Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ma ktoś już update?

U mnie OTA idzie od wtorku, jest już 60%. Na oko w sobotę skończy.

Z ważnych rzeczy w stanach update dodał możliwość wyłączenia Start/Stop (oczywiście jedynie do zgaszenia silnika), ciekawy jestem czy w Europie też.

Opublikowano
24 minuty temu, hamster325730 napisał(a):

W Europie też dodali Start/Stop. Jest w skrótach.

W którym miejscu? Byłem sprawdzić i nie widzę tego.

Opublikowano
13 godzin temu, Tomasz73 napisał(a):

W którym miejscu? Byłem sprawdzić i nie widzę tego.

Musisz palcem w dół po ekranie przeciągnąć i masz z automatu w skrótach dodane. Faktycznie w dieslach nie ma tego...

 

WhatsApp Image 2024-09-19 at 17.40.37.jpeg

Opublikowano

Update przeszedł w 40i LCI jest: image.thumb.jpeg.b19dc26ae0c3dfbfba2ab696611c447a.jpeg

Dla mnie super, znika największa wada tego samochodu. Reszta na razie to drobiazgi.

Opublikowano (edytowane)

Dziwny jestem, albo starzeję się szybciej, niż myślałem, bo... stwierdzam, że mi auto-start-stop zupełnie nie przeszkadza. Działa sobie w tle i odnotowuję to działanie tylko, kiedy się na tym skupię (tzn. świadomie nastawię uszu, żeby usłyszeć start silnika). Nie mam powodów do narzekania

Edytowane przez maciek_w

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Mam podobnie. Jest to pierwsze auto w którym auto-start-stop mi nie przeszkadza. Często jest niezauważalne

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Da się z tym żyć, ale mi bardziej zależy na żywotności silnika. Dodatkowe kilkanaście, kilkadziesiąt, a w skrajnych przypadkach kilkaset odpaleń dziennie na pewno mu nie pomoże, a mam dni, że dużo jeżdżę po mieście.

Edytowane przez Lukxxx
Opublikowano

Jak wjeżdżam w jakieś obce miasto i chcę mieć pewność że zawsze silnik czeka na akcję to włączam tryb Sport i wtedy auto-start-stop jest deaktywowane. Poza tym faktycznie nie przeszkadza.

Opublikowano (edytowane)

w miękkej hybrydzie to jest w ogóle inna historia, bo tam nie ma rozrusznika, więc praca tego układu jest ledwo zauważalna. W obecnym aucie pierwsze co robię, po uruchomieniu silnika, to wyłączenie tego układu, na szczeście jest przycisk obok przycisku /start/stop. 

Edytowane przez Godlike
Opublikowano
W dniu 21.09.2024 o 00:00, Lukxxx napisał(a):

Da się z tym żyć, ale mi bardziej zależy na żywotności silnika. Dodatkowe kilkanaście, kilkadziesiąt, a w skrajnych przypadkach kilkaset odpaleń dziennie na pewno mu nie pomoże, a mam dni, że dużo jeżdżę po mieście.

Myślę, że o żywotność silnika można być spokojnym. Taką hipotezę popieram faktem, że:

  1. żadne wiarygodne źródło nie raportuje nic niepokojącego (nie odnajduję artykułów, badań, filmów na YT, nic innego, co przekonywałoby o szkodliwości ASS; pomijam ludzi żerujących na klikach i robiących sensację z byle bzdury)
  2. nie ma żadnych doniesień o masowych awariach silników, które mogłyby mieć związek z działaniem systemów ASS; nie zgłębiałem tego tematu jakoś szczególnie głęboko, posiłkuję się jedynie takim spostrzeżeniem, że trzeba się naszperać, aby znaleźć pozwy zbiorowe przeciw koncernom motoryzacyjnym związane z ASS (jest jakiś jeden większy w Stanach dotyczący produktów Hondy z 2015-2016, ale dotyczący kłopotów z uruchamianiem silnika po zatrzymaniu, a nie z nadmiernym zużyciem)

 

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.