Skocz do zawartości

[M57] Wyrzuca płyn korkiem, mokry zbiorczniczek. Nie UPG


Reynald

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Od roku nie mogę poradzić sobie poradzić w 3.0d 218 km z wyrzucaniem płynu korkiem lub gdzieś w okolicach zbiorniczka. Brak jakichkolwiek oznak UPG, brak masła pod korkiem, płyn czysty, robione były testy na CO2 u kilku niezależnych osób, ogrzewanie wzorowe. Temperatura w ukrytym menu maksymalnie 88-90 stopni. uszczelniłem wszystkie drobne zapocenia na wężach, zmieniłem pompe wody i nic. Weże są twarde i co jakis czas wyrzuca troche płynu korkiem, lub czasami przy korku jest sucho, a mokry jest zbiorniczek z boku i węże do chłodnicy - może szybko paruje? Nie mam już pomyslów, wolałbym zmienić UPG i mieć spokój ale nie ma dodatkowych objawów. Przelew w zbiorniczku jest i rośnie wraz z obrotami.

Brak chłodnicy egr, brak termostatu egr, brak wymiennika ciepła. Jakieś rady?

E36 M54b25 - Drift&Fun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak chłodnicy egr, brak termostatu egr, brak wymiennika ciepła.

Jak to możliwe  ze wywaliłeś  wymienik ciepla ????

 Brak chlodniczki  egr i termostatu   to  jeszcze ok   ale.... jak dobrze  to zrobiłeś . Ale wymienik ciepla  woda olej ??

 Nie muszę mówić jak coś    pomieszałeś   w   układzie chłodzenia     mogłeś zaburzyć  cały przepływ   czynnika  chodzącego   woda może nie przepływać  przez  Glowice  jak  należy  może się grzać  i gotować   w jakimś miejscu 

A czujnik temperatury  tego nie  wylapie    bo jest zaburzony  przeplyw  wody 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, aramiel123 napisał(a):

Brak chłodnicy egr, brak termostatu egr, brak wymiennika ciepła.

Jak to możliwe  ze wywaliłeś  wymienik ciepla ????

 Brak chlodniczki  egr i termostatu   to  jeszcze ok   ale.... jak dobrze  to zrobiłeś . Ale wymienik ciepla  woda olej ??

 Nie muszę mówić jak coś    pomieszałeś   w   układzie chłodzenia     mogłeś zaburzyć  cały przepływ   czynnika  chodzącego   woda może nie przepływać  przez  Glowice  jak  należy  może się grzać  i gotować   w jakimś miejscu 

A czujnik temperatury  tego nie  wylapie    bo jest zaburzony  przeplyw  wody 

 

Zapomniałem napisać korek też jest nowy, jak i podmieniałem z drugiego auta.

Co do wymiennika chodziło mi o tą chłodniczkę od skrzyni (ASB?). Ja nic nie grzebałem z układem chłodzenia. Zrobiłem tym autem 60 tys km i problem jest od jakichś 5.

E36 M54b25 - Drift&Fun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To stało się z dnia na dzien, nie otwieralem maski miesiac kiedy to sie stalo. Druga kwestia gdyby układ był zapowietrzony to byloby ogrzewanie na biegu jałowym?

 

Jedyna rzecz która mnie zastanawia to dodatkowa pompka wody, pracuje jakos tak dziwnie jakby co chwile byla w niej banka i az czuc to na wezu przy niej cyklicznie. Tyle, ze z tego co pamietam ona zawsze tak dziwnie pracowala.

E36 M54b25 - Drift&Fun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.