Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A to myślałeś że wyzerują wady fabryczne? W tej kwestii niestety chyba każdy salon działa w ten sam sposób - udajmy że nie widzimy, może klient też nie zauważy.

zerowy w domyśle to sprzątnięcie pozostałości po fabryce (zabezpieczenia itd), aktualizacja softu, sprawdzenie ciśnienia, poziomu oleju i jakieś takie podstawowe kwestie.

szkoda tylko, że odbierasz auto z prawdopodobnie już wymienioną szybą przednią..

Opublikowano

Rezygnuję z ich usług, zamówię u innego dealera albo kupię Lexusa tam znacznie lepiej traktują klientów, a Lubin będę unikał z daleka

  • Haha 1
Opublikowano
1 godzinę temu, bogdanan napisał(a):

Rezygnuję z ich usług, zamówię u innego dealera albo kupię Lexusa tam znacznie lepiej traktują klientów, a Lubin będę unikał z daleka

Takie numeru zdarzaja sie wszedzie. Ja mialem tak w fordzie z mondeo ze szyba byla porysowana. Rezygnacja z auta ktore juz jest to chyba pochopna decyzja. Szyba rzecz wymienna , jak serwis to ogarnie to raczej nie widzę problemu

 

Opublikowano
7 godzin temu, IronSzn napisał(a):

Takie numeru zdarzaja sie wszedzie. Ja mialem tak w fordzie z mondeo ze szyba byla porysowana. Rezygnacja z auta ktore juz jest to chyba pochopna decyzja. Szyba rzecz wymienna , jak serwis to ogarnie to raczej nie widzę problemu

 

Przecież oni przeglądu zerowego nie ogarniają, bał bym się do nich przyjechać na przegląd serwisowy. Wymiana szyby w ich wykonaniu to zbyt duże ryzyko. Zresztą nowy samochód klasy premium, czeka na wymianę szyby a jeszcze nie wyjechał z salonu....

Opublikowano

zrezygnuj i weź ten slot na M50 który się tu pojawił 😉

jak wczoraj zobaczyłem w salonie 20d zrobione na 377kzł, to naprawdę lepiej brać M50 na dobrym rabacie 😉 

Opublikowano
W dniu 14.01.2025 o 08:19, cowboy napisał(a):

zrezygnuj i weź ten slot na M50 który się tu pojawił 😉

jak wczoraj zobaczyłem w salonie 20d zrobione na 377kzł, to naprawdę lepiej brać M50 na dobrym rabacie 😉 

Póki co jestem mocno zniesmaczony ich podejściem, czas oczekiwania na nowy to teraz 8 miesięcy. Mocno mnie zniechęcili, chyba pójdę do konkurencji

Opublikowano (edytowane)

W UK nowych x3ek pelno do kupna od zaraz z placu. Albo ludzie nie poodbierali, albo dealerzy sie przeliczyli z popytem - szczerze mowiac nie widzialem jeszcze takiej sytuacji by nowego BMW bylo tyle w stocku co przy g45.

Jak sie dobrze zakrecic, to m50 w pelnym wyposazeniu mozna ponizej 60k wyszarpac :D

Edytowane przez srekal34
Opublikowano
2 godziny temu, srekal34 napisał(a):

W UK nowych x3ek pelno do kupna od zaraz z placu. Albo ludzie nie poodbierali, albo dealerzy sie przeliczyli z popytem - szczerze mowiac nie widzialem jeszcze takiej sytuacji by nowego BMW bylo tyle w stocku co przy g45.

Jak sie dobrze zakrecic, to m50 w pelnym wyposazeniu mozna ponizej 60k wyszarpac 😄

u nas min. 8 miesięcy dzwoniłem do 3 salonów (pomijam BMW Lubin)

Opublikowano
10 godzin temu, bogdanan napisał(a):

Póki co jestem mocno zniesmaczony ich podejściem, czas oczekiwania na nowy to teraz 8 miesięcy. Mocno mnie zniechęcili, chyba pójdę do konkurencji

No to idz…

masz auto na miejscu w którym trzeba zmienić tylko szybę. Nie pasuje to czekasz 8 miesięcy albo wybierasz cos innego

Opublikowano
Godzinę temu, IronSzn napisał(a):

No to idz…

masz auto na miejscu w którym trzeba zmienić tylko szybę. Nie pasuje to czekasz 8 miesięcy albo wybierasz cos innego

A szyba pewnie leży na półce i z miejsca wymienią. Pojadę na przegląd może spotka mnie kolejna niespodzianka. W końcu to klient jest dla Salonu a nie odwrotnie, zwłaszcza jak ma pieniądze..  Przy tego typu aucie powinno wymagać się profesjonalnego traktowania nas klientów.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, bogdanan napisał(a):

A szyba pewnie leży na półce i z miejsca wymienią. Pojadę na przegląd może spotka mnie kolejna niespodzianka. W końcu to klient jest dla Salonu a nie odwrotnie, zwłaszcza jak ma pieniądze..  Przy tego typu aucie powinno wymagać się profesjonalnego traktowania nas klientów.

