Skocz do zawartości

Xiaomi 70mai 4G Hardwire Kit UP04, jak podłączyć?


Boss26

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie które dotyczy podłączenie takiego urządzenia jak (Xiaomi 70mai 4G Hardwire Kit UP04), dodam że próbowałem już przy pomocy bypasów do różnych bezpieczników podłączyć co pozwala działać urządzeniu ale pojawia się problem taki jak pojawiające się komunikaty na liczniku lub środkowym wyświetlaczu w moim aucie co mnie denerwuje i do tej pory nie znalazłem w sieci rozwiązania. Proszę o pomoc forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie błędy?

Przy okazji, daj ten post do przeczytania swojemu koledze i spytaj się czy zrozumiał o co Ci chodzi.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam adam111

Sorry ze nie zrozumiałeś mojego posta, dla wyjaśnienia postaram się opisać szerzej problem. Bypas bezpiecznika do adapter która pozwala w miejsce bezpiecznika podłączyć się do instalacji auta. Błędy w zależności do którego bezpiecznika się podłączę pojawia się komunikat np. że dana część działa nieprawidłowo (komunikat pojawia się w lewym rogu zegarów i na środkowym wyświetlaczu). Przy podłączeniu jednego z bezpieczników nie odpowiedzialnego za wycieraczki, uruchamiały się przednie wycieraczki. Wszystkie bezpieczniki pod które się podłączałem to były bezpieczniki 5A ponieważ w filmie instruktażowym o podłączeniu Hardwire Kit który oglądałem, twórca filmu wspominał by podłączyć urządzenie pod 5A bezpieczniki i takich szukałem. Pokazałem koledze post i powiedział że rozumie o co w nim chodzi, ale to tak na marginesie. Mam nadzieję że teraz już nie będzie problemu ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienie.

Może sprawdź czy ten bypas dobrze działa. Bo jeżeli po jego wpięciu w dany obwód masz błędy z tego obwodu to może znaczyć, że jednak nie.

Jeżeli to jest bypas bypu:

image.png.6336c5ded1e0c12bd8fe803246f7fef9.png

To potrzebuje on dwóch bezpieczników to działania. Wg. mnie nie ma znaczenia czy wsadzić to w miejsce bezpiecznika 5A czy jakiegoś innego. Ważne jest potem żeby ten bezpiecznik który był dalej był na tym samym obwodzie.

Dodatkowo zwróć uwagę czy chcesz żeby Xiaomi 70mai 4G Hardwire Kit UP04 działało również po wyłączeniu/zamknięciu auta (tryb parkingowy). Większość obwodów jest odcięta po uśpieniu samochodu.

 

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Adam111

 

Dokładnie chodzi o taki bypass, sprawdzałem bypass miernikiem i przejście jest, ale faktycznie zamontowałem do niego tylko ten bezpiecznik który wyciągnąłem ze skrzynki bezpiecznikowej, jutro sprawdzę, zamontuję dwa bezpieczniki 5A w bypass a bypass w miejsce bezpiecznika 5A które znalazłem ponieważ ma działać ten Hardwire Kit jako tryb parkingowy dlatego znalazłem bezpieczniki ze stałym zasilaniem i zanikającym po wyłączeniu zapłonu. Proszę odnieś się jeszcze do takiego pytania, jeżeli okazało by się że dalej będzie problem z pojawiającymi się komunikatami o których pisałem wcześniej. Czy po podłączeniu stałego zasilania bezpośrednio pod akumulator a zanikający pod np zapalniczkę a minus pod śrubkę w karoserii to dobry pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli wsadzałeś jeden z dwóch bezpieczników, to albo działała kamera, albo system pod który podpinałeś. I pewnie dlatego były błędy. Daj znać jak spróbujesz z dwoma bezpiecznikami.

W dniu 17.10.2024 o 19:11, Boss26 napisał(a):

Czy po podłączeniu stałego zasilania bezpośrednio pod akumulator a zanikający pod np zapalniczkę a minus pod śrubkę w karoserii to dobry pomysł?

To jest zły pomysł bo omijasz klemę IBS, ale z drugiej strony Xiaomi 70mai 4G Hardwire Kit UP04 ma zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora. Może lepiej jak ktoś bardziej kompetentny się wypowie w tej kwestii.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.