Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Potrzebuje porady jak uporać się z błędem 930a1c od maty zajętości pasażera. Czujnik żyje swoim życiem, siedząc na fotelu jest wszystko ok, jednak po zejściu od razu strzela błędem poduszek strony pasażera.

Wiem, że wersja US ma matę zabudowaną w gąbce więc wymiana raczej nie wchodzi w grę, skłaniam się do wykodowania maty ale tu pytanie do was, jak poradzić z tym sobie w esysie (auto jest jeszcze przed konwersją na eu) i jaki to będzie miało wpływ na działanie systemu srs w praktyce ?

Na allegro widziałem emulatory mat ale to opcja, która najmniej do mnie przemawia szczególnie, że jednocześnie symuluje zapięcie pasa 😉

 

Dzięki za porady

 

ps: witam na forum 

 

 

 

Opublikowano
15 godzin temu, Justsmile napisał(a):

skłaniam się do wykodowania maty [...] jaki to będzie miało wpływ na działanie systemu srs w praktyce

Taki, że aktywacja pirotechniki nie bedzie uzależniona od obecności pasażera na fotelu.

To oznacza, że w razie uderzenia wystrzela Ci wszystko - poduszka w desce, napinacz i pas.

 

Możesz ją wykodować, jednak sprawdź najpierw ceny desek rozdzielczych do F30. Myślę, że pomysł wykodowania maty odejdzie w zapomnienie 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.