Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów .

Pacjent e34 1988 535i manual 

Problem nie równej pracy silnika na zimnym i ciepłym .  Błąd z czytany komputerem to 100 Endstufe bank 1 . 

Zakupiony sterownik o takim samym numerze Bosch 0261 200 179 . Zamontowany , zapalił ładnie chodził równiutko ale zgasł po 3-4 sekundach i już nie zapala .  Ponownie stary sterownik , pali ale nie równo , nie gaśnie- chodzi jak wcześniej  . Więc kolejna próba zakupiony sterownik , znów zapalił chodzi super i 3-4 sekundy zgasł i nie pali już .  Czy coś odcina zapłon jest jakie immo/EWS w e34 1988 ? 

 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

TAK.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakie błędy po zgaśnięciu silnika? Kolor naklejki na sterowniku jest taki sam jak starego? Ews wszedł chyba w 94r , z którego roku masz nowy sterownik ?

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano (edytowane)

Błędów po zgaśnięciu silnika brak na „nowym” sterowniku . Koloru naklejek czerwone numery bosch się zgadzają . 
moj sterownik 1988 drugi zakupiony 1987. Zakupiłem trzeci sterownik ma te same numery z czerwonej naklejki i z białej z softem . Odpalił nie gaśnie ale chodzi jak na pierwszym moim sterowniku i ten sam błąd 100 Endstufe bank 1.  Myślę  że 3ci sterownik ta sama usterka- uszkodzony :
1 mój sterownik 100 Endstufe bank 1

2 sterownik na któremu dobrze chodzi ale gaśnie 3-5 sekund numeru się nie zgadzającą z białej naklejki . 
 
3 ci sterownik przyszedł z tą samą usterką 100 Endstufe bank 1. Numery się pokrywają z dwóch naklejek 

Poniżej zdjecia z błędów Carsoft . 

 

 

IMG_2376.jpeg

IMG_2646.jpeg

IMG_2736.jpeg

Edytowane przez Gr8-325tds
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Inpe masz?

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
23 godziny temu, piotr520 napisał(a):

Inpe masz?

Mam . Ale e34 1988 nie połączy się . 
carsoft tylko działa przez RS 232  

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Inpa łączy się z E34, ale mój błąd nie z tym silnikiem, ty masz m30. Tu program Dis pokaże jakiś sensowny błąd, bo na temat błędu z carsoft nic nie znalazłem. Ogólnie dziwne zachowanie silnika, gdyby był problem z centralnym zamkiem w ogóle by nie odpalił. Wygląda to tak jakby odpalał tylko na czas gdy ciśnienie paliwa nadal jest w listwie, tak jakby pompa w ogóle nie startowała. Obok sterownika silnika masz przekaźniki, jeden 5 nóżek, przekaźnik główny, drugi 4 nóżki przekaźnik pompy paliwa i grzałki sondy. Wyjmyj przekaźnik z 4 nóżkami, połącz kawałkiem przewodu wyjście 87 i 30 , i wtedy sprawdź jak odpali.

I zainteresuj się tematem na forum elektroda o zmianie przepływomierza klapowego na termiczny, bo nie chce mi się wierzyć że po tylu latach siedzi tam sprawna przepływka. Ogólnie na początek porządna diagnostyka, program Dis, sondę podejrzyj co pokazuje.

Edytowane przez piotr520
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.