Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent Bmw e90 320i n46

Siema, od momentu kupna samochodu był problem z wypadaniem zapłonu, wykonany był praktycznie generalny remont silnika, uszczelka pod głowicą, uszczelnienia, świece, cewki, valvetronic, wałek valvetronicu, sterownik, mogłem czegoś zapomnieć, niestety zapłon nadal wypadał, mniej lub bardziej. Ostatnio został wymieniony czujnik wału korbowego, podziałało, auto jeździło bez zarzutu miesiąc, pewnego razu po odpaleniu znowu zaczął wypadać zapłon i jest gorzej niż było do tej pory, obroty skaczą na biegu jałowym, w trakcie jazdy zapłon wypada przy każdych obrotach i prędkości, w trakcie jazdy wręcz się trzęsie. Ponadto wybija mi błędy, tylne szyby sie nie domykają, nie da się ich wykalibrować, a mechanizmy nowe xD. Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną? Brakuje mi już pomysłów, mam wrażenie, że wszystko przez co może wypadać zapłon było zrobione. Byłem u chyba 6 mechaników i w warsztatach specjalizujących się od bmw jak i nie, u elektronika, mam wrażenie, że każdy wymienia po prostu części na oślep. Każdy mówi, że zapłon wypada na 2 i 4 cylindrze, tyle, że ja to wiem od 2 lat i auto nadal nie jeździ prawidłowo... Ktoś zmagał się z czymś podobnym i jest w stanie coś poradzić? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.