Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, piszę z zapytaniem, co może być przyczyną stukania w górnej części silnika (okolice wtrysków). Bmw e61 LCI 2.0d 120kw. Silnik N47D20A przebieg 289tys. Ostatnio wyskoczył check engine, po diagnozie wyszło, że do zrobienia jest:

Podgrzewacz filtra paliwa

Czujnik ciśnienia oleju

Egr

Zasugerowano mi również wymienić przewody podciśnienia,uszczelke podstawy filtra oleju oraz nie wiem jak to się nazywa takie dwa króćce w środku podstawy filtra oleju i odrazu filtr paliwa. Olej wymieniany 4k km temu, Motul 5w30. Z obserwacji również wyszło iż gniazda wtryskiwaczy są mokre tak jakby stała tam jakaś ciecz. 

Nadmienię iż pierwszy raz coś takiego się zdarzyło. 

 

IMG_20241105_201013.jpg

Edytowane przez Kamil91PL
Rozwinięcie wątku
Opublikowano

A mam prośbę, czy mógłbyś rozwinąć szerzej swoją wypowiedź? Czy to możliwe, że po rozgrzaniu mniej stuka? Korekcja nie była robiona

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.