quain24 Opublikowano 5 Października Udostępnij Opublikowano 5 Października Cześć! Od kilku dni przestał mi działać lokalizator pojazdu w apce BMW. Próbowałem postąpić zgodnie z zaleceniem aplikacji - zaznaczyć opcję w samochodzie - vechicle tracking. Niestety, okazuje się, że jeżeli ta opcja była, to aktualnie zniknęła - brak jej w ustawieniach pojazdu, ustawieniach iDrive itd. Co więcej, zniknęła jeszcze inna opcja - do tej pory gdy sparowałem telefon, w opcjach pojazdu mogłem zaznaczyć "Aplikacje" prócz telefonu i muzyki - teraz to zniknęło.... Samo śledzenie działało jeszcze do niedawna bezproblemowo. Z informacji: - model: 530i xDrive G30, rocznik 2018 - żadnych usterek lub komunikatów błedu - przedłużony pakiet Connected Booster - od 01.10.25, wcześniej również był aktywny - Samochód zalogowany do Connected Drive - GPS na wbudowanych mapach działa - Traffic information działa - Stan pojazdu odświeża się w aplikacji - Polecenia typu "mrugaj światłami" z aplikacji działają Co do kroków które zostały podjęte: - Reset iDrive (30 sekund przytrzymania włącznika radia w uruchomionym pojeździe) - Wymuszenie aktualizacji iDrive connected drive - w samochodzie, w connected drive naduszone "options", wybrano "Aktualizuj usługi" (nie pamiętam teraz dokładnie czy tak to się nazywało) - Przeinstalowana aplikacja BMW, nadane wszystkie możliwe uprawnienia w telefonie jak chodzi o dostęp do lokalizacji, kalendarza itp. - Przelogowanie użytkownika w aplikacji Sam problem pojawił się znikąd, nie zmieniałem nic w opcjach aplikacji ani pojazdu, odkryłem to gdy aplikacja AAIdrive przestała się łączyć, przez co w mediach samochodu zniknęła opcja Spotify.... Wielka prośba o pomoc z mojej strony, Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quain24 Opublikowano 5 Października Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października Sprawa rozwiązana - obie wspomniane opcje się przywróciły - nie wiem dlaczego, nie wiem jak - dziś po odpaleniu auta zajrzałem w znajome miejsca w menu i dodatkowe ustawienie odnośnie lokalizacji powróciło. Zaznaczyłem i wszystko działa. Tak samo stało się z opcją "aplikacja" jak chodzi o podłączenie telefonu. Ogólnie w podobnych przypadkach sugerował bym odezwanie się do infolinii Connected Drive, u mnie założyli sprawę 2 dni temu, acz maila z odpowiedzią iż coś zrobili nie dostałem - także coś mogło zadziać się u nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saab Opublikowano 6 Października Udostępnij Opublikowano 6 Października Takie problemy czasem ( coraz czesciej ) zdazaja sie okolo 1-5 dniu kazdego nowego miesiaca ,wiem bo co miesiac skladam reklamacje , zawsze wyedy dluzej lub krocej nie dzialaja mi kamery zdalne 🤪 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się