Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam;) Może EKG mi pomoże rozwiązać tą zagadkę lub jakiś znawca BMW;) E87 silnik N43 B20 Rok 2011;) sonda podwójna przed katem bo jest jako jedna ale pokazuje te same dwa wykresy w lini ciągłej o wartości 2V na biegu jałowym i nawet przy podnoszeniu obrotów wolnym ciągiem prawie nie reaguje dopiero po odjęciu nogi z gazu wskakuje nawet do 3V zaczyna opadać w dół i na nowo wchodzi na 2V;) natomiast za katalizatorem trzyma wykres stały i wskazuje 0.8-0.9 i też opada i wraca przy dodawaniu obrotów na tą samą wartość, prawdo podobnie katalizator jeszcze dobrze wypala resztki tlenu itp;) pojazd oprócz tego wybija trzy błędy które zawsze powracają mimo ich wcześniejszym wykasowaniu po przejechaniu ok. 100 km z prędkością powyżej 110km/h;) kody błędów do tyczą czujnika NOX ( 30DA-2AF2-2AF4)mimo tych błędów nie mam żadnego komunikatu na pulpicie czyli zegarach w środku pojazdu typu check engine;) BMW spala więcej benzyny ok.13 litrów benzyny w cyklu miesięcznym;) może już komuś taki przypadek się zdarzył bo jest popularny w tej marce czy BMW i pomoże mnie naprawić na jakiś trop;) Pozdrawiam 👋

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 6.10.2024 o 16:50, Pawlecki napisał(a):

Witam;) Może EKG mi pomoże rozwiązać tą zagadkę lub jakiś znawca BMW;) E87 silnik N43 B20 Rok 2011;) sonda podwójna przed katem bo jest jako jedna ale pokazuje te same dwa wykresy w lini ciągłej o wartości 2V na biegu jałowym i nawet przy podnoszeniu obrotów wolnym ciągiem prawie nie reaguje dopiero po odjęciu nogi z gazu wskakuje nawet do 3V zaczyna opadać w dół i na nowo wchodzi na 2V;) natomiast za katalizatorem trzyma wykres stały i wskazuje 0.8-0.9 i też opada i wraca przy dodawaniu obrotów na tą samą wartość, prawdo podobnie katalizator jeszcze dobrze wypala resztki tlenu itp;) pojazd oprócz tego wybija trzy błędy które zawsze powracają mimo ich wcześniejszym wykasowaniu po przejechaniu ok. 100 km z prędkością powyżej 110km/h;) kody błędów do tyczą czujnika NOX ( 30DA-2AF2-2AF4)mimo tych błędów nie mam żadnego komunikatu na pulpicie czyli zegarach w środku pojazdu typu check engine;) BMW spala więcej benzyny ok.13 litrów benzyny w cyklu miesięcznym;) może już komuś taki przypadek się zdarzył bo jest popularny w tej marce czy BMW i pomoże mnie naprawić na jakiś trop;) Pozdrawiam 👋

 

Opublikowano

 

10 minut temu, VagaBim napisał(a):

 

Masz problem z czujnikiem NOX. Wysokie spalanie wskazuje że prawdopodobnie silnik nie pracuje w trybie podstawowym dla tego silnika - uwarstwionym. Jeśli tak jest - masz rozjechane adaptacje i będzie coraz gorzej. Powinieneś zdiagnozować ten silnik za pomocą INPA. Jeśli nie chcesz sam walczyć - skontaktuj się na tym forum z kolegą Łukaszewskim. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.