane przez Ignacy1
Ignacy
Opublikowano

Sprawdź czy grzeje jak potrzymasz auto na wyższych obrotach (ok. 3k obrotów). Na początku najlepiej odpowietrzyć, najlepiej sposobem opisanym w sam naprawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki silnik? 

 

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Odpowietrzyłem i nic to nie dało. Myślę że najbardziej prawdopodobną przyczyną jest nagrzewnica ale ponoć trzeba demontować deskę Nie wiem czy dam radę czy to zlecić. Zauwazyłem też,że nie działa automatyczne ustawianie temperatury wewnątrz. Stoi na kilku kreskach a wcześniej było dobrze. Czyżby jeszcze dodatkowo padł czujnik temperatury w kabinie. Dzięki za pomoc.

Ignacy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podstawa to sprawna pompa wody, jest przelew po odkręcenia korka na odpalonym silniku?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Pomacaj węże do narzewnicy. Czy są ciepłe jak pozostałe w aucie. Jeśli wejściowy będzie gorący a wyjściowy letni a w aucie zimno to nagrzewnica zabita. Jak wejście i wyjście zimne to np elektrozawór bądź dodatkowa elektryczna pompka bo chyba w tym silniku też jest.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak wyżej, sprawdź czy masz tam dodatkową pompę elektryczną, jak tak to zobacz czy działa. Oryginał hella to koszt 170zł.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Rozebrałem przednią deskę aby dostać sie do nagrzewnicy. Trwało to prawie dwa dni. Wymieniłem nagrzewnicę i przy okazji wentylator. Wszystko jest ok. Urwałem tylko jeden zaczep bo wszystko było na śruby. Wszystko działa jak należy. Dzięki za pomoc.

Ignacy
Opublikowano

Chciałbym jeszcze dodać, że nie wymieniałem płynu przez wiele lat. Ze starej nagrzewnicy leciał brudny gesty syf.

Ignacy
Opublikowano

Gdybym wiedział ile to pracy i problemów to chyba drugi raz bym tego nie zrobił. Ale kocham mija bunię i jak ja oddać w obce i niedoświadczone ręce !

Ignacy
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To się narobiłeś, da radę wymienić nagrzewnicę bez ściągania deski. Tu masz filmik, ciasno ale dużo mniej pracy bo wczoraj wymieniałem.

 

 

 

IMG_20241213_093607.jpg

  • Lubię to 1
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.