Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Robię swap w kompakcie z silnika n42b18 (polift) na m52tub20 (przedlift). Kupiłem dawcę na części, silnik wraz z napędem i cała wiązka jest już w kompakcie. Mam problem ponieważ na pompę paliwa nie idzie napięcie. Auto kręci, ma błąd ładowania ale to wina kodowania licznika najprawdopodobniej. Jeśli podam napięcie na pompę paliwa mogę normalnie odpalić auto. I tu moje pytanie czy trzeba zmieniać piny lub mostkować jakieś przewody żeby pompka ożyła? Dodam też, że zostały mi 4 kostki z kompakta i nie wiem gdzie się nimi podpiąć:
-wtyczka 3 piny (czerwono-biały, niebiesko-żółty, zielono-biały)
-wtyczka 3 piny (czarny, brązowy, czarno-biały)
-wtyczka przy przekaźniku od pompy paliwa

Z góry dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.