Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuje waszej pomocy w sprawie naprawy,wymiany membrany odpowietrzania komory silnika. Problem ten pojawił się nagle w czasie jazdy. O swoje Beemki zawsze dbam i jestem zdruzgotany tym co się stało. Ale jak widzę to problem silników 8-mio cylindrowych w BMW. Szukałem na Forum tematu o naprawie membrany ale chyba jestem zbyt nieudolny skoro nie znalazłem. Proszę więc o Waszą pomoc w tej sprawie. Dokładny opisa co i jak zrobić, narzędzia jakie mam przygotować oraz gdzie najlepiej zakupić te część.

Pozdrawiam

 

Wojtek z Lubina

P.S. - Może jest ktoś tu na Forum z Lubina ( Dolnośląskie) i mógłby mi pomóc w wymianie tej membrany ???

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Przy zamówieniu tej części wystarczy podać nr silnika i rocznik???

Czy potrzeba kupić jakieś uszczelki???

Jak będę wymieniał tę część to postaram się wzorem innych forumowiczów porobić fotki wraz z intsrukcją co i jak.

Widzę, że będę miał trochę rozbierania.

Pozdrawiam jeszcze raz serdecznie i dziękuje za pomoc!!!

Opublikowano

Znalazłem kilka ciekawych linków które tu dla Was wklejam

 

separator czyli słynna membrama

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/11919

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387

Te strony trzeba zejść na sam dół bo tam dopiero są fotki

 

oraz wiele ale naprawde wiele porad naprawczych wraz ze zdjeciami

http://www.e38.org/

 

Na w/w stronie jest cała masa rysunków, fotek, opisów. Jest w czym wybierac !!!

 

Może choć w ten sposób spłacę Wam swój dług!!!

Opublikowano
zaolejone swiece 4 i 8 , kopcenie z wydechu, zwiekszone zuzycie oleju , spadki mocy, dziwne swistanie w komorze silnika...ale to są juz zaawansowane stadia membranowej choroby i lepiej nie czekac. Najpierw wykrec swiece 4 i 8 ( pod szybą ) i je obejrzyj.JEsli bedą sie znacząco roznic od pozostałych w kwestii oleistego nagaru- membrana kaputt...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wreście się udało odkręcić dwa ostatnie torsy. Myślałem, że będę już musiał szlifować łby śrub by sciągnąć separator a później wykręcić śruby. Dzięki Wam mam do wydania tylko 140zł na nowy separator. Jutro go zamawiam. Tak jak pisaliście - jest pęknięta membrana. Dużo oleju w kolektorze ssącym. Muszę go powycierać by nie zabrudzić nowych świec zapłonowych.

 

Jeszcze raz Wam dziękuję za okazaną pomoc bo u mnie mechanicy już namawiali mnie na remont silnika !!!

 

www.ifp.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Separator oryginalny zakupiłem wraz z 8 świecami NGK zakupiłem za 240zł w firmie FOTA. Wszystko gra i buczy jak mawia moja córcia. Pozostało mi wymienić olej Castrol TXT Softec Plus. Jeszcze raz Wam dziękuję bo bez waszej pomocy nic bym nie zdziałał !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.