Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czytałem dużo o n43 i podobnych problemach lecz nie zadziałało to w moim przypadku, lub temat się urwał kiedy ktoś poradził sobie z problemami. 

U mnie wygląda to tak, że auto jak się dobrze nagrzeje to średnio raz w tyg wywala na postoju błąd ciśnienia oleju, inpa pokazuje w okolicy 1,4 bar, olej miałem wcześniej 5w30, 5w40, ostatnio 10w40. Wszystko bez zmian. Zdjąłem miskę aby sprawdzić pompę, wszystko z nią ok, bardzo ładnie wygląda, brak rys itp. Mam do tego problem ze zbyt niskimi obrotami, kiedy silnik schodzi z obrotów to czasem jakby za daleko i nim zatrzęsie. Kiedy jeżdżę z włączoną klimatyzacją tego problemu nie ma, również jak do tej pory nie pokazała się lampka alladyna na włączonej klimie. Jeden błąd mam p0036 związany z grzałką nox. Spalanie 80% miasto 9l. Wymienione świece i wtryski na inne index 11 (wcześniej był problem z odpaleniem na ciepłym oraz czuć było benzynę w oleju, okazało się że 3szt do wymiany, dwa kapały pomimo zgaszonego silnika, a z trzecim nie pamiętam. Ok 1,5 roku temu była wymiana) 

Opublikowano

Sprawdź elektrozawór ciśnienia oleju i czujnik ciśnienia oleju. 
ja wymieniłem to na ori i jest dobrze 

wyskakują ci błędy ciśnienia oleju C1 ? 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Elektrozawór regulujący ciśnienie oleju mógł si zakleić szczególnie przy zbyt długich przebiegach między wymianami oleju. Przy włączonej klimie obroty silnika wzrastają - jeśli się nie mylę można to skonfigurować za pomocą INPA.

Opublikowano

Udało się rozwiązać problem? U mnie ciśnienie oleju na wolnych 2.6 bara, ale też od czasu do czasu potrafią obroty spaść do 400-500

Opublikowano

Bodzio: Chcę podzielić się dość powszechnym problemem z silnikiem N43 B20 znanym jako wielce awaryjnym,konkretnie chodzi o czerwoną konewkę.Moja przygoda z E90 zaczęła się 3 lata temu po zakupieniu tego auta. Pierwszym krokiem była wymiana kompletnego rozrządu,dodatkowo wymieniono panerki a to dlatego,że ślizgi znalazły się w misce olejowej.Od tego czasu zaczął się koszmar z jazdą,w brew sloganowi że BMW to radość z jazdy.Konewka nigdy mnie nie opuszcza,wymieniłem zawór hydrauliczny,zmieniam olej i filtry raz w roku robiąc 1000 km w rok,przez 3 lata zrobiłem 3,5tys km boję się jechać gdzieś dalej bo mogę nie wrócić autem do domu.Serwis proponuje wymianę pompy olejowej,może być porysowana,wymieniłem wszystkie czujniki ciśnienia wszystko na nic czytam porady na forach oglądam filmiki w necie dziesiątki właścicieli tego silnika mają ten sam problem i nikt jeszcze nie zna sposobu by rozwiązać ten problem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zobacz czy ślizg cały:-)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.