Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Stoję przed pewnym wyzwaniem, a mianowicie remont silnika w F10 (N55B30). Silnik się przegrzewa, wstępnie zdiagnozowano pęknięcie uszczelki pod głowicą w rejonie 5/6 cylindra oraz coś takiego jak na zdjęciach poniżej. Mechanik, który robił diagnostykę twierdzi, że to nagar i da się to honować na 0,05mm, natomiast inny mechanik twierdzi, że są to wżery i że cylindry w tym silniku są pokryte jakąś warstwą, która jeśli ulegnie uszkodzeniu to blok jest do wymiany bo tego się nie naprawia. Sam już nie wiem komu tu wierzyć, może powiedzcie jak to widzicie i na co Wam to wygląda? Z góry dzięki.

455713610_1028676068563172_8841319993977979101_n.thumb.jpg.4f4d761540cbeae1ef362502a0e4aebd.jpg

455161686_1044511686609100_238241717048954360_n.thumb.jpg.a024b0b25c1f92ffdd77cd59b2cf3068.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli dobrze sie orientuje to n55 ma tuleje zeliwne wiec mozna je honowac. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do rozebrania i wtedy trzeba się zastanawiać co z tym zrobić, jak głębokie sa te rysy i wżery.

Wczoraj oglądałem fajny filmik o podobnej tematyce i chyba poprzedniku tego silniaka z e60, możesz sobie obejrzeć, może nawet do kolesia podjechać, bo wygląda, że zna się na rzeczy.
Pytanie jaka przyczyna ty problemów, bo może wyjsć, że dużo więcej do roboty niż tylko honowanie i uszczelka.
 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.