Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam 

Planuje kupić g20 m340i najprawdopodobniej  z USA.  (20/21 rok)

I pytanie czy brać samochód w 4 bucie tak zwanym czy rwd ? 

Samochód z przeznaczeniem powiedzmy na Daily ale napewno jakieś modyfikacje  na +/- 500 koni będą kiedyś w nim  zrobione . 

Czy tyl napędem będzie się dało wtedy w miarę normalnie jeździć? Czy odrazu lepiej szukać xdrive które jest cięższe i droższe w utrzymaniu ? 

Edytowane przez Royalo
Opublikowano

W stanach jest.

 

Powiem tak, ja mając tylko boxa na razie na fabrycznym setupie 225/255 z oponami PS4S miewam problemy z trakcją przy LC. RWD to by srogo mielił.

 

P.S. Jest już dostępny xDelete dla G2x.

Opublikowano
W dniu 27.10.2024 o 21:51, komoornik napisał(a):

W stanach jest.

 

Powiem tak, ja mając tylko boxa na razie na fabrycznym setupie 225/255 z oponami PS4S miewam problemy z trakcją przy LC. RWD to by srogo mielił.

 

P.S. Jest już dostępny xDelete dla G2x.

 

No właśnie w sumie na pewno frajda była by niesamowita  przy RWD gdyby bachnąć ją na 460/70 km 😄 Ale pytanie . CZY WARTO ?  Czy może lepiej kupić XDrive . Wiem że cieszył się będę z x drive jak i z rwd . Zim nie ma jakichś okropnych ostatnio więc tym bardziej xd nie jest aż tak mi potrzebne . Mimo to ciężko podjąć decyzje  . Była jeszcze myśl o m3 f80 . Ale taki samochód brać i robić z niego ala daily ? Warto ? myślę że nie .  Do tego  b58 zachwala dużo osób s55 niekoniecznie . 

Opublikowano

Zamiast szukać w USA i zastanawiać się nad rwd vs xdrive to ogranicz się lepiej do rynku europejskiego a szczególnie Polskiego jeśli chodzi o m340i. 
Auta przedliftowe trzymają cenę,ale nie jest już tak bardzo drogo jak jeszcze do niedawna. W PL większość użytkowników dba o te auta w sposób należyty więc rzadko się zdarza by akurat ten konkretny model był serwisowany według producenta. 
 

Ja mam 30d rwd i przyjemnie zamiata tyłkiem a od niedawna mam modyfikacje na 310 km i to już jest taki mam wrażenie maks jeśli chodzi o wrażenia z jazdy jak i bezpieczeństwo związane z przeniesieniem mocy na jedną oś. Na pewno m340i rwd fajnie śmiga,ale tej mocy już może być odrobinkę za dużo i względem xdrive sporo tracimy na osiągach. Mimo,że jestem wielkim fanem rwd to jednak już powyżej pewnej mocy lepiej mieć 4 koła napędzane a w m340i można śmiało tak auto ustawić by mieć dużo frajdy i zabawy z jazdy. 
 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ale o czym się dalej wypowiadać?

 

Jak nie kupisz zbyt młodego egzemplarza to za pomocą xDelete możesz sobie na żądanie zrobić z xDrive wersję RWD - czego chcieć więcej? 😉

  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Eszet juz bardzo dobrze odpowiedzial. Do 300-340ps jakos mozna to utrzymac, powyzej to walczysz z trakcja, wlasciwie jej brakiem. W xdrive jest o niebo bezpieczniej. 

Opublikowano

Bo to Ty masz wiedzieć co chcesz konkretnie i czego oczekujesz od auta. 

Ja np. rozglądając się za następcą Curry 300 4x4 miałem też jazdę Chargerem 6.4. Gadało pięknie, ale pamiętam jakie męczące czasem było zmaganie się z rwd w mercedesie, tez z v8.

Jako auto tylko dla siebie i drugie w domu to ok. ale dla mie jako Daily odpadło takie rozwiązanie. Ale może Ty masz inaczej.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.