Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Diagnozuje n47t 116d 116 koni. Problem ogólny to wypalanie DPF co około 180 km. Przy okazji diagnostyki wyszło coś ciekawego. Masa powietrza wygląda tak jakby EGR był całkowicie zamknięty, ok w tym nie ma nic ciekawego, ciekawe jest to że nie ma żadnego błędu. Jest tylko komunikat że dpf już do wymiany. Czy tak może wyglądać wykodowanie EGR ??

IMG_20241030_184901.jpg

IMG_20241030_185900.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Tego nie wiem, ale sprawdź czujnik ciśnienia paliwa (cz.niskiego ciśnienia i temp.), czy nie ma ropy. Potrafi puścić i zapodać ropę na sterownik, dalej na egr i turbo. Wtedy wychodzą głupie błędy, ogólnie od n47 w górę warto cyklicznie sprawdzać ten czujnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.