Jakiego tego typu aucie? Mowisz o masowo produkowanym malym suvie w 4 cylindrowce. Wpadki typy rysy na szybie moga zdarzyc sie wszedzie i nie nie darłbym szat z tego powodu. Dogadac sie i wymienic. Bo tak patrzac mozna sie obrazic na wiekszosc rynku. Rozumiem ze uszkodzenie wkurza i tez bym go nie akceptował bez naprawy, ale co może aso zrobic poza wymiana szyby? Na pstryk palcami nie podstawia Ci z tego powodu nowe sztuki.

 

ps nie zycze nikomu ale z szyba mozna sie pozegnac pierwszym kamykiem na pierwszej trasie i co wtedy? 

Edytowane przez IronSzn
Opublikowano
12 godzin temu, IronSzn napisał(a):

Jakiego tego typu aucie? Mowisz o masowo produkowanym malym suvie w 4 cylindrowce. Wpadki typy rysy na szybie moga zdarzyc sie wszedzie i nie nie darłbym szat z tego powodu. Dogadac sie i wymienic. Bo tak patrzac mozna sie obrazic na wiekszosc rynku. Rozumiem ze uszkodzenie wkurza i tez bym go nie akceptował bez naprawy, ale co może aso zrobic poza wymiana szyby? Na pstryk palcami nie podstawia Ci z tego powodu nowe sztuki.

 

ps nie zycze nikomu ale z szyba mozna sie pozegnac pierwszym kamykiem na pierwszej trasie i co wtedy? 

typowe podejście sprzedawcy... już wiem gdzie pracujesz. Kupowałem już wiele nowych aut droższych, tańszych i nigdy nie miałem tego typu problemów (poza skodą), najbardziej wkurzające jest to że liczyli na to że nie zauważę tego uszkodzenia, a powinni mi o tym powiedzieć zanim przyjechałem na odbiór. Tego nie dało się nie zauważyć podczas przygotowania od odbioru z ich strony. Od nich to ja już niczego nie oczekuję. Oczekiwałem profesjonalnego podejścia przy aucie klasy PREMIUM za ponad 300k to chyba normalnie oczekiwanie z mojej strony?Kilka osób odezwało się do mnie prywatnie, nie wiem dlaczego swoich przypadków nie nagłaśniają.

Opublikowano
2 godziny temu, bogdanan napisał(a):

typowe podejście sprzedawcy... już wiem gdzie pracujesz. Kupowałem już wiele nowych aut droższych, tańszych i nigdy nie miałem tego typu problemów (poza skodą), najbardziej wkurzające jest to że liczyli na to że nie zauważę tego uszkodzenia, a powinni mi o tym powiedzieć zanim przyjechałem na odbiór. Tego nie dało się nie zauważyć podczas przygotowania od odbioru z ich strony. Od nich to ja już niczego nie oczekuję. Oczekiwałem profesjonalnego podejścia przy aucie klasy PREMIUM za ponad 300k to chyba normalnie oczekiwanie z mojej strony?Kilka osób odezwało się do mnie prywatnie, nie wiem dlaczego swoich przypadków nie nagłaśniają.

Nie pracuje w sprzedaży. 
nie potrzebnie się denerwujesz, szkoda życia. Zobacz ze Twoja postawa szkodzi tylko Tobie, Ty się denerwujesz, Ty będziesz od nowa czekał na auto. Sprzedawca ma to w nosie, tak „tanie”auto sprzeda szybko to nie m8 czy 760li ze długo na kupca trzeba czekać.
 

Wymienia szybę i tyle. Nie chcesz odbierac, nie odbierzesz. Wymienia szybę i ktos inny będzie sie cieszyl z x3 od reki. 

jakbym się mial spinać na głupotę i niekompetencje ludzka to bym już dawno zszedł na zawal. 
 

 

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie wiem już czy to się dzieje naprawdę czy to trolling 😂

Nie odbierze auta bo ma rysę na szybie  - serio? Jak dostaniesz kamieniem na autostradzie w drugi dzień po odbiorze auta to je od razu sprzedasz czy zezłomujesz ? Jeszcze bym zrozumiał jakby była jakaś wada na lakierze a tu? 

  • Lubię to 1
Opublikowano

W ogóle co to za presja społeczna do akceptacji tego czy tamtego? Każdy wydaje swoje pieniądze w taki a nie inny sposób, i ma prawo do takiego albo innego podejścia w pewnych kwestiach.
 

Inny woli oszczędzić 400 zł na wymianie oleju i zrobić to sobie samemu w garażu, bez wpisu do systemu. 

Spuszczacie się nad zabezpieczaniem auta folią za 20 tys, kiedy to “tylko” auto, a jak człowiek chce mieć pełnowartościowy przedmiot, bo nie zapłacił 300 tys za auto z uszkodzoną szybą, to pojawia się jakieś miałczenie. Zwłaszcza że serwisy potrafią różnie wklejać te szyby, i potem jedziesz po niemieckiej autostradzie 170 i słyszysz szum z okolic górnej krawędzi a aso się na was wypina bo oni mogą testować tylko do 140 i przy tej prędkości nie ma problemu. 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Opublikowano
Godzinę temu, buster12 napisał(a):

W ogóle co to za presja społeczna do akceptacji tego czy tamtego? Każdy wydaje swoje pieniądze w taki a nie inny sposób, i ma prawo do takiego albo innego podejścia w pewnych kwestiach.
 

