Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

 

Ja chyba również mam problem ze "złodziejstwem" prądu z akumulatora. Ostatnio chcąc włączyć samochód po nocnym postoju (podobnie było po całodziennym) rozrusznik ledwo zakręcił, ale zapaliłem.

Nigdy nie było problemów z akumulatorem, a po wejściu do samochodu nie raz słyszałem ten dźwięk "wiatraczka". On się chyba wyłącza po jakimś czasie, ale teraz wydaje mi się, że chyba się już nie wyłącza w ogóle, bo coś mi kradnie prąd od czasu jak zrobiło mi się zwarcie plusa i minusa przy przednim reflektorze.

Czy to "jeż" czy jakiś przekaźnik mógł się przepalić przy zwarciu kabli przy reflektorze?

 

Pozdrawiam.

  • 6 lat później...
Opublikowano
Witam wszystkich, nie będę zakładał nowego tematu tylko się dołączę do tego. Mam problem coś pożera mi prąd w aucie robiłem test multimetrem. Wpiąłem się w pomiędzy klema a akumulatorem i odczekałem 20 min po zamknięciu auta. Mój wynik po upływie tego czasu to 0,15 wiec o wiele za dużo w aucie nie ma nic zamontowane poza wyposażeniem oryginalnym . Wyciągałem również bezpieczniki ale poza jednym który jest od centralnego zamka nic się nie spada na multimetrze. Bezpiecznik od centralnego daje wynik 0,13 wiec bez wielkich zmian. Odłączałem również zmieniarkie w bagażniku, komputer od lpg oraz moduł od czujników PDC lecz nic nie pomaga. Macie może jakieś pomysły gdzie magie szukać jeszcze usterki?
Opublikowano (edytowane)
Ale czy gdyby był uszkodzony ,,jeż" to duży pobór był by cały czas ? a nie czasem chwilowy w momencie włączenia sie dmuchawy? Po odłączeniu bezpiecznika klimatyzacji się nic nie zmieniło pobór jest taki sam. Edytowane przez damianstg
Opublikowano
jak mierzyłeś pobór prądu skąd wiesz że bierze ci za dużo opisz to.

 

Wzięłam miernik podłączyłem jeden wtyk z niego do klemy Plusowej a drugi do akumulatora. Zamknąłem samochód odoczekałem 20 min żeby samochód wyszedł w tryb uśpienia i odczytałem wynik na mierniku. Miernik ustawiony na zakres 10 Amper .Oczywiście wcześniej wypielem lampki z bagażnika i schowka od pasażera żeby mniec pewność że nic nie będą pobierać prądu.

Opublikowano
A powiedz czy zaryglowałeś zamek klapy bagażnika ręcznie :?: Czy tylko za pomocą pilota zamknąłeś auto, bo jeśli tak to pomiar do doopy, druga sprawa jeśli Się nie mylę to miernik należy wpinać w minus,nie odwrotnie
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Miernik możesz wpina obojętnie, czy plus, czy minus :))) ale początek świetny.

Gdy odczekasz już te 20 min niestety musisz je odczekać w aucie jeśli masz alarm to zarygluj tylko drzwi bez włączania alarmu. Następnie wypinasz bezpieczniki jeden po drugim i jak zauważysz że pobór nagle spadł to będzie to. Oczywiście odłącz lampkę w schowku z bezpiecznikami.

