Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pacjent BMW E36 compact z silnikiem 1.9 M43. Samochód ładnie odpala wszystko działa. Problem zaczyna się, gdy temperatura wody zaczyna oscylować ok. 104-106*C. Silnik zaczyna mocno szarpać, obroty falują a przy dodaniu gazu gaśnie. Sprawdziłem termowłacznik wentylatora. Według schematu powinen załączyć wentylator w temperaturze 80*C pierwszy bieg , 88*C drugi bieg. Niestety wentylator rusza przy temp. ok. 100*C (Czujnik wymieniłem na nowy) sprawdziłem przekaźniki wszystko jest ok. Zauważyłem, że temperatura wody za chłodnicą to -40*C a główny pokazuje normalne. 

Do tej pory zrobiłem: wymiana termostatu, pompy wody, wymieniony termowkacznik, czujnik położenia wału i rozrządu. 

Spróbowałem też podłączyć przekaźnik drugiego biegu wentylatora na stałe i mimo tego łapie temperaturę po czym znowu silnik zaczyna wariować. 

Układ odpowietrzony. 

Może ktoś jest w stanie mi pomóc? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.