Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Posiadam f30 z 2013 roku, oraz drugą z 2013 roku po wypadku.

W jednej powypadkowej jest uszkodzona przekładnia kierownicza ( samochód na coś wskoczył )

Musiałem samochód przestawić, więc zdemontowałem od swojej sprawnej przekładnie i przełożyłem do powypadkowej. Generalnie auto ruszyło bez błędów kierownicy, przestawiłem na warsztat po czym zdemontowałem przekładnie i wsadziłem z powrotem do swojego sprawne f30.

Niestety chyba coś zepsułem 😞  Po odpaleniu wspomaganie pracuje jak trzeba, lecz po przejechaniu z 2 km, jakby słabnie, strasznie ciężko kręci się kierownicą. Wcześniej tego nie było. Gdy zatrzymam się jest okej, wygląda to tak jakby wspomaganie odłączało się przy około 20 km/h.

Czasem przy szybszym kręceniu kierownicą lub dokręcaniu na max w lewo lub prawo wyskakuje błąd odnośnie stabilizacji toru jazdy.

Wykonywałem wszystkie możliwe opcje uczenia czujników poprzez ISTE, niestety jest to bezskuteczne, błąd co chwile powraca. Nie sądze abym zepsuł w jakikolwiek sposób przekładnie.

Błędy są następujące :

482394

D01B2A

D35A53

D35A62

Jeżeli ktoś miał podobny problem lub wie jak go rozwiązać i od czego dokładnie zacząć, będę bardzo wdzięczny, i z oczywiście sie odwdzęczę.

Kilka warsztatów specjalizujących się w BMW niestety nie wie od czego zacząć 😕 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.