Opublikowano
Próbowałem z zaryglowaniem przez pilota jak i kluczykiem ale alarm i tak się włączy. niestety wyniki sa takie dame ale wydaje mi się że 0.15 bardzo dużo brakuje do 0,05 lub tych okolic. Dzisiaj odłącze jeża i wtedy zrobię pomiar. A bezpieczniki wyciągnąłem jeden za drugim i kapletnie nic nie pomogło. Wygląda tam jak by coś było podłączone na krótko. Zastanawia mnie jeszcze bezpiecznik który idzie pod maską i jest przykrecony u góry silnika (2,5 170km) . Po odlaczeniu go na mierniku zmieniła się wartość z 0.15 na 0.11 już zawsze coś.
Opublikowano
Dzisiaj wchodząc do samochodu usłyszałem stukanie w głośnikach myśląc że może radio jest trafione odłączyłem je ale nic nie pomogło.  Podłączyłem amperomierz odczekałem 20 min zamknąłem go od środka aby alarm się nie uaktywnil i ujrzałem na multimetrze w czasie stukniecia w membranach ponad 3 ampery . Wziąłem się za odlaczanie bezpieczników.  Pod schowkiem żaden nie przyniósł żadnego rezultatu ( dalej było słychać pukanie w głośnikach). Wziąłem się za bagażnik odłączyłem bezpiecznik 56 i zrobiło się cicho. Na amperomierzu pokazało stałe 0.1 ampra wieć już jest lepiej. Według schematu bezpiecznik 56 jest od board computer . Co może mniec to wspólnego z glosnikami ? I czy 0.1ampera bez aktywnego alarmu to jest już optymalna wartość poboru prądu?
Opublikowano
Dzisiaj wchodząc do samochodu usłyszałem stukanie w głośnikach myśląc że może radio jest trafione odłączyłem je ale nic nie pomogło.  Podłączyłem amperomierz odczekałem 20 min zamknąłem go od środka aby alarm się nie uaktywnil i ujrzałem na multimetrze w czasie stukniecia w membranach ponad 3 ampery . Wziąłem się za odlaczanie bezpieczników.  Pod schowkiem żaden nie przyniósł żadnego rezultatu ( dalej było słychać pukanie w głośnikach). Wziąłem się za bagażnik odłączyłem bezpiecznik 56 i zrobiło się cicho. Na amperomierzu pokazało stałe 0.1 ampra wieć już jest lepiej. Według schematu bezpiecznik 56 jest od board computer . Co może mniec to wspólnego z glosnikami ? I czy 0.1ampera bez aktywnego alarmu to jest już optymalna wartość poboru prądu?

 

Bezpiecznik nr 56 odpowiada również za radio,więc już wiesz co ma wspólnego z głośnikami :wink: Nie daje mi spokoju w jaki sposób sprawdzałeś ten pobór, rozumiem,że miernik podpięty przy aku w bagażniku a Ty piszesz,że sprawdzałeś bezpieczniki za schowkiem więc w jaki sposób dokonywałeś odczytu siedząc w zamkniętym aucie?? Chyba że puściłeś miernik przez worek na narty albo Ja czegoś tu nie rozumiem.

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
No ja tak właśnie robiłem jak mi kradło prąd. Rozlozylem połówkę siedzenia zamknąłem się w aucie i robiłem pomiary. To jedyny sposób jeśli, chce się wyciągać po kolei bezpieczniki. Chyba że przez otwarte okno
Opublikowano
Daniel i taka metoda jak najbardziej OK to rozumiem, ale kolega pisze że za chwilę wyciągał bezpiecznik 56 w bagażniku, czyli jakoś tam Się musiał dostać?? Czy przeczołgał Się wewnątrz, aby być w bagażniku :?: A może odryglował zamki,wybudzając auto,żeby wysiąść :?: Druga sprawa, to ryglowanie zamka ręcznie w klapie(uchylonej czy drzwiach otwartych), nie zamykanie pilotem ani kluczykiem w zamku, bo to nic nie da i nie uśpi auta. Ja tak zawsze robiłem i nie ma potrzeby zamykać Się w środku
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Ja jedynie się nie zamykalem w aucie jak sprawdzałem pobór prądu. Po prostu miernik miałem na klapie i tak zamknąłem auto. Wtedy bezpiecznik ów nie wyciągnąłem tylko sprawdziłem wartość poboru.

