Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taka sytuacja: dopadło mnie na wyjeździe do Toskanii że trzeba zrobić przegląd za 800km a do domu 1300. Wiem, można olać tym bardziej że pomiędzy interwałami z komputera i tak wymieniam olej, ale kończy mi się gwarancja, leasing też wymaga bycia w zgodzie z zaleceniami więc chcę wymienić olej na miejscu we Włoszech.
Akurat pod ręką jest autoryzowany serwis, podjeżdżam żeby umówić wizytę, wszystko ok, a po południu email że mój pakiet BMW Service Inclusive nie jest honorowany, że ograniczony jest do Polski i mogą mi zrobić serwis ale odpłatnie. No to telefon na infolinię, check na www i wszędzie info że to jest usługa która powinna działać na całym świecie, a przynajmniej w Europie (co mi akurat wystarcza).
Idę z tym do tego serwisu, oni że sprawdzą i faktycznie kolejnego dnia info że mogą zrobić za free ale za kilka dni kiedy to już będę w PL. Mimo wszystko odpalam apkę MyBMW, umawiam się z tym serwisem online i już nie mają wyjścia - robią przegląd bo potwierdzenie online przyszło, sprawa dziś załatwiona (pomijając to że w PL jest miło, kawka, auto umyte, a tutaj to zapomnij o takich luksusach).
Poza tym gość na serwisie przyznał, że są różne "kody" usługi Service Inclusive i np. Węgrzy mają jakieś inne limitowane tylko na ich kraj.

Shame on you BMW - żeby z tak prostej usługi i zasady zrobić jakiś gówniany problem i ograniczać dostępność prostego serwisu wymiany oleju i filtra. Serio? Wstyd.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Włochy to inny świat, ja się wcale nie dziwię. Ilość biurokratycznych problemów w tym państwie to jakiś absurd, w Polsce jest dużo lepiej

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mogłes spokojnie robic w Polsce. W trasie to 800km zamieniłoby sie w 1000 - 1100km (w trasie wolniej spadaja te kilometry do przegladu) a tolerancja gwarancyjna to 10% przegiebu czyli nawet ponad 2000km po wyznaczonym przebiegu.

Opublikowano (edytowane)

Mnie serwis uczulał właśnie na nieprzekraczanie serwisowego przeglądu w trakcie gwarancji - a też zmieniam olej między interwałami. Można stracić gwarancję  - szczegolnie tyczy się to 1 przeglądu (zerowego po 2000 albo 5000) w Mce.

Edytowane przez BigCactus
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moze przy 2000km tolerancja jest mała. 10% w tym przypadku to tylko 200km. Przy normalnych przeglądach mam to przetrenowane osobiscie. W mojej serii 8 pierwszy przegląd mam wykonany 2500km po terminie i gwarancja normalnie działa.

Opublikowano (edytowane)

Jest jakiś problem z tymi usługami BMW poza granicami Polski. Ostatnio był temat, że BMW Assistance w Niemczech po awarii układu hamulcowego w nowym BMW 5 (jakaś wada fabryczna) przez 2 dni nie mogło ogarnąć auta zastępczego.

Edytowane przez Leon
Opublikowano
12 minut temu, Leon napisał(a):

Jest jakiś problem z tymi usługami BMW poza granicami Polski. Ostatnio był temat, że BMW Assistance w Niemczech po awarii układu hamulcowego w nowym BMW 5 (jakaś wada fabryczna) przez 2 dni nie mogło ogarnąć auta zastępczego.

Dodajmy, że auto pochodziło z polskiej dystrybucji, a w Niemczech było tymczasowo. Bmw Deutschland wypięło się całkowicie mimo (ponoć) BMW Assistance na całą Europę.

Opublikowano
W dniu 21.09.2024 o 00:29, Kingu napisał(a):

Shame on you BMW - żeby z tak prostej usługi i zasady zrobić jakiś gówniany problem i ograniczać dostępność prostego serwisu wymiany oleju i filtra. Serio? Wstyd.

Nie do końca BMW, tylko serwis we Włoszech. Gdyby obsługa łaskawie sprawdziła jak powinna, to tego wątku byśmy na forum nie mieli wcale.

Opublikowano
3 godziny temu, apzs napisał(a):

Nie do końca BMW, tylko serwis we Włoszech. Gdyby obsługa łaskawie sprawdziła jak powinna, to tego wątku byśmy na forum nie mieli wcale.

Całkiem możliwe. Pytanie czy męczyć BMW żeby zrobiło z tym porządek? Bo w końcu trafi na kogoś, kto potulnie zapłaci zamiast domagać się swego.

Opublikowano
W dniu 22.09.2024 o 23:02, Kingu napisał(a):

Całkiem możliwe. Pytanie czy męczyć BMW żeby zrobiło z tym porządek? Bo w końcu trafi na kogoś, kto potulnie zapłaci zamiast domagać się swego.

IMO musiał byś pisać do centrali we Włoszech. Czy to zadziała ... osobiście wątpię. Niestety. Raczej trzeba szerzyć informację o uprawnieniach, aby użytkownicy wiedzieli jakie mają prawa - i ten post jest niejako taką nauką dla innych.

  • Lubię to 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.