Skocz do zawartości

E9x Szarpie (kangurt) przy zmianie biegów i gwałtownym przyśpieszaniu z niskich obrotów (log)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z moim bmw e91 2010r 318d silnik n47. Tak jak w temacie przy gwałtownym dodaniu gazu samochodem szarpie / buja. Wymieniem już zerwaną poduszke dyfra z tyłu, poduszki skrzyni, poduszki skrzyni, poduszki silnika wyglądają jeszcze w miare ok. Dodatkowo czasami mam też problem z wbiciem 1 biegu lub wstecznego. 

Zrobiłem logi programem testo w których widać ten moment szarpania. Tutaj są przedstawione dwie takie sytuacje.

image.thumb.png.f1d3ec352f98d4405121fbfe86fa6138.png

czerwony - potencjometr gazu gdzie dodawałem gazu i te przerwy to nie jest moja wina

ciemno-niebieski - obroty

żółty - wartości przepływki

Drugi wykres z ciśnieniem na szynie common rail

image.thumb.png.46340ef1963b2771bde0ae84fee4f90a.png

różowy - rzczywiste ciśnienie

jasno-niebieski - zadanie ciśnienie

Dziś wypiąłem jeszcze czujnik sprzęgła i samochód całkowicie inaczej reagował na gaz tzn dużo lepiej ale szarpanie pozostało. Wymienie ten czujnik i zobacze jak będzie na nowym

Prośba o pomoc w diagnostyce co może być powodem takiego szarpania? 

image.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.