Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Borykam się z problemem wibracji podczas kręcenia kierownicą na biegu jałowym. Drży cała buda, czuć to i słychać. Wystarczy delikatne dodanie gazu i problemy znikają. Na ten moment wymieniłem pompę wspomagania, płyn na ATF II, poduszki silnika i od poprzedniego właściciela mam fakturę na regenerację przekładni. Co jeszcze może być za to odpowiedzialne? Po wymianie pompy przez krótki czas było lepiej, ale stawiała opór w skrajnych pozycjach. Teraz nadal stawia opór w tych momentach i drgania powróciły 

Opublikowano

Z jakiego powodu ATF? Jaki masz korek i co na nim jest napisane? Ja akurat mam benzynę, ale wiele aut i nie tylko BMW jest na olejach hydraulicznych, a nie ATF. Jak masz zielona naklejkę i napis CHF11S to musi być zielony olej hydrauliczny. Takie objawy przez nieprawidłowy olej miałem 2 razy w Audi. Sprawdż może wg VIN jaki powinien być olej, bo w sumie korki mógł ktoś kiedyś zamienić.

Opublikowano

Na korku mam „ATF only”. Zanim zmieniłem pompę wraz z olejem poprzednio był dedykowany. Gość który zajmuje się regeneracją pomp wspomagania podpowiedział mi żeby przy nowej pompie zalać atf 2. Kiedyś w 730d miałem wyjącą pompę i załatwiło sprawę na lata. W przypadku piątki żadne rozwiązanie nie działa 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.