Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w serii F pokazuje orientacyjny stan do wymiany klocków, ale czujnik reaguje tak samo. Oczywiście w zależności od stylu jazdy możesz zarżnąć klocki 2x szybciej albo klocki wytrzymają "dwa interwały" z komputera

Jak kupiłem f15 to były ustawione za nisko światła. Asystent długich nie działał poprawnie (nie  wycinał aut), jazda powyżej 70 w trasie to był strach. Na jednej stacji diagnostycznej powiedzieli, że jest ok, potem na przeglądzie inny gość  wyregulował światła (podniósł do góry) i wszystko zaczęło normalnie działać, łącznie z asystentem, widoczność się bardzo poprawiła, na mijania można jeździć po autostradzie 140

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Cześć  wszystkim dzięki za odpowiedzi, wszystkie najprawdopodobniej lampy pójdą na gwarancje, nie wiem jak jest u Was ale w moich reflektor wewn jest jakby zaparowany plus do tego ma jakieś plamy jakby rdzy co daje takie plamy podczas jazdy. Opiekun z serwisu sam na tą zwrócił uwagę a auto nie bite Polski salon itp. Więc szczerze szok aby w tak świeżym aucie coś takiego mialo miejsce. Niestety jedni mówią że pozycja w x5 powinna powodować, że  w tych światłach więcej widać niestety tak nie jest. Sam opiekun w momencie jak jechał autem powiedział że z światłami jest coś nie tak. I teraz pytanie czy wy też macie tą  część  reflektora która daje światło jakby była zapakowana? Możecie pokazać jak to u was wygląda po różnym kątem? 

Opublikowano

Może w czasie transportu przez ocean do lamp dostała Ci się woda morska i teraz coś skorodowało? Nie mam pojęcia, jak mogłaby tam się znaleźć, ale większe zagadki już widziałem… 

 

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
21 godzin temu, maciek_w napisał(a):

Może w czasie transportu przez ocean do lamp dostała Ci się woda morska i teraz coś skorodowało? Nie mam pojęcia, jak mogłaby tam się znaleźć, ale większe zagadki już widziałem… 

 

Nie mam pojęcia ale szczerze jest to mega dziwne, myślę że niestety teraz już, wszystkie marki schodzą z jakością i tylko zależy im aby klient kupił. Np głupia rzecz ale w bmw f10 miejsca na butelki były  wyłożone welurem a tutaj goły plastik tak samo niestety jest i w serii 7 g11 czy tej najnowszej. Mała rzecz a dużo zmienia w odczuciu auta, dlaczego to zmienili ile by kosztował takie materiał 

Opublikowano
30 minut temu, Robert_1209 napisał(a):

Nie mam pojęcia ale szczerze jest to mega dziwne, myślę że niestety teraz już, wszystkie marki schodzą z jakością i tylko zależy im aby klient kupił. Np głupia rzecz ale w bmw f10 miejsca na butelki były  wyłożone welurem a tutaj goły plastik tak samo niestety jest i w serii 7 g11 czy tej najnowszej. Mała rzecz a dużo zmienia w odczuciu auta, dlaczego to zmienili ile by kosztował takie materiał 

W mojej siódemce (g11 LCI) kieszenie w drzwiach były wyłożone jakimś filcowatym materiałem. I w porównaniu, goły i do tego twardy plastik w G05 robi bardzo tandetne wrażenie. Dodam, że tak samo jest w wersji X5M, która na wypasie kosztuje grubo ponad 700 tys... Oszczędności na wszystkim 😕

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.