Skocz do zawartości

BMW App - Lokalizator pojazdu przestał działać


quain24

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!
Od kilku dni przestał mi działać lokalizator pojazdu w apce BMW.
Próbowałem postąpić zgodnie z zaleceniem aplikacji - zaznaczyć opcję w samochodzie - vechicle tracking.

Niestety, okazuje się, że jeżeli ta opcja była, to aktualnie zniknęła - brak jej w ustawieniach pojazdu, ustawieniach iDrive itd.
Co więcej, zniknęła jeszcze inna opcja - do tej pory gdy sparowałem telefon, w opcjach pojazdu mogłem zaznaczyć "Aplikacje" prócz telefonu i muzyki - teraz to zniknęło....

Samo śledzenie działało jeszcze do niedawna bezproblemowo.

Z informacji:
- model: 530i xDrive G30, rocznik 2018
- żadnych usterek lub komunikatów błedu
- przedłużony pakiet Connected Booster - od 01.10.25, wcześniej również był aktywny
- Samochód zalogowany do Connected Drive
- GPS na wbudowanych mapach działa
- Traffic information działa
- Stan pojazdu odświeża się w aplikacji
- Polecenia typu "mrugaj światłami" z aplikacji działają

Co do kroków które zostały podjęte:
- Reset iDrive  (30 sekund przytrzymania włącznika radia w uruchomionym pojeździe)
- Wymuszenie aktualizacji iDrive connected drive - w samochodzie, w connected drive naduszone "options", wybrano "Aktualizuj usługi" (nie pamiętam teraz dokładnie czy tak to się nazywało)
- Przeinstalowana aplikacja BMW, nadane wszystkie możliwe uprawnienia w telefonie jak chodzi o dostęp do lokalizacji, kalendarza itp.
- Przelogowanie użytkownika w aplikacji

Sam problem pojawił się znikąd, nie zmieniałem nic w opcjach aplikacji ani pojazdu, odkryłem to gdy aplikacja AAIdrive przestała się łączyć, przez co w mediach samochodu zniknęła opcja Spotify....

Wielka prośba o pomoc z mojej strony,
Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana - obie wspomniane opcje się przywróciły - nie wiem dlaczego, nie wiem jak - dziś po odpaleniu auta zajrzałem w znajome miejsca w menu i dodatkowe ustawienie odnośnie lokalizacji powróciło. Zaznaczyłem i wszystko działa.
Tak samo stało się z opcją "aplikacja" jak chodzi o podłączenie telefonu.
Ogólnie w podobnych przypadkach sugerował bym odezwanie się do infolinii Connected Drive, u mnie założyli sprawę 2 dni temu, acz maila z odpowiedzią iż coś zrobili nie dostałem - także coś mogło zadziać się u nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie problemy czasem ( coraz czesciej ) zdazaja sie okolo 1-5 dniu kazdego nowego miesiaca ,wiem bo co miesiac skladam reklamacje , zawsze wyedy dluzej lub krocej nie dzialaja mi kamery zdalne 🤪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.