Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, niedawno stałem się posiadaczem BMW e39 523i 170km w automacie z 1997r.

Zakup okazał się dość pechowy, a mianowicie po tygodniu od zakupu wywaliło mi wodę z układu.

Auto trafiło do mechanika i diagnozie uległa uszkodzona chłodnica wody i korek od zbiorniczka wyrównawczego.

Auto po odebraniu zaczęło się grzać i wywalać wodę. Wymieniłem chłodnicę, korek zbiorniczka wyrównawczego, termostat i wiskozę.

Nic nie pomogło i auto dalej się grzeje, dodam również, że z nawiewu leci cały czas zimne powietrze. Przy okazji zrobiłem "test" na obecność spalin w układzie chłodniczym i wyszedł negatywny (miałem już wyciągać "korek" i wywaliło mi wodę przy otwartym zbiorniczku).

Macie może jakieś pomysły? Z góry dzięki :D 

Opublikowano

Zacznij od demontażu pompy wody. Dostęp łatwy. Wirnik się w nich urywa. Daj znać jak coś to będziemy szukać dalej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W pierwszej kolejności to termostat do wymiany, żeby mieć pewność że jest sprawny, stary ma pewnie x lat. Brak ciepłego powietrza z nawiewu oznacza zapowietrzony układ. Wykręć pompę wody i sprawdź czy wirnik dobrze siedzi. Ogólnie tematów jest w bród.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.