Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Posiadam G30 530IX z przebiegiem 81K (mam go prawie od nowości więc nie kręcony)

Od pewnego momentu zauważyłem że z wyłączoną klimą jak silnik nie jest obciążony delikatnie co jakiś czas go szarpnie. Tak jakby wypadanie zapłonu. Jak zadrży to poleci para z wydechu czyli coś z mieszanką.

Sprawdziłem korekcję wtryskiwaczy i się przeraziłem. Wszystkie wtryski szaleją jak zwariowane. Wiem że DME próbuję ustabilizować pracę ale aż w takim zakresie?  Testowałem także BMW Tools i tam wariują od -20 do +20. Niestety nie mam pojęcia jak to powinno wyglądać w benzynie B48. Wszystkie poprzednie miałem w klekocie.

Gdyby ktoś miał wiedzę lub opcję sprawdzenia korekcji mega proszę o info. Nie chciałbym zabić silnika 

Dodam że auto nie zgłasza żadnych błędów, testowane masy powietrza, ciśnienia, sondy itd.

 

korekcjezoom.thumb.jpg.4437e9a8f8259e79022017f8314ee5e6.jpgG30530Ikorekcje.thumb.jpeg.f711440f785736126e4a5535699d8276.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.