Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety warsztat montujący instalację LPG nie uszczelnił wlewu paliwa pod klapką i woda przez 3 lata sączyła się do wnęki akumulatora, której zebrało się kilka cm. Tak to wygląda na zewnątrz po zdjęciu nadkola - zdjęcie poniżej. 

Czy to standard w naszych autach, tzn. niezależnie od zbierającej się i stojącej we wnęce wody? Pytam, bo nie wiem czy obciążyć winą warsztat montujący instalację. 

Pozdro! 

20240925_013407wyprowadzeniezasilaniazaku.thumb.jpg.b103c4a5e9c6ec755762ffc82a527c10.jpg

Opublikowano

Te wyjścia niestety w E9x gniją. Ulokowanie za nadkolem, plus wieloletnie zbieranie sie brudu, wilgoci, soli w okresie zimowym i po paru latach efekt jest taki jak na zdjęciu. Raczej nie ma to wiekszego powiązania z montażem LPG, ale owszem mogło to się też troche do tego przyczynić. 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

E90 ogólnie mocno gniją, szybko rob zabezpieczenie antykorozyjne, widziałem te auta już zeżarte na wylot. W swoim jestem już po, końcówka produkcji, dbane na 110 procent. A po zdjęciu płyt podłogowych jakbym w rzece parkował..  

Edytowane przez lukaszewski
  • Lubię to 2

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.