Skocz do zawartości

Nasadka do piasty z tyłu


GODFATHER9191

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę zakładać nowego tematu. Na newtis pisze że 100Nm i 45*, tylko nowe nakrętki nie są z blaszkami które były OEM zakładane i które kontrowały nakrętkę, czy wystarczy 100Nm i 45* bez kleju na gwincie?

 

IMG_20241021_162938.jpg

Edytowane przez GODFATHER9191

Aktualizacja najnowszych map/Kodowanie/Zmiana oświetlenia/ambientu wewnątrz auta - zapraszam PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, moment 100Nm i 45*? Bo jakby jej brakowało względem fabrycznej. Czy tak samo żeby ją dociągnąć jak fabryczna żeby równo stała z końcem śruby półosi? Wysokość mają taką samą.

Aktualizacja najnowszych map/Kodowanie/Zmiana oświetlenia/ambientu wewnątrz auta - zapraszam PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak @WojtekX napisał, nigdy nie sprawdzam jak głęboko wkręca się nakrętka tylko czy jest zachowany moment dokręcania bo to jest ważne. Jak zakręcasz na stary przegub to jest szansa że będzie tak samo jak stara a jak jest nowy przegub to już nie koniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.