 

Zawsze w e39 warto zacząć od jeża. Co on zrobi to się okaże.

Opublikowano
Dzisiaj wchodząc do samochodu usłyszałem stukanie w głośnikach myśląc że może radio jest trafione odłączyłem je ale nic nie pomogło.  Podłączyłem amperomierz odczekałem 20 min zamknąłem go od środka aby alarm się nie uaktywnil i ujrzałem na multimetrze w czasie stukniecia w membranach ponad 3 ampery . Wziąłem się za odlaczanie bezpieczników.  Pod schowkiem żaden nie przyniósł żadnego rezultatu ( dalej było słychać pukanie w głośnikach). Wziąłem się za bagażnik odłączyłem bezpiecznik 56 i zrobiło się cicho. Na amperomierzu pokazało stałe 0.1 ampra wieć już jest lepiej. Według schematu bezpiecznik 56 jest od board computer . Co może mniec to wspólnego z glosnikami ? I czy 0.1ampera bez aktywnego alarmu to jest już optymalna wartość poboru prądu?

 

Bezpiecznik nr 56 odpowiada również za radio,więc już wiesz co ma wspólnego z głośnikami :wink: Nie daje mi spokoju w jaki sposób sprawdzałeś ten pobór, rozumiem,że miernik podpięty przy aku w bagażniku a Ty piszesz,że sprawdzałeś bezpieczniki za schowkiem więc w jaki sposób dokonywałeś odczytu siedząc w zamkniętym aucie?? Chyba że puściłeś miernik przez worek na narty albo Ja czegoś tu nie rozumiem.

 

Włożyłem malutki płaski śrubokręt w czujnik dzwi od pasażera tak aby oszukać auto o zamknientych drzwiach zaryglowaniem auto i odczekałem 20 min i odczytałem wynik ;)

Opublikowano
Daniel i taka metoda jak najbardziej OK to rozumiem, ale kolega pisze że za chwilę wyciągał bezpiecznik 56 w bagażniku, czyli jakoś tam Się musiał dostać?? Czy przeczołgał Się wewnątrz, aby być w bagażniku :?: A może odryglował zamki,wybudzając auto,żeby wysiąść :?: Druga sprawa, to ryglowanie zamka ręcznie w klapie(uchylonej czy drzwiach otwartych), nie zamykanie pilotem ani kluczykiem w zamku, bo to nic nie da i nie uśpi auta. Ja tak zawsze robiłem i nie ma potrzeby zamykać Się w środku

 

Co do wyciągania bezpiecznika 56 to taka sama sytuacja jak z drzwiami. Czyli zamknienty zamek ręcznie żeby oszukać auto o zamknientym bagazniku

Opublikowano

Witam.

Ten sam problem. Na początku sporadycznie brakowało prądu. Wymieniłem akumulator. Nie odpalił. Okazało się, że alternator. Naprawiłem. Któregoś dnia nie odpalił. Podczas kręcenia zapalały się halogeny i lewa pozycja z tyłu. Ważna rzecz: podczas próby odpalenia, zwiastunem kłopotów było dwukrotne piknięcie dochodzące chyba z głośnika znajdującego się w lewych drzwiach przednich. Wizyta u elktromechanika: coś w desce, rozebrał radio, kokpit ten z telewizorkiem, zegary, nieby wszystko ok, dzisiaj jadę, wyłączyłem silnik i odpaliłem już ze startera. Podczas jazdy pulsowały światła, nie mogłem wyłączyć monitora bo zaraz się odpalał, było słychać pojedynczy sygnał również z głośnika po lewej stronie. Mam E39, 528i,

Opublikowano

Witam

Mi również kiedyś coś kradło prąd. Sprawdzenie bezpieczników w schowku i bagażniku nic nie dało.

Winowajcą okazał się padnięty wentylator klimy. On ma podobno jakiś duży bezpiecznik za schowkiem i tego nigdy nie sprawdzałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.