Skocz do zawartości

e39 błąd modułu świateł


520i

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, szumrak napisał(a):

Chodzi o czujnik w misce olejowej. 

czyli,co? olać to? 

Ale w module świateł, błąd czujnika oleju?

Dziś znalazłem jeszcze inny błąd.....

Macie wyjaśnienie do tego? ISTA podpowiedziała (po kliknięciu na opis błędu) że to czujnikw termostacie (tak wywnioskowałem po zdjęciu na którym widać termostat. Opis błedu jest dość mglisty, choć może to wynikać z faktu że mam angielską wersję ISTA 4.15.12 i spolszczyłem ją plikami PL z wersji 4.32. Sprawdziłem naładowanie akumulatora (kilka dni z rzędu testowałem auto ISTA bez podłączonego prostownika) i wyszło że ma 12.8 V. Podładowałem go i jutro sprawdzę ponownie czy ten błąd występuje. Wskazówka chłodzienia silnika, stoi tak jak producent przykazał - na środku....

 

IMG_20241018_175415.jpg

Edytowane przez 520i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zgadza się, w module świateł, bo tam jest podłączony czujnik poziomu oleju, jak bardzo ci przeszkadza to musisz wymienić czujnik w misce. Tylko jakiejś porządnej firmy. Nie napisałeś w jakim module znalazłeś ten drugi błąd. Druga sprawa że do E39 w zupełności wystarcza Inpa.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotr520 napisał(a):

Nie napisałeś w jakim module znalazłeś ten drugi błąd

Jest na zdjęciu nazwa modułu: DME.

wiem że INPA wyastarcza. Tyle że ja jakoś nie mogę się do niej przyzwyczaić. Szybciej mi idzie rozgryzanie ISTA....

Ale i tak cały czas używam też INPA - tym bardziej że INPA szybciej znajduje auto, szybciej się łaczy....

ISTA, pomimo że przeszedłem z wersji 4,32 na 4.15 i tak jest wolniejsza przy łączeniu się i sprawdzaniu błędów.

Co dziwne, gdy miałem ISTA 4.32 to wynajdywała mi moduły których nie ma fabrycznie moje auto. Dlatego usunąłem ją i zainstalowałem starszą wersję, która pokazuje tylko te moduły, które mam w aucie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, piotr520 napisał(a):

grzałkę termostatu

to ten "czujnik" który jest w obudowie termostatu i podpinany jest u góry tej obudowy?

Wczoraj sprawdzałem miernikiem w innej obudowie termostatu ten element. Sprawdziłem go na przedzwonienie. To samo dziś zrobiłem z tym w aucie.

 Podejrzewam że ta ISTA zaczyna coś wiariować..... Dziś pokazała błąd w zegarach (zegary chodzą bezbłędnie)....

Jutro przeskanuję auto INPA i zobaczymy czy będą błędy w zegarach. 

A wracając do tej grzałki termostatu: z tego co widzę, to można ją wymienić bez demontażu obudowy. Wystarczy go prezkręcić w lewo i wyjąc.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.