Inny woli oszczędzić 400 zł na wymianie oleju i zrobić to sobie samemu w garażu, bez wpisu do systemu. 

Spuszczacie się nad zabezpieczaniem auta folią za 20 tys, kiedy to “tylko” auto, a jak człowiek chce mieć pełnowartościowy przedmiot, bo nie zapłacił 300 tys za auto z uszkodzoną szybą, to pojawia się jakieś miałczenie. Zwłaszcza że serwisy potrafią różnie wklejać te szyby, i potem jedziesz po niemieckiej autostradzie 170 i słyszysz szum z okolic górnej krawędzi a aso się na was wypina bo oni mogą testować tylko do 140 i przy tej prędkości nie ma problemu. 

Jaka presja? Raczej zdziwienie o taka spine. Szyba element wymienny, nie konstrukcyjny. auto po wymienie szyby jest pełnowartosciowe. 
Nie chcesz nie odbierasz. Ale jesli szukasz poklasku dla swojej decyzji to chyba tutaj jej nie widac
 

 

 

ps wiesz ze auto z fabryki potrafi przyjechać juz po naprawie z podwojna warstwa lakieru?

 

Opublikowano
15 minut temu, IronSzn napisał(a):

Jaka presja? Raczej zdziwienie o taka spine. Szyba element wymienny, nie konstrukcyjny. auto po wymienie szyby jest pełnowartosciowe. 
Nie chcesz nie odbierasz. Ale jesli szukasz poklasku dla swojej decyzji to chyba tutaj jej nie widac
 

 

 

ps wiesz ze auto z fabryki potrafi przyjechać juz po naprawie z podwojna warstwa lakieru?

 

Taka presja, że zamiast napisać koledze "nie rozumiem, ale to twoja decyzja" to Ty próbujesz go przekonać w czterech odpowiedziach, że jego tok myślenia jest dziwny (w domyśle - zły). Dla ciebie to zwykły, masowo produkowany, czterocylindrowy SUV, a dla kogoś auto na, które być może ciężko pracował, i pierwsze - subiektywnie - tak drogie.

Naturalnie, auto po wymianie szyby jest w pełni wartościowe, natomiast przypadek, o którym napisałem powyżej, pochodzi z jednej z grup dot. X3 G01 i to jest temat nie do wygrania w żadnym ASO. Argumentacja, że szyba może strzelić zaraz po wyjeździe z salonu - fakt, może tak się zdarzyć, ale równie ta sama szyba może bez uszkodzeń przejeździć 100 tys km. Szansa jest dokładnie taka sama.

  • Haha 1
Opublikowano

Robienie ogromnej afery i rezygnacja z zakupu samochodu z powodu porysowanej szyby rzeczywiście wydaje się być przesadą ale...

Z drugiej strony - jeżeli dealer nie poinformował o porysowanej szybie i podstawił taki samochód do wydania (może licząc na to, że klient nie zauważy i odbierze) każe się zastanowić - czy może zapomniał poinformować o czymś jeszcze? Albo może serwis nie przeprowadził przeglądu pojazdu przed wydaniem i nie wiadomo, czy nie ma jeszcze jakichś innych uszkodzeń?

No i jeszcze kwestia wymiany uszkodzonej szyby, o czym wspomniał kol. @buster12 - niby ASO powinno działać zgodnie z procedurami przygotowanymi przez producenta, ale tam przecież też pracują ludzie (a do wymiany szyby raczej nie wyznacza się najlepszych majstrów w serwisie)? I dodatkowo dochodzi kwestia czasu, który dealer będzie potrzebował na przygotowanie samochodu do powtórnego wydania - może się z tym upora w jeden dzień, a może będą to 3 tygodnie?

Opublikowano

Zawsze mozna wziasc specjaliste do odbioru auta, widzialem takie ogloszenia chociazby na fb. 
 

buster12 , forum sluzy wymianie opinii. Ja wyraziłem swoja, nikogo do niczego nie przekonuje tylko napisalem jak to wyglada z boku z mojej perspektywy. Kolega ma prawo tego auta nie odebrac albo odebrac jego decyzja.

czy pisanie teraz zly dealer , zly sprzedawca itd cokolwiek zmieni? Nawet jesli probowali to ukryc to znowu wracamy do początku odstępując od odbioru stratny jest kupiec a nie sprzedawca 

Opublikowano (edytowane)

ja bym się w takiej sytauacji dogadywał
ewidentne zaniedbanie salonu

ciekawe od czego ta rysa powstała? masz jakieś zdjęcie?

możesz próbować ugrać jakiś darmowy serwis w zamian, uważam ze powinni Ci dać rekompensatę co najmniej darmowej wymiany oleju (to pewnie z 8 stów)
wklejenie szyby to nie rocket science, poza tym jest gwaranacja i samochód musi byc perfect, jesli nie tam to mozesz serwisować gdzie indziej

Edytowane przez cowboy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.